Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
8.5/10
8.3/10

Trees van Esch

Ik was op zoek naar een boom ter vervanging van één die door de stormen in januari te veel beschadigd was. De website van Bomenenzo.nl sprak mij zeer aan

De uitgebreide en duidelijke informatie over de boom en de manier van planten

Ik heb geen verbeterpunten

Dennis

Vlotte bestelling, overzichtelijke website, correcte levering (in België) en prachtige leilinde tot op de plantplaats gebracht. Prijs is gunstig, nu bestellen en laten leveren gebeurde ondanks een...

Overzichtelijke website, vlot bestelbaar, gunstige prijs voor kwalitatieve planten

Vlot geleverd.

vlotte levering voor een aantrekkelijke prijs

nee

Fijne benadering bij het ophalen van de boom, vriendelijk en behulpzaam

w.mostert

Goede levering ,goede kwaliteit, goede prijs.

goede prijs.

ga zo door!

Alles snel en goed geleverd

Prima, ik ben persoonlijk langs geweest en kreeg een eerlijk advies over een voor mij als beste te bestellen boom.( Leilinde)

Handig dat de afleveringstijd redelijk nauwkeurig werd doorgegeven.

Geen verbetertips

Julia Bosveld

Prima,werd netjes gebeld dat de bezorging wat later werd

Ik had 2 leibomen en 4 strong Annabel besteld.Bij aankomst moest de chauffeur achterin de bus de strong Annabel pakken.Eerst moest hij van alles van de planten afhalen waardoor er van de 4 planten eentje nog maar 1 takje had.Dat vind ik wel heel jammer.Heb nu 3 mooie struiken en 1 struik waar weinig van over is.

Bouw- en Timmerbedrijf W.J. Selanno

Betaling was lastig. Wij hadden van te voren per email gevraagd of we met pin konden betalen. In de daarop volgende email stond wel een bevestiging van de dag waarop we de planten konden ophalen,...

Enige sterke punt is dat we de planten op de afgesproken dag konden ophalen. De communicatie over betaling en facturatie was erg slecht. Op vragen werd niet gereageerd en beloftes niet nagekomen.

Communicatie verbeteren en beloftes nakomen.

Reactie Bomenenzo.nl:

Helaas was er wat verwarring van onze zijde. Dit is opgelost.
Factuur was per mail verzonden, maar niet aangekomen. Nu nogmaals per post verzonden.

Sule

Bomen is goed in orde alleen niet op een mooie vorm gesnoeid,wat planten betreft bijna de helft uitgedroogd of was al dood,ik zit geen leven.

mooie rustige levering en tips over planten.

sommige planten hadden geen labels

Reactie Bomenenzo.nl:

Contact gehad met klant. Producten lopen nu uit. Enkele nog niet. Deze zullen door ons vervangen worden. Voor producten welke niet uitlopen hebben wij hergroeigarantie en lossen dit graag op.