8.5/10
8.5/10
8.3/10

Goed bereikbaar. Flexibel.

Goede communicatie. Snel reactie via mail. Eigen bezorgservice.

Cyril

Slecht, heb beuken besteld in het najaar en vervolgens niets meer gehoord toch maar er achteraan gemaild en zouden binnen 2 weken leverbaar zijn. Vervolgens niets meer gehoord. Dus onlang nog maar...

Reactie Bomenenzo.nl:

Klant had beuken vroeg in het seizoen besteld. Wij hebben aangegeven dat ze binnen 2 weken bij ons zouden geleverd worden.
Helaas is van onze zijde vergeten mevrouw op de hoogte te stellen dat ze binnen waren. Mevrouw heeft zelf ook in de tussentijd niet meer geinformeerd. Hierdoor helaas een miscommunicatie.
Excuus aangeboden van onze kant, maar helaas toch deze review ontvangen.
Voor ons weer een leermoment voor in de toekomst.

Sympathieke, vlotte levering met goede informatie.

Duidelijke, goede informatie verstrekking en fijne levering

Planning en informatie verstrekking wat betreft levering.
Goede kwaliteit van bomen!

Geen!

Vriendelijk. Behulpzaam en netjes werk geleverd.

Bestelling moeiteloos aangepast en wat niet nodig was aan planten weer mee terug genomen en gecrediteerd.

Niet stoppen.

Groot

Snel en volgens afspraak goede kwaliteit bomen en planten ontvangen!

Prima bomen en planten

Besteld in de kerstvakantie vanwege de overzichtelijke en makkelijke site. Eenvoudig om de goede keus te maken.

Duidelijke website en snelle levering

Ik had verwacht dat ik een telefoontje zou krijgen over de levering zodat ik er rekening mee kon houden dat de bomen met toebehoren geleverd zouden worden. Zal wel via de track en trace gevolgd kunnen worden maar dat had ik niet gedaan/niet aan gedacht. Nu kwam ik thuis en lagen de 2 leilindes in het voortuintje en de materialen ervoor in de achtertuin. de buurman had de poort open gedaan denk ik.

Goede kwaliteit, degelijk

W J van Dijk

Hele prettige ervaring en goede behandeling

goede raadgeving

ik zou niet weten wat

Vriens

Ervaring met bomenenzo is prima. Een stuk of 10 hoogstam boompjes, fruitstruikjes en nog zo wat goed geleverd. Ben er erg blij mee.
Mooi assortiment, prettig geprijst.

Er miste een halfstam in de zending en die werd vlot nageleverd, enzo.