Hoeveel sterren geef je het proces van Bord&Stift?
Hoeveel sterren geef je het eindresultaat?

Heleen Fellinger / Home Made By

Bord&stift is een fijne partner. Slimme mensen die uitdagen om tot het beste resultaat te komen. Creatief, menselijk en professioneel. Mijn complimenten voor het proces en het resultaat.

ThiemeMeulenhoff | geschiedenismethode Feniks | contactpersoon: Brigitte

Het is Bord & Stift gelukt om de vraag: "Wat heb ik aan het vak geschiedenis?" te beantwoorden in een heldere animatie die elke docent aan zijn/haar leerlingen kan laten zien. De samenwerking was... Het is Bord & Stift gelukt om de vraag: "Wat heb ik aan het vak geschiedenis?" te beantwoorden in een heldere animatie die elke docent aan zijn/haar leerlingen kan laten zien. De samenwerking was prettig en effectief. Supertof dat we met elkaar en met de tussentijdse feedback van onze auteur en leerlingen deze animatie hebben gemaakt. Dank daarvoor!

Hybridize Therapeutics

Great company to work with, very enthousiastic professionals who want to understand the content and with a collaborative approach help visualize your idea

Martine Steijvers / Sportservice Doetinchem

Tijdens het eerste gesprek begrepen de medewerkers van Bord&Stift meteen het verhaal wat wij wilden vertellen en dit is ook precies zo tot uiting gekomen in het filmpje.

RAB

Het contact met bord en stift is prettig verlopen. Eerst een aanvraag via de site, toen telefonisch contact met bord& stift, daarna met de tekenaar. De tekeningen zijn hartstikke leuk geworden. Ik... Het contact met bord en stift is prettig verlopen. Eerst een aanvraag via de site, toen telefonisch contact met bord& stift, daarna met de tekenaar. De tekeningen zijn hartstikke leuk geworden. Ik ben erg tevreden!

ScaleUp Company

Floris van Bord&Stift heeft in de Strategy Collective van ons groeiprogramma (ScaleUp Company) van alle deelnemende bedrijven de BHAG en Core Purpose getekend, een supermooi reminder voor deze... Floris van Bord&Stift heeft in de Strategy Collective van ons groeiprogramma (ScaleUp Company) van alle deelnemende bedrijven de BHAG en Core Purpose getekend, een supermooi reminder voor deze snelgroeiende bedrijven wat hun stip op de horizon is. Snel, doeltreffend en met sfeer getekend!

Noreen van der Linden - Gupta Strategists

Bord&Stift heeft voor ons in maart 2019 een ontzettend inspirerende training 'Visueel Denken' georganiseerd. De samenwerking met Bord&Stift verliep vanaf het eerste moment ontzettend prettig. Theo... Bord&Stift heeft voor ons in maart 2019 een ontzettend inspirerende training 'Visueel Denken' georganiseerd. De samenwerking met Bord&Stift verliep vanaf het eerste moment ontzettend prettig. Theo en Charlotte voelden erg goed aan naar wat voor type training wij op zoek waren. In overleg met ons stelden ze een passend programma voor de training samen. Tijdens de drie uur durende training kwamen verschillende vormen van visueel denken aan bod en gingen de deelnemers vooral zelf aan slag. Dit resulteerde in ontzettend leerzame, inspirerende en enthousiasmerende training. Bord&Stift, bedankt voor de fijne samenwerking en geweldige training!

SFK

Zeer tevreden om met jullie de totstandkoming van een filmpje voor de SFK te bereiken. En wat voor een resultaat.. écht superduidelijk en precies zoals we het ons hadden voorgesteld, misschien nog... Zeer tevreden om met jullie de totstandkoming van een filmpje voor de SFK te bereiken. En wat voor een resultaat.. écht superduidelijk en precies zoals we het ons hadden voorgesteld, misschien nog wel beter. ;-)
Tijdens dit proces word je door jullie meegenomen door zeer duidelijke communicatie over deadlines, wijzigingen, keuzes. Voor mij een eyeopener hoe met meerdere mensen in zo'n korte tijd zoiets neergezet kan worden.

ING

Resultaat gericht proces en prettige samenwerking, zonder veel onnodige poespas.
Onze briefing was meteen uitstekend geïnterpreteerd, waardoor we makkelijk tot een goed eindresultaat kwamen.

Marlet - BMS

Professioneel, flexibel en zeer prettig in de samenwerking!

- tekeningen raken de kern; zeer knap gemaakt!
- eerlijke feedback; verbetert de kwaliteit
- prettig contact;...
Professioneel, flexibel en zeer prettig in de samenwerking!

- tekeningen raken de kern; zeer knap gemaakt!
- eerlijke feedback; verbetert de kwaliteit
- prettig contact; bij vragen/ issues nemen ze direct contact op
- houden zich aan de timelines
- flexibel; er wordt goed mee gedacht over last minute wijzigingen (wat kan wel/ is lastig)

Wij hebben 2 filmpjes en een live tekensessie gehad. De tekensessie was ook heel erg goed; met een afsluitende samenvatting van B&S die perfect de kern van de dag samenvatte.
We zijn zeer tevreden! Veel dank!