Suzan Lucas

Goed, Handige site, leuke aanbiedingen en lekkere ranja. Snelle levering.

Goede site, duidelijk, makkelijk zoeken

Dat de pagina niet steeds naar boven scrolt als je iets in je kar hebt gedaan.

denise

Heb goede ervaringen met dit bedrijf.

xx

Rachelle

Super snelle levering

Niks

Nina

Fijne ervaring! Bestelling snel geleverd en lekkere limonade.

De meeste fruit limonades smaken niet artificieel, wat ik persoonlijk super vind. Mijn bestelling was snel geleverd.

De zakjes waar de limonade in zit is restafval. Ik zou het geweldig vinden als dit in de toekomst recyclebaar plastic zou zijn. Of liever nog van papier.

Wilma

Overzichtelijk en snel besteld en bezorgd

Lekker

Yvette

Lekkere limonade

Veel keuzes op de site

Op de site wordt niet aangegeven dat bepaalde smaken niet op voorraad zijn. Mail je hierover dan komt er geen reactie dezelfde dag

Kathleen

Supersnelle levering en vooral enorme keuze aan smaken

Grote keuze

Nele Van Poecke

Goed product, snelle levering

Goed product, snelle levering

Bij bestellen zou het gemakkelijker zijn dat je alles in 1 keer per pagina kan aanvinken.

Judith

De producten zijn goed. Klantenservice is echt beroerd. Meerdere keren besteld en dan krijg je daarna een mail dat bestelde smaken niet op voorraad zijn en dat dit op de website staat. Niet dus! En... De producten zijn goed. Klantenservice is echt beroerd. Meerdere keren besteld en dan krijg je daarna een mail dat bestelde smaken niet op voorraad zijn en dat dit op de website staat. Niet dus! En niets geen coulance of een korting voor een volgende bestelling. Ik ben hard op zoek naar een alternatief dat beter voldoet en waar de service beter is, want ik baal hiervan!

Goed product

Voorraad beter bijhouden online, ik word gek van al die mails dat een smaak dan toch niet op voorraad is.