L.M. Ossevoort

Goede ervaring, gingen vlot in op een mail met een vraag, keurige verzending.

Persoonlijke reactie op mijn vraag, dat komt fijn over.

Wij vinden de limonade pas echt lekker met meer dan twee liter water per zakje, je hebt dan een lekkere frisse limonade met een niet al te sterke smaak. Maar dat zal per persoon verschillen.
De manier van betalen liep bij ons niet zo goed. Ik koos betalen via ideal en kreeg toen de melding dat het per creditcard ging. Dat doe ik nooit, dus ik brak dit af en dacht dat de bestelling mislukt was. Maar de bestelling was toch doorgekomen en ik kon toen alsnog betalen. Ik weet niet goed wat er mis is gegaan, maar heb de bestelling netjes binnen gekregen.

I.Kokshoorn

Snelle levering. Wel jammer dat niet alle smaken voorradig waren, die ik besteld had.

Ruim assortiment, snelle levering.

Ondanks ruim assortiment niet alle smaken leverbaar. Een beetje teleurstellend.

verbrugge

De website is duidelijk en snelle service

Alleen goets

op de rai heb ik dit product mogen proefen

Goede producten en een snelle levering

snelle levering, veel keuze

geen verbeterpunten

Anonymous

Excellent. I ordered from the UK on Thursday evening and my parcel was here on Monday evening. Fabulous service. I absolutely love the Bolero drinks too - just discovered them recently as we do not...

Geert

Geen enkel minpuntje! Vlot kunnen bestellen, snelle levering en lekker water er nog eens bovenop!

Mooie branding van alle zakjes en lekkere smaken!

Geen!

Proefpakket besteld. binnen 2 dagen in de bus.

snelle levering

beter tellen. Proefpakket van 24 telde 23 zakjes.

Rebecca vrendenbarg

Misschien kunnen jullie beter jullie pakketten versturen in papieren enveloppen die passen beter door my brievenbus omdat ik in een flat woon en dat het net wat andere brievenbus is waardoor die...

De soorten by elkaar en goede uitleg

Alle smaken apart bestelbaar

Komen hun afspraak na

Duidelijke presentatie

De bestelling moet worden afgerond met PayPal of Ideal of creditcard, maar als de verbinding onverhoopt wordt verbroken kom je niet meer terug naar de bestelling, waardoor de bestelling niet kan worden afgehandeld! En je opnieuw een bestelling moet doen.