Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Joep Janssen

Vriendelijke en persoonlijke hulp. Goed advies en vriendelijk.

Pluspunten

Duidelijk en alles gemakkelijk vindbaar.

Verbeterpunten

Meer openingstijden voor particulieren.

Ronduit positief

Pluspunten

Super inzichtelijke en gemakkelijke website.
Vlot in beantwoorden e-mail.
Zeer aardige en vlotte medewerkers die het aanplanten deden.

Verbeterpunten

Prijs voor aanplanten hoog. 50 euro per boom. 5 bomen werden in 1 uur bij me geplant door 2 medewerkers. Dan is 250 euro wel erg snel verdiend....

H vd Berge

Betrouwbaar prima ervaring

Onze bestelling van bomen werd prompt en keurig op tijd afgeleverd door charmante en kordate dame.
De bomen waren in goede orde.

Pluspunten

Duidelijke website en goede service

Gezocht via internet. Bestellen liep soepel en duidelijk.

Pluspunten

Prima hulp zowel ter plaatse als de terugkoppeling via de mail.

Goed geholpen, zowel via de email als op het bedrijf zelf.

Pluspunten

Snelle reactie via email op vragen.

Bunnik vriesea bv

Het belangrijkste bij ons is, de kwaliteit van de bomen. De bomen zijn deze week geleverd De bomen zijn meerdere jaren oud.Hebben een grote Kuip met grond,gevuld met gezonde witte wortels.... Het belangrijkste bij ons is, de kwaliteit van de bomen. De bomen zijn deze week geleverd De bomen zijn meerdere jaren oud.Hebben een grote Kuip met grond,gevuld met gezonde witte wortels. Uitstekend.

Pluspunten

Prima overzicht. Uw kwekerij vind ik schoon,goed verzorgd .leuk om een bezoekje te brengen.geen

Verbeterpunten

Zeer goed. Mooie boompjes ontvangen en goede service.

Pluspunten

Persoonlijk contact.

Verbeterpunten

Bij afwezigheid even aangeven wanneer je bericht kunt verwachten.

Van Bergen

In één woord: teleurstellend. Wij hadden vier albizias besteld en duidelijk aangegeven wanneer we ze zouden komen halen. Dat was al een week daarvoor. Bij aankomst liggen onze vier boompjes onder... In één woord: teleurstellend. Wij hadden vier albizias besteld en duidelijk aangegeven wanneer we ze zouden komen halen. Dat was al een week daarvoor. Bij aankomst liggen onze vier boompjes onder een flinke stapel veel grotere bomen. En u raadt het al, twee zijn er op sterven na dood. Toen we klaagden werden ze weliswaar vervangen maar de voorraad was niet toereikend voor een goede keuze.
Wat ons verwonderde was dat we door vier minderjarige kinderen werden geholpen, geen enkele met enige kennis van zaken. Van de ouders of verzorgers ontbrak ieder spoor. Heel vreemd.

Pluspunten

Eigenlijk geen. We hopen de de vier boompjes het overleven maar dat weten we pas over twee jaar. De boompjes zijn erg jong en zonder zijtakken. Misschien dat het nog wat wordt maar het mag echt geen... Eigenlijk geen. We hopen de de vier boompjes het overleven maar dat weten we pas over twee jaar. De boompjes zijn erg jong en zonder zijtakken. Misschien dat het nog wat wordt maar het mag echt geen 330 euro kosten.

Verbeterpunten

Ik durf het bijna niet te zeggen maar is ik deze producten zou verkopen dan zou ik er meteen mee ophouden. Misschien moeten ze hun lef inruilen voor gezind verstand en aan de kwaliteit van hun... Ik durf het bijna niet te zeggen maar is ik deze producten zou verkopen dan zou ik er meteen mee ophouden. Misschien moeten ze hun lef inruilen voor gezind verstand en aan de kwaliteit van hun producten werken. Ik zou nooit mijn kinderen het werk laten doen.

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Goedemiddag, Wij hebben van u een review ontvangen. U mag de bomen gewoon terug brengen, krijgt u het geld terug. U had ze ook hier mogen laten. Overigens waren wij, ouders, gewoon op het... Goedemiddag, Wij hebben van u een review ontvangen. U mag de bomen gewoon terug brengen, krijgt u het geld terug. U had ze ook hier mogen laten. Overigens waren wij, ouders, gewoon op het bedrijf aan het werk.

peter van heeren

Top!

Pluspunten

goede foto`s op de site ,duidelijk en de site werkt fijn.

niks te zeuren.