Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Katja

Pluspunten

Zeer goede kwaliteit. Fijne service en uitleg. Goed verzorgd klaargemaakt en klantvriendelijk. Hip met Qr code.

Verbeterpunten

Betere telefonisch bereikbaarheid en ook e-mail beantwoorden. Meer personeel waardoor kortere wachttijd. Op de site uitleg over hoe je moet planten, snoeien etc bij de info over de bomen. Mogelijk... Betere telefonisch bereikbaarheid en ook e-mail beantwoorden. Meer personeel waardoor kortere wachttijd. Op de site uitleg over hoe je moet planten, snoeien etc bij de info over de bomen. Mogelijk met een filmpje.

Aard en Joke

Prettige mensen die ons ter plaatse hielpen, goede communicatie via e-mail.

Pluspunten

Goede en heldere mededeling. Snelle service. Handige link voor betaling.

Kan ik niet bedenken

Jelle Tabois

Super fijne ervaring! Eerst goed advies gekregen, 2 bomen besteld, maar nadat ze geleverd waren heb ik me bedacht. De bomen netjes retour gehaald en ik heb een nieuwe bestelling geplaatst! Heel... Super fijne ervaring! Eerst goed advies gekregen, 2 bomen besteld, maar nadat ze geleverd waren heb ik me bedacht. De bomen netjes retour gehaald en ik heb een nieuwe bestelling geplaatst! Heel soepel en fijn geregeld!!

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk

M

2 Douglasspaaren besteld via website

Pluspunten

prima

Anton

Slechte kwaliteit geleverde laurier leiboom, ziet er niet goed uit, bruine knoppen, gele en bruine bladeren.

kwaliteit

Robert Vogelpoel

Heel deskundige mensen, de geplaatste dakbomen beginnen al heel mooi uit te lopen, echt een top aankoop!

Pluspunten

Ongevraagd ook naast de bestelde bomen nog een aantal Hortensia's geplant

Zou het niet weten

Danielle

Ik had de verkeerde boom besteld en het was geen probleem om deze om te ruilen.

Pluspunten

Veel keus en dus een goede service.

Nvt

J. Wagenaar

We werden vlot en goed geholpen.

Pluspunten

We werden op een enthousiaste en behulpzame manier geholpen.

Verbeterpunten

We kregen op een bedrag van ca. €285 ca. 4 euro korting, dat is zo weinig, dan kun je beter niets doen!

Henk

Vriendelijke mensen. Geven kundig advies

Pluspunten

Vriendelijk

Nvt

Marijcke

Heel positief , zorgvuldige afwerking van levering, levering bijtijds en mooie producten

Pluspunten

Het bedrijf is goed bereikbaar, op vragen wordt snel geantwoord

Voorlopig geen opmefkingen