9/10

Super leuk en fris bedrijf! Creatief in wat ze maken. Enorm tevreden over het proces en over het eindresultaat. Een aanrader!

9/10

Heel proactieve en deskundige samenwerking. In eigenlijk te korte tijd hebben we toch alles kunnen doen. En resultaat is ok! We horen positieve reacties van de kijkers.

Partnerships Resource Centre, Rotterdam School of Management

8/10

Het maken van dit filmpje met Bord&Stift heeft ons op meerdere manieren vooruitgeholpen. Het zorgde ervoor dat we zelf ook weer eens grondig gingen nadenken over wat we nou eigenlijk doen en waarom,... Het maken van dit filmpje met Bord&Stift heeft ons op meerdere manieren vooruitgeholpen. Het zorgde ervoor dat we zelf ook weer eens grondig gingen nadenken over wat we nou eigenlijk doen en waarom, en dat leverde intern goeie gesprekken op. Daarnaast is het eindproduct een prachtig filmpje wat we heel goed kunnen gebruiken in gesprekken en presentaties.

Joris van Marrewijk / Royal Brinkman

9/10

Samen met de mensen van Bord&Stift een leuk en duidelijk filmpje gemaakt van ons primaire proces. Het is Bord&Stift gelukt om een vrij complex proces in een kort filmpje te verduidelijken en terug... Samen met de mensen van Bord&Stift een leuk en duidelijk filmpje gemaakt van ons primaire proces. Het is Bord&Stift gelukt om een vrij complex proces in een kort filmpje te verduidelijken en terug te brengen tot de kern. Afspraken worden goed nagevolgd! Prima samenwerking!

Meander Medisch Centrum

10/10

Het was erg leuk om met Bord&Stift samen te mogen werken. Wat een creatieve leuke mensen! We hadden een betrekkelijk korte tijd maar het eindresultaat is tot in de puntjes af! We zijn heel blij met... Het was erg leuk om met Bord&Stift samen te mogen werken. Wat een creatieve leuke mensen! We hadden een betrekkelijk korte tijd maar het eindresultaat is tot in de puntjes af! We zijn heel blij met het resultaat. De whiteboard animatie laat speels, vlot en raak zien wat we graag intern onder de aandacht willen brengen.

9/10

Uitstekend samenwerking! Professioneel en flexibel.

9/10

Bord&Stift is een van de meest klantvriendelijke bureaus die ik ken. Ze gaan tot het uiterste om tot een goed resultaat te komen. Daarbij stellen ze zich positief en leerbaar op, heel prettig... Bord&Stift is een van de meest klantvriendelijke bureaus die ik ken. Ze gaan tot het uiterste om tot een goed resultaat te komen. Daarbij stellen ze zich positief en leerbaar op, heel prettig samenwerken.

Arjen Tuinhof de Moed/NS

10/10

Bord en Stift heeft een leuk team met een open en zeer intelligente benadering. Ons Filmpje is niet alleen grappig maar vooral informatief en 'to the point'.