Marion van Wijngaarden

Bolero limonade winkel heeft heerlijke limonade!

Het is heel handig dat het kleine zakjes zijn handig om mee te nemen en je hebt altijd limonade tot je beschikking. Op deze manier is het niet moeilijk om 2 liter water per dag te drinken. Er is ook... Het is heel handig dat het kleine zakjes zijn handig om mee te nemen en je hebt altijd limonade tot je beschikking. Op deze manier is het niet moeilijk om 2 liter water per dag te drinken. Er is ook een uitgebreid assortiment.

Ik vind het leuk als er regelmatig een kortingsactie is. Het zou ook leuk zijn als je punten kunt sparen met je bestelling zodat je bij de volgende bestelling korting krijgt.

Nancy

Mail terug als iets weer op voorraad is

Nvt

A.m.c timmer

Prima, leveren snel en netjes!!

Veel smaken, snelle levering!

Zorg voor voldoende voorraad en denk een na over alternatieven die met een andere zoetstof zijn gezoet, stevig heeft een uitgesproken smaak, en de kinderen vinden veel smaken daardoor niet lekker!... Zorg voor voldoende voorraad en denk een na over alternatieven die met een andere zoetstof zijn gezoet, stevig heeft een uitgesproken smaak, en de kinderen vinden veel smaken daardoor niet lekker! Verder iets van hervulbare glazen flessen/karaffen voor in de koelkast om uit te schenken zou handig zijn!

Gewoon goed

Heel veel keuze

Misschien grotere pakketten

Albertje Hoff

Lekker te combineren met spa rood

Goedhuys Carine

Leren kennen via het werk

goede smaken en keuze genoeg

A.Abercrombie

Snelle afhandeling van de bestelknop

Geen idee

Diana Misdorp

Gewoon goed

Heerlijke en veel smaken!

Patrick

Ik heb hier op aanraden van mijn Diëtiste een proefpakket besteld met 4 smaken. 1 van de smaken is watermeloen.

Het is echt overheerlijk. Je proeft de smaak ook echt en het liefste wil...

Het is echt overheerlijk. Je proeft de smaak ook echt en het liefste wil je alles in 1 keer opdrinken.

Dit is echt een aanrader!!!!

Smaak en prijs

Levertijd mag iets sneller.

Anja

Super

Snel en vriendelijk

Misschien grotere verpakkingen waar we een schepje kunnen uithalen voor onze eigen hoeveelheid die we maken