Hoeveel sterren geef je het proces van Bord&Stift?
Hoeveel sterren geef je het eindresultaat?

RAB

Het contact met bord en stift is prettig verlopen. Eerst een aanvraag via de site, toen telefonisch contact met bord& stift, daarna met de tekenaar. De tekeningen zijn hartstikke leuk geworden. Ik... Het contact met bord en stift is prettig verlopen. Eerst een aanvraag via de site, toen telefonisch contact met bord& stift, daarna met de tekenaar. De tekeningen zijn hartstikke leuk geworden. Ik ben erg tevreden!

ScaleUp Company

Floris van Bord&Stift heeft in de Strategy Collective van ons groeiprogramma (ScaleUp Company) van alle deelnemende bedrijven de BHAG en Core Purpose getekend, een supermooi reminder voor deze... Floris van Bord&Stift heeft in de Strategy Collective van ons groeiprogramma (ScaleUp Company) van alle deelnemende bedrijven de BHAG en Core Purpose getekend, een supermooi reminder voor deze snelgroeiende bedrijven wat hun stip op de horizon is. Snel, doeltreffend en met sfeer getekend!

Noreen van der Linden - Gupta Strategists

Bord&Stift heeft voor ons in maart 2019 een ontzettend inspirerende training 'Visueel Denken' georganiseerd. De samenwerking met Bord&Stift verliep vanaf het eerste moment ontzettend prettig. Theo... Bord&Stift heeft voor ons in maart 2019 een ontzettend inspirerende training 'Visueel Denken' georganiseerd. De samenwerking met Bord&Stift verliep vanaf het eerste moment ontzettend prettig. Theo en Charlotte voelden erg goed aan naar wat voor type training wij op zoek waren. In overleg met ons stelden ze een passend programma voor de training samen. Tijdens de drie uur durende training kwamen verschillende vormen van visueel denken aan bod en gingen de deelnemers vooral zelf aan slag. Dit resulteerde in ontzettend leerzame, inspirerende en enthousiasmerende training. Bord&Stift, bedankt voor de fijne samenwerking en geweldige training!

SFK

Zeer tevreden om met jullie de totstandkoming van een filmpje voor de SFK te bereiken. En wat voor een resultaat.. écht superduidelijk en precies zoals we het ons hadden voorgesteld, misschien nog... Zeer tevreden om met jullie de totstandkoming van een filmpje voor de SFK te bereiken. En wat voor een resultaat.. écht superduidelijk en precies zoals we het ons hadden voorgesteld, misschien nog wel beter. ;-)
Tijdens dit proces word je door jullie meegenomen door zeer duidelijke communicatie over deadlines, wijzigingen, keuzes. Voor mij een eyeopener hoe met meerdere mensen in zo'n korte tijd zoiets neergezet kan worden.

ING

Resultaat gericht proces en prettige samenwerking, zonder veel onnodige poespas.
Onze briefing was meteen uitstekend geïnterpreteerd, waardoor we makkelijk tot een goed eindresultaat kwamen.

Marlet - BMS

Professioneel, flexibel en zeer prettig in de samenwerking!

- tekeningen raken de kern; zeer knap gemaakt!
- eerlijke feedback; verbetert de kwaliteit
- prettig contact;...
Professioneel, flexibel en zeer prettig in de samenwerking!

- tekeningen raken de kern; zeer knap gemaakt!
- eerlijke feedback; verbetert de kwaliteit
- prettig contact; bij vragen/ issues nemen ze direct contact op
- houden zich aan de timelines
- flexibel; er wordt goed mee gedacht over last minute wijzigingen (wat kan wel/ is lastig)

Wij hebben 2 filmpjes en een live tekensessie gehad. De tekensessie was ook heel erg goed; met een afsluitende samenvatting van B&S die perfect de kern van de dag samenvatte.
We zijn zeer tevreden! Veel dank!

Nelleke Hof, Philadelphia

Het contact met Bord & Stift was informeel en prettig en snel. Er wordt goed geluisterd en ze willen dat je echt benoemt wat nog beter kan. Dat hebben we terug gezien in het filmpje dat is... Het contact met Bord & Stift was informeel en prettig en snel. Er wordt goed geluisterd en ze willen dat je echt benoemt wat nog beter kan. Dat hebben we terug gezien in het filmpje dat is opgeleverd. Onze opdracht betrof een beeldverhaal over casussen uit het sociaal domein. De sfeer was goed weergegeven en boodschap helder overgekomen.
We zijn heel tevreden en bevelen hen van harte aan.

Netwerk Kwaliteitsontwikkeling GGZ

Mijn ervaring met Bord & Stift is heel goed. Ze zijn snel, houden zich aan de deadlines en denken mee over inhoud.

Anoniem (wegens uitsluitend intern gebruik van de animatie)

Het team van Bord& Stift is enthousiast, professioneel en creatief. Het is heel prettig samenwerken. Ze werken strak volgens de planning, zijn flexibel en leveren kwaliteit. Zij hebben onze... Het team van Bord& Stift is enthousiast, professioneel en creatief. Het is heel prettig samenwerken. Ze werken strak volgens de planning, zijn flexibel en leveren kwaliteit. Zij hebben onze complexe verhalen omgezet in begrijpbare taal. Wij hebben reeds twee animaties laten maken en raden Bord& Stift zeker aan als partner voor andere bedrijven! Ga zo door!

Jarno Schuurkamp / The College Development Centre

Super leuk en fris bedrijf! Creatief in wat ze maken. Enorm tevreden over het proces en over het eindresultaat. Een aanrader!