8.5/10
Kon u makkelijk bestellen op onze site?

Nico van der Groef

Goed.

KVermeulen

Goed ,klantvriendelijk en vakbekwaam

E Manders

Prima service, snelle levering

Ja, goede service

MJ Hendrix

BomenenZo is voor ons de perfecte combi tussen internet winkelen en een persoonlijke benadering. Bij elk telefonisch contact wordt vriendelijk en oplossingsgericht mee gedacht. De planten zijn van...

Ruin assortiment, een goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede afstemming over de leverdata en tijdstippen. Eem uitstekende service verlening!

---

Goede informatie op website

Els

Als een van de weinig had u een frame voor horizontale leiboom

Ik vond het raar dat ik s’morgens te horen kreeg hoe laat jullie kwamen en toen 15 minuten voor die tijd kreeg ik telefoon dat het niet in de wagen paste, zodat het naar de koerier gedaan werd. Het is een onderdeel dat jullie in assortiment hebben en dan toch zo laat er achter komen dat het niet past? Vond dat zeer speciaal, daarbuiten werd er niets van de uiterst hoge bezorgkosten (€45,00)afgedaan en mocht ik nog twee dagen langer wachten.

Groothuis

Gemengde gevoelens.

Makkelijk te vinden

Betere en duidelijkere beschrijving van het product.

Tevreden klant

Net bedrijf welke levert wat er aangeven word. Dik te vrede over de gang van zaken!

Van Veen

Een zeer klantvriendelijk en gespecialiseerd bedrijf.

Ze bieden een aanplant service

Beter communiceren over de mogelijkheden van leveren bijvoorbeeld tuinaarde. Dit niet bij jullie gekocht, omdat het transport mij te duur leek.

Prettig

overzichtelijk en makkelijk zoeken