Kon u makkelijk bestellen op onze site?

henri wuestenenk

goede service en afhandeling

nvt

Bjorn De Rijcke

Prima firma, behulpzaam, uitstekende producten. De afname van 6 stuks bolcatalpa is meer dan geslaagd. Netjes geleverd, en slaan direct aan.

Behulpzaam, kwaliteit

Een actie opzetten tbv korting, meer aanbiedingen creëren.

Mariëtte de Kruijff

aanspreekbaar en goede uitleg

voor ons niet

Rob Lemmens

Niks op aan te merken, perfect, Afspraak is afspraak

Goede prijs kwaliteit verhouding

Barry van Vilsteren

Via google

prijstechnisch

n/a

Patrick Kerkhoff

Snelle levering en prima kwaliteit

Gemakkelijke en overzichtelijk website met uitgebreide informatie

Aanplanttips bij levering

H.P Goeman-Dreeuws

Uitstekend

De informatie over de soorten bomen die jullie hebben.
Goed en duidelijk beschreven.

Ga zo door!

Mike Van hoff

Top, komt afspraken na en prijs en kwaliteit staan in verhouding.

Volledig assortiment en levert wanneer afgesproken.

Vaste/terugkerende klanten een voordeel geven als in een korting wellicht?

Tim

Klantvriendelijk en behulpzaam!

D Nijman

Uitgebreid assortiment

Flexibel zijn als er een tweede order wordt geplaatst en deze erbij moet. Hierover moest ik €35, 00 betalen .Ik heb geprobeerd te bellen niet bereikbaar toen maar via de mail gedaan.Teleurstellend... Flexibel zijn als er een tweede order wordt geplaatst en deze erbij moet. Hierover moest ik €35, 00 betalen .Ik heb geprobeerd te bellen niet bereikbaar toen maar via de mail gedaan.Teleurstellend is dit.

Reactie Bomenenzo.nl:

Beste D. Nijman,
Hartelijk dank voor uw review. Onderstaande mail is op 12 juni aan u verzonden, maar hebben wij helaas geen reactie op ontvangen:
U geeft aan niet tevreden te zijn en onze...
Beste D. Nijman,
U geeft aan niet tevreden te zijn en onze klantvriendelijkheid en reactiesnelheid niet te waarderen.
U schrijft het volgende:
Flexibel zijn als er een tweede order wordt geplaatst en deze erbij moet. Hierover moest ik €35, 00 betalen .Ik heb geprobeerd te bellen niet bereikbaar toen maar via de mail gedaan. Teleurstellend is dit.
Ik wil dit dan ook graag even uitleggen:
In het mailcontact met mijn collega, lees ik dat er 6 palen extra zijn toegevoegd aan de bestaande order. Hier zijn geen verzendkosten voor berekend. Het klopt dat ons systeem als er een nieuwe order wordt geplaatst en de orderwaarde beneden 300euro is, er 35 euro wordt berekend. Het systeem herkent nl. geen klanten (ivm wet op de privacy).
Een tip van ons voor de volgende keer: Stuur altijd even een mail, dan kunnen wij de order aanpassen of producten toevoegen. Telefonisch proberen wij goed bereikbaar te zijn, maar soms zijn alle collega's in gesprek en duurt het langer voor u ons kan bereiken. Een mail proberen wij altijd binnen 24uur te beantwoorden. Ik zie dat mijn collega dit ook netjes heeft gedaan.
Nu is mijn vraag wilt u uw review herzien of blijft u bij uw standpunt? Ik hoor graag van u.
Hartelijke groet,
Pieternella