Sterre

Vrijdag met een groep meiden een vrijgezellenfeest gehad op de boot, wat een ervaring. Magic Mike kwam zelfs de vrijgezel verrassen met een prive show. Bedankt Sue!

Sterre

Bedankt Sue! Vrijdag met een groep meiden een vrijgezellenfeest gehad op de boot, wat een ervaring. Magic Mike kwam zelfs de vrijgezel verrassen met een prive show.

Jolanda Bakker

Gisteravond barbecue op de boot heel gezellig goed geregeld een toppertje ? Zeker een aanrader ?

Reactie Bootuitjes:

Dankje Jolanda. Wij zijn blij dat wij hebben kunnen bijdragen aan jullie gezellige avond!

Top service, binnen 30 minuten een fijne boot.

Wij hebben een bootuitje voor 10 man geboekt vorige week. Ik vond de service erg aangenaam. Alles was goed tot in de puntjes uitgewerkt en het viel me op hoe flexibel deze organisatie is. Volgende... Wij hebben een bootuitje voor 10 man geboekt vorige week. Ik vond de service erg aangenaam. Alles was goed tot in de puntjes uitgewerkt en het viel me op hoe flexibel deze organisatie is. Volgende keer weet ik iig waar ik voor een leuk bootuitje moet zijn!

Pet / blauwe engel

Uitje was top.

Alles goed geregeld en duidelijk.

Snel weer boeken

Arthur

Zeer tevreden, heerlijk gevaren en alles top geregeld. Ook goed weer gehad.

Glenn

Ik ben echt een liefhebben van bootjes, varen en op het water zijn. Zo vaak ergens iets gehuurd maar de service van bootuitjes is echt perfect! Nogmaal bedankt voor de fijne dag! Heb genoten en... Ik ben echt een liefhebben van bootjes, varen en op het water zijn. Zo vaak ergens iets gehuurd maar de service van bootuitjes is echt perfect! Nogmaal bedankt voor de fijne dag! Heb genoten en zeker voor herhaling vatbaar!!

Reactie Bootuitjes:

Leuk om te lezen Glenn. We varen jou graag nog een keer door de grachten.

Alles was tot in de puntjes geregeld. Lekkere hapjes / drankjes en goede muziek. Sander weet precies wat nodig is om er een goede avond van te maken! Echt een topavond. Een echte aanrader!

Dank aan de organisatie van Bootuitjes! Dankzij hun een geslaagde avond gehad! Boot voldeed aan alle gemakken en de schipper vertelde ook nog eens leuke weetjes over Amsterdam :-)
Volgende...
Volgende keer zonder twijfel weer via Bootuitjes!