Kon u makkelijk bestellen op onze site?

Helma Alleblas

Prettig, overzichtelijk en goed informatie.

Overzichtelijk, en snelle antwoorden op vragen. Nette levering.

Nog niet

Saskia

Internet

Goede duidelijke communicatie op de website

Nee, alles volgens afspraak. Ben zeer tevreden.

Bert Geilenkirchen

snelle levering

S. Brookman-Advokaat

Levering geheel conform afspraak door vriendelijke en behulpzame chauffeur. Boom is inmiddels geplant en ziet er kerngezond uit.

Alles verliep vlekkeloos, dus geen verbeterpunten.

Sibylle

Zeer professioneel en prima kwaliteit

Komen afspraken prima na. Reageren binnen 1 dag via email en geven een deskundig advies en denken met je mee. Zeer goede balans tussen prijs en kwaliteit.

Geef bij email van afleveringsdatum even aan dat chauffeur alleen is. Vooral met grote zware bomen is een handje hulp voor de chauffeur dan echt gewenst. Ik, als klant, kan daar dan rekening mee... Geef bij email van afleveringsdatum even aan dat chauffeur alleen is. Vooral met grote zware bomen is een handje hulp voor de chauffeur dan echt gewenst. Ik, als klant, kan daar dan rekening mee houden bij het afleveren.

R.Oole

Slecht

Niet tegen gekomen

Betere service als er problemen zijn, de garantie was niet van toepassing omdat het helemaal aan mij lag. Gelukkig heb ik van onze vrienden een nieuwe heg gekregen omdat wij van een aow de heg had... Betere service als er problemen zijn, de garantie was niet van toepassing omdat het helemaal aan mij lag. Gelukkig heb ik van onze vrienden een nieuwe heg gekregen omdat wij van een aow de heg had gekocht. In Ridderkerk zijn meer mensen niet tevreden over bomenenzo.

Reactie Bomenenzo.nl:

In november 2020 hebben wij bij klant 17 coniferen geleverd. In juli 2021 (ruim na de garantietermijn) wordt er gemeld dat er 5 coniferen bruin werden. Hierover is door ons advies gegeven. In... In november 2020 hebben wij bij klant 17 coniferen geleverd. In juli 2021 (ruim na de garantietermijn) wordt er gemeld dat er 5 coniferen bruin werden. Hierover is door ons advies gegeven. In augustus ontvingen wij foto's dat de 5 coniferen het niet hadden gered en helemaal waren terug geknipt tot op de stam. Aangeboden dat wij deze 5 opnieuw in het najaar komen leveren.
In september ontvangen wij een mail dat klant graag 3 extra coniferen wil planten en klant is blij dat de andere coniferen goed zijn.
4 dagen laten stuurt klant een mail dat hij 10 coniferen heeft verwijderd en alle coniferen vervangen wil hebben, daarbij het voorstel ieder de helft te betalen van 20 coniferen. Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan, omdat klant het verwijderen van de coniferen zelf heeft beslist.
Wij kunnen ons daarom niet in deze review vinden, daar we alles graag naar eerlijkheid willen oplossen.

Willemien van Dijk

Prima.

Correctheid. Er was iets mis gegaan met de levering. Er wordt meteen uitgezocht hoe dat kan en hoe het opgelost gaat worden. Fijn is dat!

Geen.

2PtB

Prima; goed en goedkoop ook de levering

Transparant

Levertijden meer transparant mn updates

Nancy Schoonheim

Goed!

Veel info te vinden over hoe te plaatsen etc

Chantal Veurink

Super!