Je aankoop wordt beschermd

Jacques

Slecht in levering

Besteld via de website AccuCheck Performa teststrips voor mijn bloedglucosemeter. Waren volgens de informatie op de site voorradig. Besteld en betaald. Kreeg in de...

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Onjuiste info op de site over de voorraad. Slechte of geen communicatie over het verdere verloop van de bestelling.

Aanpassing website en goed bijhouden van de gegevens erop

Gemakkelijk

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Het was de eerste keer, maar is voor herhaling vatbaar

Nvt

Frank Jacobs

Geachte Boots apotheek,ik had via jullie broomhexine HCL 8 PCH tabletten besteld,en betaald!In eens kreeg ik per mail te horen dat deze pillen niet meer verkrijgbaar zijn!Nu zijn er tabletten van...

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Ik heb helemaal geen medicijnen ontvangen, omdat die niet meer leverbaar waren!!

Waarom weten jullie niet van te voren als er een medicijn wel of niet meer is, voor dat iemand betaald heeft! Nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg!

hans eric jansen

Uitstekend product tegen schappelijke prijs en goede en snelle service

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Zie boven bij mijn beoordeling

Neen. Alles uitstekend

Niets ontvangen!

Hoe omschrijft u uw ervaring met de Boots webshop?

Ik heb mijn pakketje nooit ontvangen!

Fijne producten

Prettig

had problemen bij het bestellen van de producten . ik moest diverse keren mijn gegevens invullen. De site werkte niet naar wens.

Snelle service

Snelle levering en correct

Jammer dat de levering enkel in Nederland kan gebeuren. Gelukkig heb ik een Nederlandse collega :-) die met plezier mijn pakje bij hem thuis laat leveren. Doch zou het een pluspunt zijn dat er geleverd kan worden in België met vb. Post NL

Prima prijs, snel geleverd

snelle levering

Als je een kortingscode krijgt en die kopieert pakt hij niet het uitroepteken mee wat er bij staat ( en dan gaat het natuurlijk niet goed met de korting)
Zou fijn zijn als er ineens een dikke korting op komt dat die nog gecorrigeerd kan worden (nu moet je retour zenden en opnieuw bestellen, omslachtig, maar wel fijn dat het kan)

Goede service