8.5/10

Wij hebben een krentenboom / Amelanchier lamarckii Maat 12-14 gekocht. De boom is keurig zonder beschadiging bezorgd. De boom is langer dan wij hadden besteld, dat past prima in ons geval. Geleverd...

Keurige levering
Overzichtelijke site

Geen punten

Bomen besteld en gauw en netjes geleverd

Vonck

Netjes en goed afgehandeld.

Erika Tanghe

Heel tevreden over hun vriendelijke en goeie hulp. Dank je voor de mooie granaatappelboom.

vriendelijk - goeie hulp - mooie producten

een update van de website zou mogen :-)

Prettig contact, goede kwaliteit boom

Maarten

Super! Het is een vriendelijk bedrijf wat echt blije klanten wil! Ze hebben mij net zo lang geholpen tot ok blij was met het resultaat. Petje af!

De aftersales is super opgepakt. Ik was niet volledig tevreden na de levering. Ik heb dat gemeld per e-mail en daar is perfect op gereageerd. Mijn bomen zijn omgeruild en daar ben ik ontzettend blij mee!

Het enige verbeterpunt is wellicht een snellere levering, hoewel ik de drukte goed begrijp in het najaar.

Goede ervaring. Vlotte levering op afgesproken tijdstip

Duidelijke website

Willem den Hollander

Prima advies voor de inrichting van de tuin.
Prijs/kwaliteit is zeer goed. De aanplantservice kan ik iedereen aanraden. Echt top de wijze waarop het aanplanten van onze bomen, heg en...

Prima advies voor de inrichting van de tuin

Hanteren van vast aanspreekpunt. Nu krijg je
van meerdere verschillende personen antwoord bij mailkontakt. Degene die bij ons kwamen aanplanten hadden geen tekening meegekregen terwijl onze tekening bij bezoek in Liende is gekopieerd.

Levering zoals verwacht dus correct

goede verpakking en de kwaliteit lijkt prima prijsverhouding is goed t.o.v.de kwaliteit

maak betaling mogelijk met accept girokaart

H. Aksu

Zeer klantvriendelijk!!