Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Sjoerd

Heel goed

Pluspunten

De rondleiding van Johan over de kwekerij, zijn enthousiaste en vakkundige advies over welke boom te kiezen voor onze tuin en het maatwerk dat geleverd is (kluit afsteken om door de poort te passen).

Verbeterpunten

Er staan nog bomen op de site die niet meer in het assortiment voorkomen. Wij kwamen bijvoorbeeld voor een Tibetaanse Sierkers die wel op de site stond maar al een tijdje uitverkocht was.

Molenaar

Prima! Kort en zakelijk, maar wel aantrekkelijke koop kunnen doen.

Pluspunten

Prijs-kwaliteit met dienstverlening prima.

Verbeterpunten

Even gedoe met de link om te kunnen betalen.

Sjaco Van zee

Prima, goed advies, sterke
Planten

Pluspunten

Plant in pot

Yvonne

Zij hebben voor mij een boom die bij de buren niet leverbaar was (ik had bij de buren een bestelling met aanplanten lopen). daar naar toegebracht zodat ie met de levering meekon. Ik heb dit... Zij hebben voor mij een boom die bij de buren niet leverbaar was (ik had bij de buren een bestelling met aanplanten lopen). daar naar toegebracht zodat ie met de levering meekon. Ik heb dit buitengewoon gewaardeerd. Het was ook nog eens een kerngezonde prachtige boom.

Pluspunten

Schappelijke prijzen, bomen van eigen kwekerij. vakkennis,
Bij vragen wordt er serieus meegedacht. Heel fijn.

Verbeterpunten

Vaker in Zeeland leveren, mét planter.

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Beste Yvonne,
Hartelijk bedankt voor de positieve review!
Groeten,
Coos

Gerrit van den Beukel

Positief

Pluspunten

Veel keuze, goede beantwoording van vragen (persoonlijk)

M Estourgie

Pluspunten

Vriendelijk

Doorvragen

Peter Snoeck

Heel vlotte aanpak van bestelling tot levering

Pluspunten

Kwaliteitsvolle producten, de bomen werden in prima staat geleverd

Arthur Wanders

Goed bevallen

Pluspunten

Goede kwaliteit boom.

Helpen planten

P Kreugel

Goede ervaring

Pluspunten

Bij het bezoek van het bedrijf vroeg de medewerker welke grond die ik in tuin heb en gaf aan dat de kleigrond die ik heb niet voor elke boom ideaal is. Ik heb hierdoor de juiste keuze kunnen... Bij het bezoek van het bedrijf vroeg de medewerker welke grond die ik in tuin heb en gaf aan dat de kleigrond die ik heb niet voor elke boom ideaal is. Ik heb hierdoor de juiste keuze kunnen maken.
De bomen zien er goed uit, ik kreeg aanplant advies en personeel is erg vriendelijk. Een aanrander.

Robert Wilborts

Erg goed!

Pluspunten

Ze belden voorafgaand aan levering nog even om paar dingen te checken/na te vragen. Erg goede service dus.