Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

S. Kusters

1 boom online besteld

Pluspunten

Bezorgdst werd keurig tijdig vtv gemeld

Verbeterpunten

Expliciet gevraagd om een symmetrisch ronde Boom. Helaas een soort kneus ontvangen. Én ja, dat komt komende zomer vast goed, maar toch…

Tania Speleman

Heb een dakmoerbeiboom besteld. De informatie die ik kreeg zowel telefonisch als via mail was zeer goed. Ook het planten van de boom is naar wens verlopen. Dit bedrijf krijgt van mij een dikke 10!!!... Heb een dakmoerbeiboom besteld. De informatie die ik kreeg zowel telefonisch als via mail was zeer goed. Ook het planten van de boom is naar wens verlopen. Dit bedrijf krijgt van mij een dikke 10!!! Kan ik iedereen aanbevelen.

Pluspunten

Communicatie, service, prijs/kwaliteit

Arie Verlooij

Prima bedrijf

Pluspunten

meedenken en aan hun afspraak houden

Carin Willems

Zeer positieve ervaring:
vriendelijke en erg ter zake kundige medewerker, goed advies, enorme sortering, goede prijzen en correcte bezorging.
Een aanrader.

Pluspunten

zie boven

Noor de Bruijn

Leveren en planten van laurierhaag (200 stuks) en 5 bomen

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers, goed advies, fijne service

Verbeterpunten

Makkelijker online betalen. Meer foto's van bomen in meerdere seizoenen en meer tekstuele advies over waar te planten, en welke bodem, etc

J.H.N.M. Erkens

Het kopen en leveren van een oude perenboom.

Pluspunten

Keurig op tijd, vriendelijke chauffeur

Verbeterpunten

Het leveren tot aan het trottoir.
Leveren tot aan het plantgat mbv een kraan zou prettiger geweest zijn.

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Hartelijk bedankt voor uw review!
Hartelijk bedankt voor uw review!
Wij lossen inderdaad standaard naast de bus. Als het goed is geven we dat duidelijk van tevoren door. We kunnen de bomen in sommige gevallen wel even in het plantgat zetten ,maar dan horen we het graag even van tevoren!
^Coos

Herman R

Dit was onze eerste ervaring met dit bedrijf en dat is heel goed bevallen

Pluspunten

De website is zeer overzichtelijk en tijdens telefonisch contact kregen wij goede uitleg

Verbeterpunten

Heb ik niet kunnen ontdekken

Ilona Spee

Fijne behulpzame mensen die meedenken

Pluspunten

Vriendelijkheid, kundig

Verbeterpunten

Bij een product met garantie welke door het bedrijf geplaatst is gelijk direct een nieuw product met service aanbieden

Pieter Janssen

Er is goed geluisterd naar onze wensen. En we kregen goede informatie,

Pluspunten

Mooie bomen. Vlotte en goede service.

Wilfried Gerken

Prima ervaring Vakundig uitleg

Pluspunten

Vakkennis Vriendelijk op tijd