Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Tiggelman

Een prachtige boom, precies zoals beschreven en fantastisch afgeleverd door een lieve dame die hem helemaal op de plek van bestemming bracht.

Pluspunten

Duidelijk, eerlijk, snel en kwaliteit

Van Bun

We zijn op bezoek n.a.v. de internet site! Zijn rondgeleid op het bedrijf met toelichting van de soorten bomen. We waren op zoek naar dakbomen. Keurige afwikkeling van onze bestelling.

Pluspunten

Goede internet site, goede informatie en verdere afwikkeling.

Weet ik zo niet.

Lisa

Mijn ervaring was zeer positief. Snelle service, goede prijzen en ik was heel blij dat de boom toch nog snel geleverd kon worden!

Pluspunten

Goede service, snelle service en goede prijzen

Geen verbeterpunten

Jan

Goede producten daar gaat het uiteindelijk om

Pluspunten

Prima kwaliteit bomen

Verbeterpunten

De communicatie kan beter. Er wordt vermeld dat 30 min tot 1,5 uur van te voren er een bericht wordt verstuurd dat ze onderweg zijn, maar helaas deze niet gehad. Het zou in de ochtend bezorgd... De communicatie kan beter. Er wordt vermeld dat 30 min tot 1,5 uur van te voren er een bericht wordt verstuurd dat ze onderweg zijn, maar helaas deze niet gehad. Het zou in de ochtend bezorgd worden, maar helaas werd er pas om 12:30 uur bezorgd. In de tussentijd nog telefonisch contact opgenomen maar helaas alleen via de mail te bereiken. Ook de spijkers om de boomband vast te maken aan de palen werd helaas niet mee geleverd. Dus verbeter de communicatie dat zou mij een nog meer tevreden stellen.

x

Pluspunten

x

Bram

Professioneel bedrijf met goede website

Pluspunten

Snel geholpen, kennis van zaken, professioneel bedrijf, perfecte bezorging boom, goede website (vanwege goede website bedrijf bezocht)

Ed Both

Afspraken netjes nagekomen.

Pluspunten

Zeer flexibel.

P Essers

Prima ervaring, snelle service

Pluspunten

Snelle service, aardige mensen, mooie boom en goed geplant. We zijn er superblij mee

Geen allemaal prima

Klant

Positief

Pluspunten

Familiebedrijf. Doen hun best voor de klant

Nvt

Jan de Wit

Uitstekend

Pluspunten

goede producten en goede communicatie

geen, is gewoon goed