Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Richard

Pluspunten

Snelle reactie, afspraken worden nagekomen

Snellere levering

Kris

Prettig contact, levering volgens afspraak

Pluspunten

Prettig contact, levering volgens afspraak

Verbeterpunten

De bezorger stond om ca. 7.00u voor de deur, nadat er om 6.08u een sms was verzonden, toen wij nog niet wakker waren. Indien er zo vroeg geleverd wordt op een dag, lijkt het me handig dat de avond... De bezorger stond om ca. 7.00u voor de deur, nadat er om 6.08u een sms was verzonden, toen wij nog niet wakker waren. Indien er zo vroeg geleverd wordt op een dag, lijkt het me handig dat de avond ervoor aan te geven.

Jan feenstra

Het gewoon goed

Pluspunten

Optijd geleverd

Hans

Bijzonder goede service

Pluspunten

Uitgebreide info/uitleg over de bomen

Verbeterpunten

Het beladen van mijn aanhanger was niet goed. 1 km verderop heb ik mijn aankoop van €1000+ moeten redden door herbeladen!

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Goedemiddag,
Dit is inderdaad niet helemaal de bedoeling, sorry voor het ongemak! Dit zal nooit meer gebeuren.
Groeten,
Coos

Machiel

Bedrijf is prima

Pluspunten

Groot assortiment

Verbeterpunten

Bezorging boom bezorgd met afgebroken takken maar na contact met klanten service 10 % korting gekregen top en snel geregeld

Toine

De chauffeur zou een uur van tevoren een sms sturen als die er bijna was. Dit is niet gebeurd en alles is gewoon op de oprit neergelegd. Toevallig dat ik de factuur in de brievenbus zag liggen

Pluspunten

Alles geleverd zoals gevraagd

Wel melding maken

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Goedemiddag,
Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Ik hoop dat het niet een al te groot probleem is. We zullen nogmaals aan de chauffeurs doorgeven dat ze een sms moeten sturen als ze van het vorige adres wegrijden.
Groeten,
Coos

H.R. van Doorn

Heel goed en vriendelijk geholpen

Pluspunten

Groot assortiment, en overzichtelijk.

Karin

Wij hebben 3 bomen met bijbehorende plantaarde en potgrond besteld.

Pluspunten

We zijn binnen twee dagen telefonisch benaderd om de bestelling door te nemen en vanwege een niet leveren fruitboom is er advies gegeven voor een andere fruitboom. De leverdatum is netjes op tijd... We zijn binnen twee dagen telefonisch benaderd om de bestelling door te nemen en vanwege een niet leveren fruitboom is er advies gegeven voor een andere fruitboom. De leverdatum is netjes op tijd doorgegeven via een e-mail en er is duidelijk vermeld dat er via de sms een tijdspanne zou worden doorgegeven en dat is ook keurig gebeurd.

Verbeterpunten

Ik kan geen verbeterpunten verzinnen

Yvon

Aardige jongeman heeft mij te woord gestaan

Pluspunten

overzichtelijke website

Verbeterpunten

sneller reageren op mailtjes / bestellingen

Paul Gielen

Keurige behandeling

Pluspunten

Levering keurig verzorgt.