Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Lisan

Prima contact en levering

Pluspunten

Levering volgens afspraak, communicatie verliep soepel

Evert

Prima service en goed contact.

Pluspunten

Snelheid, kwaliteit product en levering.

Geen.

Bart

Positief, meedenkend

Pluspunten

Meedenkend, snel

Adrie

Prima service

Pluspunten

Heldere website

Hans van Oijen

Prettige en vakkundige ervaring, ik zou het anderen zeker aanbevelen.

Pluspunten

Mooie, ruim aanbod, en op een nette manier gepresenteerd. Goede (digitale) communicatie

Verbeterpunten

Geen idee! Het was gewoon goed en prettig.

Joris

Pluspunten

Gewoon behulpzaaam netjes

Website is veel

Nanette

Zeer goed

Pluspunten

Deskundig, klantvriendelijk, accuraat.

Verbeterpunten

Ik heb via de website besteld, de kosten werden in eerste instantie niet vermeld. Overigens werd dit direct na m’n bestelling met een mailtje rechtgezet.

Myriam Crijns

Ik had in de mail en nog eens via de telefoon aangegeven dat ik de boom wilde laten planten. Boom afgeleverd, maar niet geplant. Teleurstelling! Drie dagen later alsnog geplant, gelukkig.
Er...
Er werd me ook niet verteld waarom de boom opeens 50 euro duurder was dan in de online catalogus stond.

Pluspunten

Vriendelijke dienstverlening. Fijn dat jullie toegaven dat de fout aan jullie kant lag.
De boom is mooi!

Verbeterpunten

Betere communicatie tussen klant en bedrijf? Of tussen afdelingen binnen het bedrijf?

H v Wingerden

Erg positief

Pluspunten

Goede website, prima communicatie, deskundige medewerkers.

Verbeterpunten

Bezorgen tot in de tuin.

Rob

Groot assortiment en fijne behulpzaam personeel

Pluspunten

Grote keuze in bomen planten

Verbeterpunten

Website Verbinden met bomen op locatie om zo gemakkelijker bomen te vinden zijn op de kwekerij en dat jeden gemakkelijk de eigenschappen van boom of plant kan opzoeken en daardoor de juiste keuze... Website Verbinden met bomen op locatie om zo gemakkelijker bomen te vinden zijn op de kwekerij en dat jeden gemakkelijk de eigenschappen van boom of plant kan opzoeken en daardoor de juiste keuze kan maken