Je aankoop wordt beschermd

Goede kwaliteit, op tijd geleverd

Stipt op tijd was alles gereed

Dank u wel voor de geweldige catering op 7 juli. We hebben genoten van het buffet dat heerlijk smaakte.
Alles was lekker warm en het was op de afgesproken tijd bezorgd.Ook de reünie mensen...

Kwaliteit goed van het buffet.

Prima: goede kwaliteit, prettige service

kwaliteit is in orde

een bbq pakket met per persoon 4 of 5 keer vlees, maar dan over het totaal verschillende soorten vlees.
Ervaring leert dat de hoeveelheid vlees vaak te groot is, salades mogen dan juist wat gevarieerder/meer.

G.Kaspers/ Brood & Spelen

Zoals elk jaar bestel ik voor mij en mijn medewerkers vlees bij Bor Catering voor de jaarlijkse BBQ of buurtfeest. Ik kom nooit voor verrassingen te staan want zowel de service, de producten en de...

Prijs kwaliteit verhouding optimaal, alles is bespreekbaar en overal is een oplossing voor. Punctueel bij het leveren en ophalen van de spullen. Klant direct bij de naam noemen , heb ik in het verleden geleerd dat dat heel belangrijk is en wordt als zeer positief ervaren.

Kortom wij hebben een hele leuke avond gehad met dank aan de goede service van Bor Catering!

Telefoongesprek door meisje in de winkel werd te snel afgekapt maar zij is misschien onervaren. Annelies heeft dat na het invullen van mijn contactformulier prima opgepakt. Communicatie van het winkelpersoneel kan dus beter.

Johanneke

Bor Catering is een professioneel cateringbedrijf, maar hebben een heel persoonlijke benadering. Wij zijn heel tevreden!

Fijn persoonlijk contact. Hoge kwaliteit eten.

nee.

van den Bent

Erg slecht. De levering was ronduit beroerd. We hadden voor zaterdag 30 juni om 20.00 besteld. Op die zaterdag werden gebeld en werd verteld dat dit niet kon. Het zou 4 uur of 1 uur worden. Om 1 uur...

Het vlees en de salades waren prima.

Elkaar de schuld geven is "not done" naar onze mening. Klantgerichtheid is ver te zoeken. Zeer onprofessionele aanpak bij een probleeemsituatie waar de klant niets aan kan doen.

Bezorgkosten op de website komen later pas naar voren.

Dat een cateraar op zondag niet bezorgd vinden wij niet van deze tijd.

Reactie Bor Catering:

Beste heer en mevrouw van den Bent,

Jammer om te horen dat de bezorging niet volgens plan verliep, nogmaals onze excuus hiervoor.

Uiteraard is dit niet gebruikelijk en ontstaan door miscommunicatie. Wij nemen dit zeker serieus. En evalueren dit om onze dienstverlening op een hoog niveau te houden/ te verbeteren. Wij zijn wel blij dat de produkten goed bevallen zijn.

Hopelijk mogen wij u een volgende keer optimaal van dienst zijn.

Team Borcatering

Henrike

Voor ons tuinfeest hadden we het Italiaanse buffet. Was echt heel lekker en zag er supermooi uit!

Heerlijk eten en hele fijne service!

Geen vebeterpunten, echt top!!

WA Goverde

Al eerder zaken gedaan met Bor.
Erg vriendelijke, service gerichte mensen en eerste kwaliteit vlees.

Service en goed vlees

Eerlijk gezegd niet.
Zouden bij een volgende gelegenheid zeker weer gebruik maken van Bor

marieel vermeulen

Ze hebben voor het 40-jarig dienstjubileum de lunch voor collega's verzorgt en hebben dit fantastisch gedaan

Snelle reacties, meedenken en goede adviezen

Nee alles was perfect

Stichting Nostram

Super vakmensen

Er is super veel aandacht voor de klant en zeer zeker voor de producten die geleverd worden.