Hoeveel sterren geef je het proces van Bord&Stift?
Hoeveel sterren geef je het eindresultaat?

Meester Spits

Bord in Stift is uitermate goed in staat om te schakelen tijdens het proces: het betrekken van meer/minder collega's, fysiek overleg of juist per e-mail, brainstormen buiten de kaders op zowel...

Detailhandel Nederland

Bord&Stift is een prettig bedrijf. Denkt met je mee. Adviseert je goed. Maakt mooie filmpjes, die blijven ‘hangen’.

Round Table Media

Fijne samenwerking. Luisteren goed en leveren wat is afgesproken.

BOVAG

Wij hebben de samenwerking met Bord&Stift als heel prettig ervaren. De planning is strak, maar helder. En met het uiteindelijke resultaat zijn wij erg tevreden!

Mayke den Ouden van Mindful Moments

Heel professioneel en vriendelijk zijn ze bij bord en stift. Ze werken met z'n allen hard aan een mooi eindresultaat. Dat is bij het filmpje van Mindful Moments over mindful parenting zeker gelukt!

Thijs MijnZaak Ondernemerscoaching

Razendsscherp en toegankelijk jong team met doorleefde ervaring, flexibel, analytisch, to the point, ontspannen en met goede humor en relativeringsvermogen. Ze staan voor elkaar en als een team....

Dare2Dream

Het was heel prettig samenwerken met het team van Bord&Stift. De enthousiasme en passie van de professionals bij Bord&Stift werkt heel aanstekelijk. We zijn zeer trots op het super mooie filmpje.

Zorg voor innoveren, Mirjam Dijkema

Snel en flexibel, meedenkend en dat voor een prima prijs! Fijn ook het directe contact met zowel de tekenaar als de voice over ... waardoor je precies dat krijgt wat je wilt.

Bardo/ leven in de laatste fase

Zeer content met de keuze voor Bord&Stift!

Noor Cossee / Nederlandse Spoorwegen

Superleuk bedrijf om mee samen te werken, snel schakelen, flexibel én met een prachtig resultaat!