Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Regina Zwagerman

Ik was op de kwekerij en ze hebben me heel goed geadviseerd. Het gaat hun echt om kwaliteit. Ik heb 1 boom met een beschadigde stam, hij ziet er goed uit, maar mocht deze het niet redden krijg ik... Ik was op de kwekerij en ze hebben me heel goed geadviseerd. Het gaat hun echt om kwaliteit. Ik heb 1 boom met een beschadigde stam, hij ziet er goed uit, maar mocht deze het niet redden krijg ik 100% garantie.

Pluspunten

De garantie die ze geven.
De kwaliteit is heel goed voor een goede prijs.
Adviezen die erbij geleverd worden.

Verbeterpunten

De potten waren vrij kapot, dat maakte het lastig om de kluit goed te houden, voordat ze in de grond konden.

Dave van Ingen

Bomen netjes op tijd geleverd.
De bomen de volgende dag in de grond gezet
De Bomen staan tot nu toe erg mooi

Pluspunten

Levertijd/ de bomen zien er heel goed uit

Verbeterpunten

Ik zie tot nu geen verbeterpunten

Bert vd Pol

Pluspunten

Komen afspraak na

Weet zo niet

Suzanne Wever

Pluspunten

Tijdige levering, op de hoogte waar de chauffeur was : super!

Gery Misbeek

Fijn en goed geholpen

Pluspunten

Biologische grondslagen

Nvt

Paul Gijzen

Er werd een armzalig boompje geleverd voor dit bedrag, dat had ik niet verwacht.

Pluspunten

Tsjaa

Veel te duur

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Beste Paul,
Allereerst bedankt voor uw review.
Beste Paul,
Allereerst bedankt voor uw review.
Ik heb even gekeken wat u besteld heeft en ik kan enigszins begrijpen waarom u de boom 'armzalig' vindt. De door u bestelde boom is namelijk een Perzische slaapboom, deze hebben grote bladeren en wijd uitstaande takken. Dit zorgt ervoor dat de boom in de zomer prachtig vol zit, maar in de winter relatief kaal oogt.
Er is echter niks mis met deze boom, het is zelfs een prachtige boom. We zouden het waarderen als u aan het eind van de zomer de tijd zou nemen om uw review nogmaals te bekijken, en hopelijk ook aan te passen.
Groene groet,
Coos

winters

Prima, er wordt meegedacht.

Pluspunten

goed overleg

Verbeterpunten

levering, chauffeur even laten aanbellen bij leverin.g

R Van Raamsdonk

Ik heb nu 3 bomen gekocht.

Pluspunten

Vakkundig advies. Je kan goede afspraken maken. Veel mooie bomen in het assortiment.

Barbara Benjamins

Pluspunten

Zag er goed uit. Vriendelijke mensen

Peter Speijer

Geven goed advies

Pluspunten

Vriendelijk en snelle correcte levering met heldere instructies

N.v.t.