9.5/10

Salade besteld voor oud en nieuw.

Goede producten. SAlade was heerlijk.

Marco Riry

Professioneel, goed verzorgd, luistert naar de wensen van de klant. Geweldig bedrijf, leuke mensen, leuk personeel.

Goede organisatie bij het ophalen van onze bestelling.

Het is eten was lekker. Bij een warm buffet hadden we echter niet verwacht zelf nog het eten te moeten bereiden. Ook hadden we warmhoudbakken verwacht.

Vloerbrood en kaasplank waren erg lekker.

Geef aan dat er geen warmhoudbakken bij worden geleverd en dat er nog moet worden afgebakken

Reactie Bor Catering:

Beste Ilse,

Dankjewel voor je feedback.
Het kerstbuffet is een buffet die zelf samengesteld kan worden en hierbij zijn inderdaad geen chafingdissen bij berekend. Dit had echter wel gekund voor een meerprijs.

Neem voor de volgende keer gerust telefonisch contact op zodat wij u meer informatie kunnen geven over hoe het aangeleverd wordt.

Fijn dat het vloerbrood en de kaasplank erg lekker waren.

Graag tot ziens.

Bor Catering

Goede ervaringen. Komen afspraken goed na.

Goede kwaliteit producten
Klant vriendelijk

Ga zo door!

We moesten voor de Kerst nog snel wat catering regelen omdat onverwacht de gehele familie (20 man) toch bij ons kwam eten. Via de website konden we al een oogstrelend voorproefje zien. Met behulp...

Waanzinnig klantvriendelijk, ontzettend en uitgebreid verzorgd, aan alles is gedacht (van borden, bestek, servetten, broodplank, rechauds, gelpotten etc.)

Ik zou het op dit moment echt niet kunnen verzinnen. Sorry :)

Ruime porties, smakelijk en mooi opgemaakt.

Jegerings

In een woord zeer smaakvol en erg lekker, de complimenten voor het hele team.
Bedankt

Het dessert was overheerlikk

Het eten was erg lekker, en makkelijk warm te maken. Het was echt thuis, uit eten.

Monique van der Kallen

T lijkt me een goed bedrijf. Ben een keer binnen geweest om mijn bestelling op te halen. Ze denken met je mee en dat is zeer prettig. Had een tapasschotel besteld voor 7 personen. Tapas zijn hapjes...

zie bovenstaand

zie bovenstaand

Reactie Bor Catering:

Beste Monique,

Dankjewel voor je feedback.
De tapasplank voor 7 personen was bedoeld als hapje bij de borrel. Voor een prijs van €34.90 per plank kun je ook niet helemaal verwachten dat dit een volledige maaltijd is.
De Smulplateau hapjes en tapas voor €13.90 per persoon is wel geschikt als maaltijd.

We hebben nu de omschrijving aangepast naar borrelplank zodat het hopelijk voor iedereen duidelijk is.

Fijn dat hetgeen wat jullie hebben gegeten wel lekker was.

Graag tot ziens.

Bor Catering

Henk Berns

Prima. Ze leveren kwaliteit

Kwaliteit en klantvriendelijk

Beter aangeven waar de online bestelde producten afgehaald kunnen worden.