Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Groot assortiment aan bomen, jongeman die ons hielp kon goed vertellen welke v/d rij Perzische slaapbomen we het beste konden kiezen. Weinig informatie over de overige bomen op het bedrijf.

Pluspunten

Veel keus, bij aflevering deskundig advies over het planten en de verzorging.

Verbeterpunten

Tijdens het bestellen, werd niet verteld wanneer het bezorgen zou plaatsvinden. Pas nadat er al was besteld, gaf de jongeman aan dat dit op dinsdag, donderdag en zaterdag zou kunnen. Aangegeven dat... Tijdens het bestellen, werd niet verteld wanneer het bezorgen zou plaatsvinden. Pas nadat er al was besteld, gaf de jongeman aan dat dit op dinsdag, donderdag en zaterdag zou kunnen. Aangegeven dat we alleen op zaterdag konden, toch werd in eerste instantie de bestelling op een donderdag ingepland. Dat was wel minder handig. Uiteindelijk bezorging verzet en op een vrijdag ingepland. Wellicht sneller om voordat er besteld wordt, even te vragen op welke dag een bezorging voor iemand mogelijk is?

Goeie service. Had meerdere vragen over het aanplanten van een dakplataan. Ben goed telefonisch geholpen. Daarna makkelijk besteld, via iDeal betaald en de bezorger was vriendelijk.

Pluspunten

Goeie website. Vriendelijke service. Specifiek tijdvak voor bezorging, erg prettig.

Verbeterpunten

Betere telefonische bereikbaarheid. Bijvoorbeeld een doorschakelservice naar een mobiel toestel.
Juiste maten op de website tonen. Deze bleken na het telefonisch advies onjuist op de website vermeld te staan.

Ik heb via de mail een foto van een meerstammige prunus nigra gevraagd en snel gekregen (ook al was het zomervakantie). Ik kon hem alvast bestellen en een paar maanden later laten bezorgen. Alles... Ik heb via de mail een foto van een meerstammige prunus nigra gevraagd en snel gekregen (ook al was het zomervakantie). Ik kon hem alvast bestellen en een paar maanden later laten bezorgen. Alles prima geregeld!

Pluspunten

Prettig mailcontact, snel reactie, kreeg een foto gestuurd. Flexibel in bezorgmomenten. Boom is erg mooi en niet duur voor de kwaliteit. Levering goed gegaan.

J. Kremers

Super service en komen afspraken na

Mark

Super positieve ervaring. Mooie planten tegen een goede prijs. Ook de bezorging is prima verlopen. Heel tevreden.

Pluspunten

Goede kwaliteit en prijs. Prima levering.

Ronald

Prima. Heel goed geholpen met een specifieke wens. Persoonlijk en betrokken. Goed product.

Pluspunten

Service en klantgerichtheid. En heel consequent om de website op zondag te sluiten. Los van mijn eigen levens- en geloofsovertuiging waardeer ik dit.

Geen.

Eric

Behulpzaam en een nette prijs voor de bomen

Pluspunten

zelf geen ervaring mee
ziet er overigens wel netjes uit

Verbeterpunten

misschien wat meer geschoold personeel

Prima aflevering, op tijd en vriendelijk geholpen door chauffeur

Pluspunten

Prima principe keuze om zondag geen website te faciliteren.

Geen, keurig in orde

Jaap van der Windt

Goede ervaring. In mailcontact denkt het bedrijf goed mee.
De boom die ik heb besteld is in mijn afwezigheid, keurig geplant.

Pluspunten

gemakkelijk zoeken welke boom ik wilde hebben.

van der Hout

Goed.

Pluspunten

We mochten als particulier zijnde op een doordeweekse dag langskomen.

Verbeterpunten

Het is goed zo, goede uitleg gehad welke bomen sterk zijn in welk gebied en welke minder sterk. Top!