9.5/10

lekkere hapjes en keurig bezorgd.

nog iets meer koel elementen in de bak doen, of evt op iets kleinere schalen die precies in koelkast passen (zal vast gedaa worden als de klant er om vraagt, ik had daar zelf niet aan gedacht)

Goede ervaringen, heerlijk eten en een topservice , ook datgene wat niet klopte is later keurig rechtgezet.

Een aanrader!

Enige wat ik zou kunnen bedenken is een persoonlijk berichtje na het plaatsen van de bestelling. Dit geeft wat meer het gevoel dat de bestelling goed is doorgekomen.

Goed verzorgde bbq.

Afspraken worden nagekomen.

Bij een bbq van 22 personen 3 stokbroden geleverd. Na een opmerking hierover 2 stokbroden extra gekregen. 3 broden op 22 personen is echt te weinig. Verbeterpuntje !!!

J. van Dijken

Top slager

Goed spul, nette behandeling

Uiterst correct en profesioneel. Duidelijk in afspraken en levering. Producten zijn zeer goed van kwaliteit. Een aanrader.

Kwaliteit. Betrouwbaar.

Mogelijk om ook visproducten in het leveringspakket op te nemen.

Frentz

Onze dochter had een her examen waardoor wij pas heel laat contact met Bor konden opnemen
Om een uitzwaai feest te geven omdat ze nu 1 jaar naar Amerika ging studeren
Het ėėn en ander...

Ze denken mee
Volgens mijn is alles mogelijk
Ze komen zelf met ideeen
Het personeel weet waar ze mee bezich zijn
Goed en lekker eten en goed verzorgt
Mooi gepresenteerd

Anne Van De Kuil

Tot nu toe altijd goede ervaring met Slagerij Bor, ze begrijpen goed de persoonlijke sfeer die je als klant wilt neerzetten en denken hierin mee. Topslagerij!

Kwalitatief uitstekend
Zeer verzorgde uitstraling van alle salades en vleesproducten maar ook de geleverde materialen zijn schoon en keurig.
Vriendelijke behulpzame cateraars.

Misschien een lijst toevoegen met het geleverde materiaal(borden/bestek/manden/schalen) zodat men deze gecontroleerd kan retourneren. Anders kan het materiaal verdwijnen in de wir war van overige leveranciers tijdens een evenement.

Goede kwaliteit, op tijd geleverd

Stipt op tijd was alles gereed

Dank u wel voor de geweldige catering op 7 juli. We hebben genoten van het buffet dat heerlijk smaakte.
Alles was lekker warm en het was op de afgesproken tijd bezorgd.Ook de reünie mensen...

Kwaliteit goed van het buffet.

Prima: goede kwaliteit, prettige service

kwaliteit is in orde

een bbq pakket met per persoon 4 of 5 keer vlees, maar dan over het totaal verschillende soorten vlees.
Ervaring leert dat de hoeveelheid vlees vaak te groot is, salades mogen dan juist wat gevarieerder/meer.