Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Petra Goris

Pluspunten

Alles erbij palen band voor bij de bomen

Verbeterpunten

Beter te bereiken betere foto’s

J Slegh

Goede ontvangst, bij kopen

Pluspunten

Keurige bediening

Geen idee

heb ik niet

Het is een mooi bedrijf goed geholpen

Pluspunten

staat in de beschrijving

zijn er niet

M Snoeren

Ik ben blij verrast door de oplossing die van Ijmeren direct voorstelde en vervolgens vlot uitvoerde!

Pluspunten

Meedenken met de klant, oplossingen bedenken waar concurrenten ‘nee’ verkopen, eerlijke prijs voor extra service

jos van der putten

Pluspunten

Goed geholpen door de zonen van Ijmeren.

Verbeterpunten

Kan zo geen verbeterpunten opnoemen, behalve dat de website op zondag niet werkt. Dit zal een verschil van geloofsovertuiging zijn, dus niet concreet iets waar van Ijmeren iets aan zou moeten doen.

Ingrid Schenk

Heel goed

Pluspunten

Persoonlijke service

Verbeterpunten

Kan er geen bedenken. Had er wel moeite mee dat slechts 1 persoon al dat werk moest doen.

Toine van der Doelen

Prima service

Pluspunten

Prima kwaliteit boompjes

Verbeterpunten

Levering duurde 3 weken, kan sneller, al begrijp ik het kostenaspect.
Levering duurde 3 weken, kan sneller, al begrijp ik het kostenaspect.
Een email waarin wordt aangegeven wanneer men verwacht ( tijdsperiode)te bezorgen zou wel fijn zijn, nu krijg je alleen een sms vlak voor levering . Dit kan dus in de ochtend of middag zijn zonder dat je dus weet wanneer, je gaat er maar vanuit dat de bestelling komt maar hoe laat?
Ik vind het ook vreemd dat je eventueel niet thuis hoeft te zijn bij levering. Volgens mij wil je graag zien wat je online hebt gekocht. Verder weet je dan niet waar je bestelling wordt neergezet, achtergelaten.

Marjo Roorda

Een zevenzonenboom gekocht

Pluspunten

Uitstekend geholpen bij de aankoop

Verbeterpunten

De boom zou 's ochtends bezorgd en geplant worden. Dat werd 15.00 uur. De medewerker die mij telefonisch te woord stond heeft zeer zijn best gedaan om duidelijkheid te krijgen. Dat lukte 5 minuten... De boom zou 's ochtends bezorgd en geplant worden. Dat werd 15.00 uur. De medewerker die mij telefonisch te woord stond heeft zeer zijn best gedaan om duidelijkheid te krijgen. Dat lukte 5 minuten voor de boom arriveerde. De beide mannen waren die dag in Leiden en Werkendam aan werk geweest met bomen planten. dan is het onmogelijk om ook hier in de ochtend te komen. De planning klopte dus niet.

Roland van der Horst

Pluspunten

de goederen stonden klaar op het afgesproken tijdstip

Verbeterpunten

Wees voorzichtig met de inzet van de kinderen ik zag werken nop het terrein. Het is gevaarlijk en verboden.

J. Oosterhuis

Pluspunten

goede service en in de aanloop naar de aankoop goed advies

Verbeterpunten

we zouden graag nog wat advies willen mbt verzorging ná de planting. Hebben de bomen bijvoorbeeld veel water nodig in het voorjaar? Er zat geen 'gebruiskaanwijzing' bij