- houden zich aan de timelines
- flexibel; er wordt goed mee gedacht over last minute wijzigingen (wat kan wel/ is lastig)

Wij hebben 2 filmpjes en een live tekensessie gehad. De tekensessie was ook heel erg goed; met een afsluitende samenvatting van B&S die perfect de kern van de dag samenvatte.
We zijn zeer tevreden! Veel dank!

Nelleke Hof, Philadelphia

9/10

Het contact met Bord & Stift was informeel en prettig en snel. Er wordt goed geluisterd en ze willen dat je echt benoemt wat nog beter kan. Dat hebben we terug gezien in het filmpje dat is... Het contact met Bord & Stift was informeel en prettig en snel. Er wordt goed geluisterd en ze willen dat je echt benoemt wat nog beter kan. Dat hebben we terug gezien in het filmpje dat is opgeleverd. Onze opdracht betrof een beeldverhaal over casussen uit het sociaal domein. De sfeer was goed weergegeven en boodschap helder overgekomen.
We zijn heel tevreden en bevelen hen van harte aan.

Netwerk Kwaliteitsontwikkeling GGZ

8/10

Mijn ervaring met Bord & Stift is heel goed. Ze zijn snel, houden zich aan de deadlines en denken mee over inhoud.

Anoniem (wegens uitsluitend intern gebruik van de animatie)

10/10

Het team van Bord& Stift is enthousiast, professioneel en creatief. Het is heel prettig samenwerken. Ze werken strak volgens de planning, zijn flexibel en leveren kwaliteit. Zij hebben onze... Het team van Bord& Stift is enthousiast, professioneel en creatief. Het is heel prettig samenwerken. Ze werken strak volgens de planning, zijn flexibel en leveren kwaliteit. Zij hebben onze complexe verhalen omgezet in begrijpbare taal. Wij hebben reeds twee animaties laten maken en raden Bord& Stift zeker aan als partner voor andere bedrijven! Ga zo door!

Jarno Schuurkamp / The College Development Centre

9/10

Super leuk en fris bedrijf! Creatief in wat ze maken. Enorm tevreden over het proces en over het eindresultaat. Een aanrader!

9/10

Heel proactieve en deskundige samenwerking. In eigenlijk te korte tijd hebben we toch alles kunnen doen. En resultaat is ok! We horen positieve reacties van de kijkers.

Partnerships Resource Centre, Rotterdam School of Management

8/10

Het maken van dit filmpje met Bord&Stift heeft ons op meerdere manieren vooruitgeholpen. Het zorgde ervoor dat we zelf ook weer eens grondig gingen nadenken over wat we nou eigenlijk doen en waarom,... Het maken van dit filmpje met Bord&Stift heeft ons op meerdere manieren vooruitgeholpen. Het zorgde ervoor dat we zelf ook weer eens grondig gingen nadenken over wat we nou eigenlijk doen en waarom, en dat leverde intern goeie gesprekken op. Daarnaast is het eindproduct een prachtig filmpje wat we heel goed kunnen gebruiken in gesprekken en presentaties.

Joris van Marrewijk / Royal Brinkman

9/10

Samen met de mensen van Bord&Stift een leuk en duidelijk filmpje gemaakt van ons primaire proces. Het is Bord&Stift gelukt om een vrij complex proces in een kort filmpje te verduidelijken en terug... Samen met de mensen van Bord&Stift een leuk en duidelijk filmpje gemaakt van ons primaire proces. Het is Bord&Stift gelukt om een vrij complex proces in een kort filmpje te verduidelijken en terug te brengen tot de kern. Afspraken worden goed nagevolgd! Prima samenwerking!

Meander Medisch Centrum

10/10

Het was erg leuk om met Bord&Stift samen te mogen werken. Wat een creatieve leuke mensen! We hadden een betrekkelijk korte tijd maar het eindresultaat is tot in de puntjes af! We zijn heel blij met... Het was erg leuk om met Bord&Stift samen te mogen werken. Wat een creatieve leuke mensen! We hadden een betrekkelijk korte tijd maar het eindresultaat is tot in de puntjes af! We zijn heel blij met het resultaat. De whiteboard animatie laat speels, vlot en raak zien wat we graag intern onder de aandacht willen brengen.