Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Niels

Prima service en fijn meegedacht

Pluspunten

goede hulp bij afhalen. prettige afhandeling van vraag (wat is beschikbaar? wat kan wel?) en hulp bij mail

geen op dit moment

Mark

Prima, Kunnen leveren van bomen die elders niet meer leverbaar waren.

Pluspunten

Gewoon no nonsens agrarisch bedrijf

Verbeterpunten

Kan niet echt iets bedenken.

Jac. Kragt

Prima mensen, goed en leuk contact, duidelijke uitleg

Pluspunten

Alleen maar pluspunten

Niet ontdekt

Job

Appelboom gekocht en afgehaald

Pluspunten

Het juiste ras was beschikbaar, vragen werden snel beantwoord en ook het ophalen werdt netjes geholpen met laden en nog wat planttips gegeven. Erg tevreden!

Verbeterpunten

Kan zo snel niks bedenken!

Winfried van Wijk

Internet

Pluspunten

Telefonisch goed bereikbaar.

Verbeterpunten

De bolboom moet nog gesnoeid worden en de leiboom is erg jong. De nog uit te lopen takken moet in het voorjaar verder gebonden worden.

Jorg

Goed telefonisch advies. Eerlijk. Duidelijk. Vriendelijk.

Pluspunten

Snel bezorgd.

Verbeterpunten

Eigenlijk geen. Website misschien eens professionaliseren qua look en feel.

M

Deskundig advies. Vriendelijke benadering, meedenken met ons als klant.

Pluspunten

Zie hierboven. Overzichtelijke website prima service aan de telefoon n in de praktijk.

Maike

Vriendelijk en snelle levering

Pluspunten

Groot assortiment, vriendelijke uitleg ter plaatse. Snelle levering en ondanks geen SMS bij aankomst wel verder een duidelijke communicatie.

Verbeterpunten

Ik zou gebeld worden volgens de begeleidende mail met factuur wanneer de chauffeur kwam zodat ik thuis kon zijn als de bomen kwamen maar ik heb niks gehoord. Nu lagen de bomen voor mijn deur toen ik... Ik zou gebeld worden volgens de begeleidende mail met factuur wanneer de chauffeur kwam zodat ik thuis kon zijn als de bomen kwamen maar ik heb niks gehoord. Nu lagen de bomen voor mijn deur toen ik thuis kwam. Dit vond ik wel vervelend omdat ik de hele dag op mijn telefoon heb zitten kijken voor de SMS van jullie met tijd van aankomst.

Bert

Prima ervaring.

Pluspunten

Duidelijk en helder

Niet

Carolien

Pluspunten

Goede service

Internett site (voorraadlijst (