Laura

Vanaf begin tot eind ontzettend goed bijgestaan. Ik kon altijd bellen of appen met tegenslagen of juist vooruitgang. Mijn behandelaar stelde mij altijd gerust en alles werd mij goed uitgelegd zodat... Vanaf begin tot eind ontzettend goed bijgestaan. Ik kon altijd bellen of appen met tegenslagen of juist vooruitgang. Mijn behandelaar stelde mij altijd gerust en alles werd mij goed uitgelegd zodat ik zelf ook begreep wat de aankomende stappen zouden zijn. Het heeft voor mij gevoeld als een team! Ontzettend dankbaar voor alles.

Thanisha

Advocaat heeft mij goes geholpen met mijn ongeluk en de procedures enz

Kimberly

Netjes beleeft en altijd eerlijk

Duidelijk en snel, betrouwbaar en vriendelijk.

Mirjam Reijers

Absoluut niet tevreden. Had auto ongeval, veel letsel. Verhaaldchade ASR. Bijna 2 jaren geleden. Men geloofde mij en mijn letsel stond op papier door specialisten. Wanneer ASR moeilijk zou doen,... Absoluut niet tevreden. Had auto ongeval, veel letsel. Verhaaldchade ASR. Bijna 2 jaren geleden. Men geloofde mij en mijn letsel stond op papier door specialisten. Wanneer ASR moeilijk zou doen, zouden we naar de rechter gaan. Dit heeft lang in mijn hoofd gezeten door dat Boomkamp & Zwarts achter mijn schade stonden. Op het moment dat ik toegaf dan maar de rechter te gaan, kreeg ik als antwoord het zelf te moeten betalen. Raar maar waar. Geen aanbeveling van mij om naar deze firma te gaan. De directeuren hebben niets gedaan om mij te helpen. Neen Balans Letselschade.

Reactie Boomkamp & Zwarts Letselschade:

Geachte mevrouw Reijers,
Geachte mevrouw Reijers,
Wij vinden het erg spijtig om via deze weg achteraf te lezen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van ons kantoor. Dit omdat wij ons altijd 1000 % inzetten voor onze cliënten en wij persoonlijk contact daarbij erg hoog in het vaandel hebben staan.
Het klopt dat ons kantoor zich niet bereid heeft getoond om een procedure binnen rechte voor u te bekostigen. Een procedure binnen rechte moet namelijk wel voldoende toegevoegde waarde hebben. Een en ander is u uitvoerig toegelicht tijdens een persoonlijk gesprek. Wij hebben u daarbij tevens geadviseerd om een second opinion te vragen dan wel uw zaak over te dragen aan een andere belangenbehartiger wanneer u hierover twijfels zou houden. Dat heeft u vervolgens niet gedaan. Evenmin heeft u contact gezocht met de directie van ons kantoor over uw kennelijke ontevredenheid.
In plaats daarvan heeft u ervoor gekozen om uw schade met ASR definitief af te wikkelen. En pas daarna uw ontevredenheid te uiten middels deze review. Wat ons betreft jammer en een gemiste kans.
Daarnaast vinden we het opmerkelijk dat u Balans Letselschade in uw review benoemt; nota bene de partij van wie ons kantoor de behandeling van uw letselschade op uw verzoek heeft overgenomen omdat u daar destijds (eveneens) ontevreden over was.
Hoe dan ook, mocht u behoefte hebben aan een persoonlijk gesprek met de directie van ons kantoor dan vindt u ons daartoe altijd bereid. Zo niet, dan wensen we u bij deze ondanks alles nogmaals graag het beste toe.
Directie
Boomkamp & Zwarts Letselschade specialisten

Vakkundig, gedegen, heel begripvol en men begeleid je door het hele proces van de letselschade afhandeling. De eerlijkheid waarmee de onderwerpen besproken werden is goud waard.

Het contact was erg goed. Wel fijn dat iemand in de voor mij moeilijke periode en nog contact opneemt met de verzekeraar.

Mitchel

Positief, zeer tevreden met het afhandelen van mijn letselschade.
mijn complimenten.