Robert Jansen en angeline de jong

Prima, zeer meelevend, professioneel, vriendelijk en adequaat

engbert mensink

In alles correct en korte klappen.

Roy Koops

Zeer goede ervaring vanaf het 1e gesprek. Ik had meerdere opties en met ieder een kennismakingsgesprek gehad. Bijna direct merkte ik dat mijn keuze al duidelijk was. Dit gevoel bleek de volgende 4... Zeer goede ervaring vanaf het 1e gesprek. Ik had meerdere opties en met ieder een kennismakingsgesprek gehad. Bijna direct merkte ik dat mijn keuze al duidelijk was. Dit gevoel bleek de volgende 4 jaar constant te zijn, namelijk:
Enorme betrokkenheid, realiteit dus geen mooie woorden maar gewoon hoe het is, oprechtheid, kennis in elk opzicht maar bv ook over NAH, vastberadenheid, meedenken, communicatie, informstie (bv ook iLetsel), persoonlijke benadering en met ook de nodige humor!

Laura

Prima, Ze pakken zaken goed op, komen op huisbezoek, zodat je een idee hebt met wie je te maken hebt. Verder regelen ze de dingen goed, ze nemen werk uit je handen.

Gijs Hesselink

Goede ervaring, netjes in contact en handelen actief.

Linda S

Zeer tevreden. Ontzettend klantgericht, belt regelmatig om te vragen hoe het gaat en onderneemt actie indien nodig.

Annemiek

Mijn ervaring met Boomkamp & Zwarts is zeer prettig. De inzet, communicatie en behandeling is erg netjes en op een toegankelijke en vriendelijke wijze.

Jan Leuveld

Gedreven door expertise gaan ze voor de client door het vuur.

L Koopmans

Boomkamp & Zwarts Letselschade heeft mij uitstekend geholpen en bijgestaan. Ze zijn heel erg begaan en helpen op alle vlakken heel vriendelijk waar ze kunnen. Ook de communicatie is zeker naar... Boomkamp & Zwarts Letselschade heeft mij uitstekend geholpen en bijgestaan. Ze zijn heel erg begaan en helpen op alle vlakken heel vriendelijk waar ze kunnen. Ook de communicatie is zeker naar mijn tevredenheid, ook al was het vanuit mij in sommige gevallen niet zo punctueel gezien mijn situatie.
Dit vangen ze uitstekend op en helpen ook daar heel erg prettig in mee.

José Tempelmans Plat

Zeer tevreden, wij zijn erg goed geholpen door mevrouw Beekman, ze heeft ons erg goed bijgestaan, ze is daadkrachtig, zij houd je goed op de hoogte van de zaken en in begrijpbare taal en zij was... Zeer tevreden, wij zijn erg goed geholpen door mevrouw Beekman, ze heeft ons erg goed bijgestaan, ze is daadkrachtig, zij houd je goed op de hoogte van de zaken en in begrijpbare taal en zij was altijd goed bereikbaar.