M Kersenliogullari

Om te beginnen zeer goede adviezen heeft ons er goed doorheen geholpen hebben goede luisterend oor geduldige vriendelijkheid

Ontzettend tevreden, ik zou ze een ieder aanraden op het moment dat je met letselschade in aanraking komt.

Ineke Dullaert

Op 13 augustus ben ik betrokken geraakt bij een verkeersongeval, waarbij ik werd aangereden door een scooter. Na een initiële diagnose van een gebroken enkel in het ziekenhuis heb ik 3 maanden... Op 13 augustus ben ik betrokken geraakt bij een verkeersongeval, waarbij ik werd aangereden door een scooter. Na een initiële diagnose van een gebroken enkel in het ziekenhuis heb ik 3 maanden van met veel pijn doorgebracht. Het werd echter duidelijk dat er meer aan de hand was toen ik besloot een second opinion aan te vragen bij een ander ziekenhuis. Daar bleek dat mijn achillespees volledig was afgescheurd. In mijn zoektocht naar juridische bijstand kwam ik in contact met de heer Zwarts van Letselschade Specialisten Boomkamp en Zwarts. De heer Zwarts heeft ons gedurende het gehele proces op een voortreffelijke wijze begeleid in de letsel-schadeclaim tegen de verzekering van de veroorzaker. Zijn betrokkenheid, medeleven en bekwaamheid vielen op. De heer Zwarts toonde oprecht begrip voor mijn situatie en heeft er alles aan gedaan om het proces soepel te laten verlopen. Zijn professionele aanpak en grondige kennis hebben niet alleen geleid tot een succesvolle afhandeling van de letsel-schadeclaim, maar hebben ook bijgedragen aan het verminderen van de emotionele belasting die dit proces met zich meebracht. Zijn toewijding en expertise hebben mij geholpen om het hoofdstuk van dit ongeval op een bevredigende manier af te sluiten.

Daniël

Een hele prettige organisatie met betrokken en kundige medewerkers.
Heldere communicatie, proactief en klantgericht.

Prettig contact, duidelijke communicatie, zorgvuldig.

Gemma Raats

Alleen maar complimenten, ook als je belt, iedereen was altijd vriendelijk aan de telefoon, stelde mij gerust .
Ik ben een vriend van ons dankbaar dat hij mij aangeraden heeft om contact met Boomkamp en Zwarts op te nemen.
Carina is een kundige, vriendelijke jurist met hart voor de zaak.
Carina, nogmaals bedankt dat je persoonlijk in Nijmegen afscheid kwam nemen, dat voelt als zeer menselijke benadering.
Mijn letselschade is goed afgehandeld en natuurlijk hoop ik jullie nooit meer nodig te hebben, maar als......trek ik weer bij jullie aan de bel.

Julian

Ze halen een enorme last van je schouders en doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen en het best haalbare eruit te halen.

Geweldig. Wat hebben jullie alles super geregeld!
Ivm de tijd heel erg fijn dat ik het uit handen kon geven.

R.Bouman

Vriendelijk en behulpzaam

Diederick Mensink

Zeer tevreden vakbekwame mensen echt een aanrader