Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Axel Kwak (particulier)

Prima service

Pluspunten

Johan is een enthousiaste medewerker met passie voor zijn vak

Tamara

Zeer goed.

Pluspunten

Bellen om te overleggen.
Duidelijke beschrijving bij het product geleverd.
Makkelijke website.
Vriendelijk personeel.

W. van Dijk

Pluspunten

Goede producten en levering

Voor mij niet nodig

Loes

Een genot om hier iets te bestellen.

Pluspunten

Zeer overzichtelijke webwinkel met redelijke prijzen en de bezorging was perfect. Onze prachtige bomen kwamen op het afgesproken tijdstip aan en werden heel netjes zodanig geleverd, dat ze direct... Zeer overzichtelijke webwinkel met redelijke prijzen en de bezorging was perfect. Onze prachtige bomen kwamen op het afgesproken tijdstip aan en werden heel netjes zodanig geleverd, dat ze direct geplant konden worden. De afleverservice is top. Wij komen zeer zeker nog eens terug!

Geen.

Wouda

Bij aankomst de eerste indruk een beetje rommelig.

Pluspunten

Advies via Q label op de boom prima afhandeling van de order ter plekke goed en snel

Verbeterpunten

Rond de deur van het bedrijf opruimen en parkeervakken maken voor zowel bezoekers als ook personeel !

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Hartelijk bedankt voor uw review!
Hartelijk bedankt voor uw review!
Het staat momenteel erg vol inderdaad, het is erg druk, vandaar. We zijn inderdaad al van plan om een nieuwe parkeergelegenheid te maken, dat staat in de planning ( zodra we tijd hebben ;-) )

Anhm

Voor mijn vragen werd tijd genomen en een deskundig advies gegeven.

Pluspunten

Vakbekwaam en vriendelijk

Jurga

??????????

Pluspunten

??????????

Louis

Zeer behulpzaam en een snelle levering waarbij van IJmeren meedacht aan oplossingen. We hebben 5 prunes Kanzan gekocht en ze zien er goed uit qua model, hoogte en dikte.

Pluspunten

Behulpzaam

hoveniersbedrijf oosterveld

Prima , perfecte levering.mooie bomen gekregen

Pluspunten

mooie foto ' s,prima contact zowel telefonisch als via de mail

Verbeterpunten

zal lastig zijn ,maar kortere levertijden

Ingrid, Rheden

Het was de eerste keer dat ik iets bij deze kwekerij. Door omstandigheden moest dit online.

Pluspunten

Ik ben er enorm goed geholpen, ook heel vriendelijk telefonisch contact gehad. En alle vragen zijn beantwoord. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering.
Bij de aflevering van onze...
Bij de aflevering van onze boom,kwam ik er achter dat ze zelf kwamen afleveren. Ik kreeg daarbij nogmaals de instructies voor het planten. Hele persoonlijke en vriendelijke service.

Eigenlijk geen.