Kon u makkelijk bestellen op onze site?

De Maeyer

Positief

Klaar en duidelijk, levering en service correct
Prijs kwaliteit top

Mariska Heijman

Top!

Kwaliteit planten ontvangen, herders kant en klaar heb.

Tip is vooral zo doorgaan, service en kwaliteit prijsverhouding is goed

H.S. Vos

goed en geheel naar wens werden wij geholpen.

Veel keuze

Oogt soms rommelig

Bernd Croese

Zeer prettig

Komt afspraken na

Geen idee

Maarten Van Bommel

Heel goed en vriendelijk en levert kwaliteit. Ik wilde daarom snel weer wat bestellen maar ik ondervond dat men minder openstaat voor het communiceren via email. Wellicht omdat jullie het druk hebben.

Kwaliteit en vriendelijkheid (ik werd erop gewezen dat ik niet efficiënt inkocht vanwege de hoge transportkosten in vergelijking tot de aanschafprijs). Komt over als een eerlijk en degelijk bedrijf.

Ik zou wat meer te verkopen planten op de website zetten. Het assortiment kwam beperkt over terwijl dat waarschijnlijk niet zo is.

max en yvonne paans

Prima.

Prachtige goed verzorgde bomen. Tussendoor contact over de verzorging, waarbij snel werd gereageerd.

De bevestigingsmail was verwarrend omdat er over drukte en leveringstijd werd gesproken, terwijl op de website daar niets op wees. Bij navraag kwam er aanvankelijk een wat kritisch mailtje. Later... De bevestigingsmail was verwarrend omdat er over drukte en leveringstijd werd gesproken, terwijl op de website daar niets op wees. Bij navraag kwam er aanvankelijk een wat kritisch mailtje. Later verliep het e-mail contact prettig. Met een week kwam het bericht dat er een week later zou worden bezorgd, die planningsmail had iets sneller gekund.

Peter Braaksma

Super toegankelijk en jullie doen wat je beloofd

Zeer ruime keuze, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding, goed bereikbaar, aardige chauffeur(s)

Geen, gewoon zo blijven doorgaan

JCG Arts

Heel positief, snelle levering

snelle verwerking en levering en een goede kwaliteit van geleverde bomen.

als het haalbaar is een belletje naar de klant als ze bv over 15 of 30 minuten op plaats van bestemming komen/zij.

Barth Voortman

Positief