Advies
9.5/10
Gebruiksvriendelijkheid website
8.5/10

Wouter Van Espen

Topproducten, snel klaargezet en prima ontvangen!

Pluspunten

duidelijke uitleg met foto's, prima

Steven de Vreeze

Regelmatig klant: steeds weer onder de indruk van prijs/kwaliteit en zeer prettige service!

Pluspunten

Zie hiervoor! De website is een mooie moderne verbetering bij ‘oude’ traditie, service en kwaliteit

Verbeterpunten

Geen! (Hooguit de hoop en verwachting dat een van de zonen) het bedrijf tzt kan/wil voortzetten

Judith

Heel fijn geholpen! Goed advies ... kan het aanbevelen als je op zoek bent naar een mooie boom ook vanwege de keuze.

Pluspunten

Duidelijke site, fijn personeel, goed advies, veel keus

Prettige sfeer, prima geïnformeerd

Pluspunten

Bezorging verliep prettig. Jongens hebben me even geholpen met de boom naar de achtertuin te brengen. Fijn!

Verbeterpunten

De bezorging was in mijn geval echt vroeg! Voor 8 uur! Goed om te vermelden dat dat mogelijk kan gebeuren. Geen bezwaar overigens.

Gerard

Via website bestelling gedaan en vandaag opgehaald, ingeladen en afgerekend. Verliep prima. Dat is alles.

Pluspunten

Duidelijke website, snel geholpen

? geen idee

Kees van Tuijl

Het bedrijf ziet er netjes uit, ze hebben een groot assortiment. Ook de persoonlijke advisering wat perfect.

Pluspunten

Wij zochten laagstam perenboompjes maar omdat wij de boompjes die op voorraad stonden te klein vonden heeft het bedrijf voor ons de juiste maat opgezocht en aan ons geleverd , zonder extra kosten. Super toch?

Verbeterpunten

Ik zou het zo niet weten, mijn indruk en ervaring is goed.

van wijk zeist

Goed en de moeite om een goede boom uit te zoeken

Pluspunten

Jammer dat je de goede maten hebt opgegeven voor het maken van het boom rek
ze de maat van de grond tot de eerste leger 20 cm hoger maken waardoor je het nog zelf moet gaan veranderen
en je er een meer prijs voor hebt betaald

De graaf

Ondanks korte tijd: Meteen geregeld!

Pluspunten

Zie boven en de bomen vielen qua grootte erg mee ?

Niet

Overboom

Netjes geleverd, bomen zien er goed uit en vriendelijke medewerkers, top!

Pluspunten

Duidelijke site, prima prijs en service!

Overboom

Netjes geleverd, bomen zien er goed uit en vriendelijke medewerkers, top!

Pluspunten

Duidelijke site, prima prijs en service!