Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Arthur

Personeel vriendelijk maar de bomen word ik verdrietig van? bomen slaan niet aan terwijl ik er alles aan heb gedaan zoals geadviseerd en de kruin van de Perzische slaapboom is niet mooi.

Pluspunten

Vriendelijk personeel

Verbeterpunten

Bomen leveren die wel aanslaan

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Goedemiddag,
Intussen hebben we het (hopelijk) naar uw tevredenheid opgelost, als u verder nog vragen heeft kunt u altijd even contact opnemen!
Groeten,
Coos

Claudia

Pluspunten

bezorging goed geregeld.

Wim

Roodbladige treursierappel gekocht na afspraak op de kwekerij.

Pluspunten

Vlotte afspraak gemaakt en goed geholpen en voorgelicht. Voldoende keus. Toch snelle bezorging, ondanks dat dat niet van tevoren vast stond. Personeel en chauffeur klantvriendelijk.

Geen.

M.J. van Spaandonck

Online bomen besteld 3 stuks leilinde beukhaag. Met toebehoren, palen verbinding set, bind draad e.d.

Pluspunten

Thuis bezorgd door vriendelijk echtpaar. Alles ziet er prima uit. Bomen staan mooi in de.tuin.

Geen.

Sandra

Dakboom geleverd waar helaas bovenste tak van gebroken was

Pluspunten

Op verzoek wordt de boom geruild

Verbeterpunten

Website kan laten zien of sommige bomen ( op dit moment) niet leverbaar zijn.
Geen beschadigde bomen afleveren en gelijk een oplossing bieden

G.splinter

Pluspunten

Top service

Robin

Snelle levering en goede service.

Pluspunten

Netjes een sms'je met de verwachte levertijd

Verbeterpunten

Had misschien een (optie voor) extra steunpaal bij gekund. 2 waren voor onze maat boom misschien onvoldoende.

Mary

Redelijk

Pluspunten

Redelijk

Verbeterpunten

De boom werd met een open laadbak geleverd onder stormachtig weer. Is niet bevorderlijk voor zo'n jonge boom.

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Beste Mary,
Bedankt voor uw review!
Beste Mary,
Bedankt voor uw review!
We leveren expres met een open bak, omdat je juist met een open bak bomen makkelijker kunt vervoeren zonder te beschadigen. In een dichte bak moeten de bomen namelijk vaak plat op de grond liggen, wat de takken makkelijk kan beschadigen.
Groeten,
Coos
Boomkwekerij van IJmeren

D.S.E.

Telefonisch moeilijke bereikbaar, maar goede en correcte afhandeling

Pluspunten

Kwaliteit van het geleverde

Verbeterpunten

Na een aanvraag snel contact op nemen. Telefoondiensten aangeven.

Hans

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

Pluspunten

snelle en correcte communicatie

Verbeterpunten

beschikbaarheid artikelen beter bijhouden (ik kon iets bestellen dat uiteindelijk niet meer op voorraad was)