Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

B

Goed maar het tijdslot van de bezorging was niet goed aangegeven en het was onduidelijk of de boom in onze eigen tuin zou worden geleverd of bij de nabije parkeerplaats

Pluspunten

Mooie boom en vriendelijke bezorging

Verbeterpunten

Misschien zou extra informatie over hoe je bij de (Amber) Dakboom zijn vorm behoud en het dak groter maakt welkom zijn.

Robert

Prima service, goede communicatie

Pluspunten

Snel en netjes werk geleverd

Verbeterpunten

Uitvoerende mannen meer tools geven om zware bomen op verhogingen te sjouwen

Egbert

Heel goed; veel mooie bomen dus ruime keuze en zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Pluspunten

Hele duidelijke website, mooie kwekerij, mensen met veel passie en enthousiasme.

Geen.

Peter-Paul

Duidelijke website, goede service, eenvoudig en klantvriendelijk

Pluspunten

Duidelijke website, goede service, eenvoudig en klantvriendelijk

Marion

Met heel veel dank voor het afleveren van de boom in de klaarstaande kruiwagen (zonder dat we daar bij aanwezig hoefde te zijn)!!! Dat maakte het voor ons heel prettig om de boom naar de volgende... Met heel veel dank voor het afleveren van de boom in de klaarstaande kruiwagen (zonder dat we daar bij aanwezig hoefde te zijn)!!! Dat maakte het voor ons heel prettig om de boom naar de volgende plek te krijgen. hartelijk dank voor de service.

Pluspunten

duidelijke website met veel en goede informatie over de bomen

Chris

Mij was et bedrijf niet bekent na mijn bestelling ben ik aangenaam
verrast mijn bestelling is keurig op tijd en correct afgeleverd

Pluspunten

ik denk een bedrijf met ervaring

Geen aanmerking

Martijn Kroeze Hoveniersbedrijf

Pluspunten

a

a

Co.Creatie

Ik ben erg positief over het familiebedrijf Van Ijmeren, dit bedrijf neemt de klant serieus en je merkt aan alles dat persoonlijke aandacht en goede service centraal staan.

Pluspunten

goede website en tegelijk persoonlijk benaderbaar voor precieze vragen die dan ook met kennis van zaken worden beantwoord.

geen verbeterpunten ;-)

Martijn

2 boompjes gekocht. Het kon snel geleverd worden en ze hadden goede prijzen in vergelijking met andere sites. De dikte van de stam lijkt wat aan de kleine kant t.o.v. de omschrijving maar verder... 2 boompjes gekocht. Het kon snel geleverd worden en ze hadden goede prijzen in vergelijking met andere sites. De dikte van de stam lijkt wat aan de kleine kant t.o.v. de omschrijving maar verder goede bomen en goede lever service.

Pluspunten

Snelheid, prijs

Stamdikte

Indio

De boom bestelling ging zeer gemakkelijk, alleen de datum van levering was wat discussie over.
Wij wonen in het laatste puntje van zeeland en betalen daarvoor 50 euro extra. Helaas moesten wij er enorm aan trekken om de boom geleverd te krijgen.

Pluspunten

Snel gemakkelijk bestellen

Levering

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Hi,
Bedankt voor uw review allereerst, en excuses voor de late levering!
Hi,
Bedankt voor uw review allereerst, en excuses voor de late levering!
We zijn aan het werk om de levering sneller te laten lopen, en hopen dat dit een volgende keer niet nogmaals gebeurt!
Coos,
Boomkwekerij van IJmeren