8.5/10

Ribic Selma

Voor mij de eerste en de laatste keer .

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Verkeerde artikelen zijn geleverd . Jammer.

Mijn kennismaking met Boots.

Niet fijn.

De site is enorm onoverzichtelijk!!
Ik probeerde snel even No 7 produkten en prijzen te bekijken, maar die stonden totaal niet bij elkaar. Ik kon ze zelfs niet makkelijk vinden!
.- Klantenservice weet niets over webshop!
- Ik kon couponcode invoeren, maar niet mijn 10%_ kennismakingskorting.
- Bij bestelling van meerdere produkten krijg je maar één gratis Bauble, Anders moet je bv. Serum los bestellen en betaal je verzendkosten van 3.95 extra per bestelling.

Bestelling Kerst

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Zeer goede ervaring. Ondanks dat de levering incompleet was is dit zeer snel en prettig opgelost.

Mis 1 artikel no7 little bauble of beauty staat wel op verzendlijst maar zit er niet bij

Tevreden

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Was verrast dat het zou leuk was ingepakt. Kerstverpakking met paar leuke artikelen als cadeau inclusief kortingsbonnen.

Product niet volledig geleverd, klantenservice reageert niet.

Boots webshop prima.
Klantenservice laat te wensen over. Krijg wel een uitnodiging voor meedoen aan een enquete, maar een reactie op een mail dat mijn bestelling niet compleet is laat op zich wachten.

reageren op mails die naar de klantenservice worden verzonden.

Adventskalender

Prima, snel geleverd

Chiel

Liever door de brievenbus

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Had liever het kleine artikel in een envelop in de brievenbus gehad in plaats van in een grote doos met een kado waar ik niets aan heb. En waar ik dan ook nog speciaal naar AH voor moet.

Netty Hooghuis

Tevreden

Alles helemaal goed.

Misschien een gebruiksaanwijzing bijvoegen met welke creme je begint. Eerst je dag/nachtcreme en dan de serums of andersom. Ben wat dit betreft een leek.

Lisanne

Tevreden over Boots webshop, voor het afhalen zijn er verbeterpunten

Het online gedeelte is helemaal goed, echter heb ik ervoor gekozen om mijn pakketje bij de apotheek zelf af te halen en daar duurt het afhalen langer dan nodig. Bij de ingang staat dat je geen nummertje hoeft te trekken en voorrang krijgt bij de kassa, maar de medewerker aan de balie is bezig met de klanten (met nummertje) en voor de rest heeft geen enkele collega aandacht voor de klanten en is bezig met eigen werkzaamheden. Ik koop wel eens vaker producten in de apotheek zonder recept en dit valt iedere keer voor. Dit systeem zouden ze kunnen verbeteren bij het filiaal gelderlandplein (buitenveldert). Voor de rest meer dan top!