Kon u makkelijk bestellen op onze site?

John Bongaards

Levering op tijd, goeie communicatie

Bij de klimop planten zitten ontzettend veel draadjes vast geniet, dit kan na mij inziens wel iets minder. Zeker met uitvechten is het vervelend

Marcel van Berkel

goede service

Fieke

Zeer klantvriendelijk en goede kwaliteiten

Klantvriendelijk en blij met product

De site zou nog iets overzichtelijker mogen, maar is een klein detail

Jet van Roozendaal

Prettig

duidelijke communicatie

Gerard Wolters

Helder en snel

Komt afspraken ns

Iets betere foto’s zou nog helpen een keuze te maken

Frits Verwijnen

Uitstekend

goede informatie over hoe te planten

Rene Hoornstra

Zeer goed

Afspraak is afspraak, goede service. Levering door eigen personeel, dus aandacht voor boom en plant.
Niet de goedkoopste maar wel de beste.

Vooral zo doorgaan

Geert Ganzeveld

Super

snelle en nette afhandeling van bestelling

nvt

Willem Jan Vens

goede communicatie

levering laat op de dag met warm droog weer laat de wortels wel erg uitdrogen,zonder pot dus best s'morgens vroeg.

Lonneke Bosveld van Beers

In contact krijgen moeizaam maar we begrijpen dat dit met het Corona te maken heeft en dat mensen veel online aan het winkelen zijn. Dit was de tweede keer dat wij een order hadden geplaatst. En... In contact krijgen moeizaam maar we begrijpen dat dit met het Corona te maken heeft en dat mensen veel online aan het winkelen zijn. Dit was de tweede keer dat wij een order hadden geplaatst. En deze keer vonden wij het wat rommelig. We hadden ook nog 1 boom extra na besteld. Wat we dan jammer vinden omdat deze boom die we hadden nabesteld een iets dikkere stamomtrek had niet voor dezelfde prijs werd aangeboden als bij de reeds lopende bestelling. Onze zienswijze ook geen kleine bestelling omdat we al 11 bomen besteld hadden dan niet een kleine tegemoetkoming hierin was om de extra boom tegen dezelfde prijs aan te bieden als die wij al hadden besteld en betaald. Was toch 700,- dat gevoel van een beetje meedenken met de klant en een beetje service misten wij wel. De aflevering ging wat stug. Ik miste een beetje de vriendelijkheid. Ik begrijp goed dat er maatregelen zijn omtrent Corona maar dat beetje vriendelijkheid is toch wel prettig en belangrijk vooral in deE tijden lijkt mij.

Duidelijke site

Betere communicatie en beetje meer meedenken met een klant en klantenservice wat opschroeven zou mijn zienswijze beter kunnen.