Hoeveel sterren geef je het proces van Bord&Stift?
Hoeveel sterren geef je het eindresultaat?

Nel Kleverlaan, voorzitter stichting Verdriet door je hoofd/Kankerspoken

Hoe vertel je aan kinderen wat immunotherapie is? Chapeau voor het team van Bord&Stift dat hier een prachtige animatie van heeft gemaakt. Namens alle kinderen met een vader of moeder met kanker dank... Hoe vertel je aan kinderen wat immunotherapie is? Chapeau voor het team van Bord&Stift dat hier een prachtige animatie van heeft gemaakt. Namens alle kinderen met een vader of moeder met kanker dank voor dit mooie, duidelijke en informatieve filmpje.

Fred Bloem, Infomedics

Te gek team. Creatief en professioneel. Ik kan niet te veel vertellen over de inhoud want dat is nog een verrassing voor de ontvanger. Die zal helemaal flabbergasted zijn, net als wij toen wij het... Te gek team. Creatief en professioneel. Ik kan niet te veel vertellen over de inhoud want dat is nog een verrassing voor de ontvanger. Die zal helemaal flabbergasted zijn, net als wij toen wij het eindresultaat zagen.

Heleen Fellinger / Home Made By

Bord&stift is een fijne partner. Slimme mensen die uitdagen om tot het beste resultaat te komen. Creatief, menselijk en professioneel. Mijn complimenten voor het proces en het resultaat.

ThiemeMeulenhoff | geschiedenismethode Feniks | contactpersoon: Brigitte

Het is Bord & Stift gelukt om de vraag: "Wat heb ik aan het vak geschiedenis?" te beantwoorden in een heldere animatie die elke docent aan zijn/haar leerlingen kan laten zien. De samenwerking was... Het is Bord & Stift gelukt om de vraag: "Wat heb ik aan het vak geschiedenis?" te beantwoorden in een heldere animatie die elke docent aan zijn/haar leerlingen kan laten zien. De samenwerking was prettig en effectief. Supertof dat we met elkaar en met de tussentijdse feedback van onze auteur en leerlingen deze animatie hebben gemaakt. Dank daarvoor!

Hybridize Therapeutics

Great company to work with, very enthousiastic professionals who want to understand the content and with a collaborative approach help visualize your idea

Martine Steijvers / Sportservice Doetinchem

Tijdens het eerste gesprek begrepen de medewerkers van Bord&Stift meteen het verhaal wat wij wilden vertellen en dit is ook precies zo tot uiting gekomen in het filmpje.

RAB

Het contact met bord en stift is prettig verlopen. Eerst een aanvraag via de site, toen telefonisch contact met bord& stift, daarna met de tekenaar. De tekeningen zijn hartstikke leuk geworden. Ik... Het contact met bord en stift is prettig verlopen. Eerst een aanvraag via de site, toen telefonisch contact met bord& stift, daarna met de tekenaar. De tekeningen zijn hartstikke leuk geworden. Ik ben erg tevreden!

ScaleUp Company

Floris van Bord&Stift heeft in de Strategy Collective van ons groeiprogramma (ScaleUp Company) van alle deelnemende bedrijven de BHAG en Core Purpose getekend, een supermooi reminder voor deze... Floris van Bord&Stift heeft in de Strategy Collective van ons groeiprogramma (ScaleUp Company) van alle deelnemende bedrijven de BHAG en Core Purpose getekend, een supermooi reminder voor deze snelgroeiende bedrijven wat hun stip op de horizon is. Snel, doeltreffend en met sfeer getekend!

Noreen van der Linden - Gupta Strategists

Bord&Stift heeft voor ons in maart 2019 een ontzettend inspirerende training 'Visueel Denken' georganiseerd. De samenwerking met Bord&Stift verliep vanaf het eerste moment ontzettend prettig. Theo... Bord&Stift heeft voor ons in maart 2019 een ontzettend inspirerende training 'Visueel Denken' georganiseerd. De samenwerking met Bord&Stift verliep vanaf het eerste moment ontzettend prettig. Theo en Charlotte voelden erg goed aan naar wat voor type training wij op zoek waren. In overleg met ons stelden ze een passend programma voor de training samen. Tijdens de drie uur durende training kwamen verschillende vormen van visueel denken aan bod en gingen de deelnemers vooral zelf aan slag. Dit resulteerde in ontzettend leerzame, inspirerende en enthousiasmerende training. Bord&Stift, bedankt voor de fijne samenwerking en geweldige training!

SFK

Zeer tevreden om met jullie de totstandkoming van een filmpje voor de SFK te bereiken. En wat voor een resultaat.. écht superduidelijk en precies zoals we het ons hadden voorgesteld, misschien nog... Zeer tevreden om met jullie de totstandkoming van een filmpje voor de SFK te bereiken. En wat voor een resultaat.. écht superduidelijk en precies zoals we het ons hadden voorgesteld, misschien nog wel beter. ;-)
Tijdens dit proces word je door jullie meegenomen door zeer duidelijke communicatie over deadlines, wijzigingen, keuzes. Voor mij een eyeopener hoe met meerdere mensen in zo'n korte tijd zoiets neergezet kan worden.