Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Spelt

Heel goed. Super goed geholpen bij het uitzoeken van een 20 tal bomen en struiken. Heel veel keus en allemaal goed verzorgd.

Pluspunten

Hele vriendelijke medewerker die ons goed heeft geholpen. Veel kennis en veel verschillende soorten bomen en struiken.

Niks!

Hm

Keurig bedrijf

Pluspunten

goede communicatie

gwwn

Wiel

Prima, vertrouwd en mooie kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering en goede communicatie

Bos, D

Meedenkend, op mijn verzoek foto van betreffende boom gestuurd, meegeholpen de plant in de auto te manoeuvreren. Fijn

Pluspunten

flexibel nadenken

Verbeterpunten

op de foto die ik kreeg was de omvang nog steeds moeilijk in te schatten omdat er geen referentieobject op te zien was

Hieke Joostema

Joostema

Pluspunten

Boom is via bezorging mooi aangekomen

Verbeterpunten

De haagbeuk vertoont geen rode herfstkleuren zoals besteld was. Komt dit nog? Dit vroegen wij af. U kunt uw dienstverlening verbeteren door even contact met ons op te nemen over deze vraag. De... De haagbeuk vertoont geen rode herfstkleuren zoals besteld was. Komt dit nog? Dit vroegen wij af. U kunt uw dienstverlening verbeteren door even contact met ons op te nemen over deze vraag. De haagbeuk is uitsluitend groen en bruin.

annemiek pothoven

Wij hebben al een paar keer bomen gekocht bij dit bedrijf. Dat waren altijd mooie en goed gezonde bomen.

Pluspunten

Grote vakkennis. Daardoor veel aandacht en liefde voor de gezondheid en groei van de bomen. De kwekerij ziet er netjes en schoon uit.

Piet Barten

Uitstekende ervaring. Duidelijk bestelproces en goede prijs. Ophalen prima geregeld!

Pluspunten

- duidelijkheid- snelheid- goede prijs

?

Romeo

Prima boom geleverd op de afgesproken tijd

Pluspunten

heldere communicatie

Verbeterpunten

verbeterpunt: geen verplichte verbeterpunten op de feedback pagina

Will van den Bulk

Aankoop van de boom is naar tevredenheid verlopen. Vooraf een duidelijke indicatie gekregen m.b.t. vorm en grootte van de boom.

Pluspunten

Snel en duidelijke beantwoordingen op vragen. Duidelijke website.

N.v.t.

Toon Gieben

Kwalitatief goede producten/vriendelijke mensen

Pluspunten

overzichtelijk en kwalitatief goed bedrijf

?