Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Ed

Pluspunten

makkelijk te vinden ook op internet goed geholpen en info

niets

Bart

Vriendelijk en deskundig geholpen

Pluspunten

grote sortering

Verbeterpunten

bandnagels zaten niet in het aanplantpakket

Koen Vaessen

Slecht, weken van te voren bomen besteld en afleverdatum afgesproken, krijg ik kort van te voren te horen dat er 2 weken later gelevrd wordt en dat 2 exemplaren niet leverbaar zijn.

Pluspunten

goede website

Verbeterpunten

Alleen afspraken maken als je ze na kunt komen

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Goedemiddag,
Allereerst bedankt voor uw review.
Goedemiddag,
Allereerst bedankt voor uw review.
Excuses dat er 2 bomen niet op voorraad zijn, maar op het moment is er een enorme schaarste aan bomen en raken veel soorten uitverkocht. Ik heb geprobeerd uw bestelling zo compleet mogelijk te leveren, maar die 2 soorten waren helaas echt niet te leveren.
Wat betreft de levering, wij bezorgen op route en proberen altijd rekening te houden met leveringsvoorkeuren. Omdat we op route bezorgen kunnen we ook gratis bezorgen. Een boom is echter geen pakketje wat zo met de post verzonden kan worden, en het kan zijn dat er een langere levertijd aan zit dan gewenst. In uw geval konden we niet eerder bezorgen, omdat er geen route in de buurt kwam.
Coos
Boomkwekerij van IJmeren

G.

Positief
Doen wat ze beloven

Pluspunten

Exact

Wim van Hal

Wij zijn erg tevreden, heel fijn geholpen en goed advies.

Pluspunten

Supersnelle en uitstekende levering.
Wij zijn erg tevreden. Dank je wel nog.

Verbeterpunten

Wij wisten niet dat we vooruit moesten betalen, zelf vergeten te vragen en ook niet gezegd.

H.G.J. Platenkamp

Prettig bedrijf om ook online mee samen te werken

Pluspunten

levering op exact afgesproken tijd, bomen en planten bezorgd tot op de plek waar ze moeste staan en advies waar palen moeten staan bij de boemen.

Verbeterpunten

op de website ook prijs van fruitbomen vermelden indien mogelijk

Paul

Via internet aan informatie over dit bedrijf gekomen. Belangrijk waren de ruime keuze + het feit dat het bedrijf ook uitdrukkelijk voor particulieren openstaat.
Heb verder weinig vergelijkende...
Heb verder weinig vergelijkende ervaringen.

Pluspunten

Plezierig, deskundig, klantvriendelijk, ruim assortiment aan bomen en heesters

Verbeterpunten

Ik heb (nog) geen in het oog springende verbeterpunten

Melanie

Super fijn bedrijf.

Pluspunten

Telefonisch goed bereikbaar en heldere uitleg

Paul

Zeer positieve ervaring zowel de gevraagde info, de ontvangst op het bedrijf, de verdere administratieve afhandeling en de uiteindelijke levering.

Pluspunten

Correcte en vriendelijke afhandeling

Niets aan te merken

Theo

Goed overleg mogelijk

Pluspunten

Denkt mee

Verbeterpunten

Is gebonden aan standaard product.