L Koopmans

Boomkamp & Zwarts Letselschade heeft mij uitstekend geholpen en bijgestaan. Ze zijn heel erg begaan en helpen op alle vlakken heel vriendelijk waar ze kunnen. Ook de communicatie is zeker naar... Boomkamp & Zwarts Letselschade heeft mij uitstekend geholpen en bijgestaan. Ze zijn heel erg begaan en helpen op alle vlakken heel vriendelijk waar ze kunnen. Ook de communicatie is zeker naar mijn tevredenheid, ook al was het vanuit mij in sommige gevallen niet zo punctueel gezien mijn situatie.
Dit vangen ze uitstekend op en helpen ook daar heel erg prettig in mee.

José Tempelmans Plat

Zeer tevreden, wij zijn erg goed geholpen door mevrouw Beekman, ze heeft ons erg goed bijgestaan, ze is daadkrachtig, zij houd je goed op de hoogte van de zaken en in begrijpbare taal en zij was... Zeer tevreden, wij zijn erg goed geholpen door mevrouw Beekman, ze heeft ons erg goed bijgestaan, ze is daadkrachtig, zij houd je goed op de hoogte van de zaken en in begrijpbare taal en zij was altijd goed bereikbaar.

Prima. Contact is goed verlopen.

Dhr FJ

Erg goed. Aardige medewerkers en goed contact over de mail en telefoon.

Giny Blokhuis

Zeer tevreden en een snelle afhandeling

Kelly

Zeer positief, ontzettend vriendelijk en open contact.
Kijken naar de persoon en denken mee.
Zijn goed bereikbaar voor vragen en houden zich aan de gemaakte afspraken.

Mehmet

Ik heb hiervoor ook met andere bedrijven ervaring gehad. Maar dit bedrijf vond ik het beste. Ik ben erg tevreden!

André Wypych

Ik ben zeer tevreden