Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

studio obbo

Zeer positief, de kwaliteit van de planten is goed en communicatie is vlot.

Pluspunten

Veel helderheid over leverdatum en levertijd. De tracker is een goeie toevoeging.

nvt

Coen van Hagen

Vlotte behandeling bij bestelling

Pluspunten

Bezorgingstijd klopt

Matthias Leppens

De eerste keer dat ik bij het bedrijf bestelde. Goede ervaringen, snelle service, duidelijke communicatie. Fijn om op deze manier zaken te doen.

Pluspunten

Flexibel in levering en prijs/kwaliteit zeker oké.

Verbeterpunten

De kluit van de boom was niet zo stevig. De boom stond redelijk los in de kluit als de container eraf gehaald was.

De binddraad waarmee de bamboe aan de stam vastgemaakt was, had op...

De binddraad waarmee de bamboe aan de stam vastgemaakt was, had op enkele plaatsen de stam licht beschadigd. Het was zeker niet problematisch. Maar op langere termijn zou dit wel erger kunnen worden.

Marko Pieterse

Heel goed goed advies gekregen van welke zuilboom moest nemen IVM ruimte van de tuin

Pluspunten

Heel goede adviezen gekregen

Geen verbeter punten

Fam. Van breda

Fijn Bedrijf, Goede levering.

Pluspunten

Overzichtelijk

P.R. de Vries

Na adviesgesprek 1 leilindeboom besteld

Pluspunten

Goed adviesgesprek gehad

Eric De haas

Prima ervaring, moeite gedaan om ons goed te adviseren

Pluspunten

onze wensen werden serieus genomen, er werd goed meegedacht

?

Renske Verkoijen

Lekker nuchter bedrijf.

Pluspunten

Gewoon gewoon. En behulpzaam.

Verbeterpunten

Zou het echt niet weten.

Bastiaan Bakker

Pluspunten

goed bereikbaar en aanspreekbaar

Verbeterpunten

beter service bij aflevering bv even aanbellen

Nicole

Ik heb div. planten en bomen besteld via de webshop, contact gehad via e-mail en bij thuislevering ook persoonlijk contact gehad.

Pluspunten

- goede webshop
- snelle bevestiging via diverse e-mails
- snelle reactie op mijn e-mail
- goed meegedacht n.a.v. mijn vraag / goede service
- pas betaling vlak voor levering...
- goede webshop
- snelle bevestiging via diverse e-mails
- snelle reactie op mijn e-mail
- goed meegedacht n.a.v. mijn vraag / goede service
- pas betaling vlak voor levering (dus niet bij bestelling in webshop)
- goede track and trace en informatie rondom levering
- levering door ouder echtpaar die dit met veel enthousiasme doen (fijn dergelijk persoonlijk contact)
- bomen en planten achter in tuin geleverd, erg fijn!
- e-mail met tips hoe bomen te planten, toppie!
- last but not least.. natuurlijk de natuurlijke manier van kweken! Bomen en planten zijn natuur, dus verdienen niet minder dan dat!

Verbeterpunten

- Een betalingsherinnering zou prettig zijn. Veel e-mails gehad aan begin van proces. Keurig een e-mail met track and trace, maar daardoor was ik bijna vergeten tijdig te betalen. Realiseerde mij... - Een betalingsherinnering zou prettig zijn. Veel e-mails gehad aan begin van proces. Keurig een e-mail met track and trace, maar daardoor was ik bijna vergeten tijdig te betalen. Realiseerde mij dit vrij last minute. Als er bij de track and trace mail nog even een herinnering had gezeten, was dit fijn geweest.
- ik zou het leuk vinden als ik bijv. nog informatie krijg hoe ik zelf op een natuurlijke manier kan tuinieren en bijv. bepaalde plagen kan bestrijden. Denk aan bladluis, meeldauw etc.