Chantal

Leerzame training, praktijk gericht. Duidelijke uitleg van trainster. Alleen jammer dat het online moest waardoor er toch wel wat tijd verloren ging ivm technische/wifi problemen. Oefeningen,... Leerzame training, praktijk gericht. Duidelijke uitleg van trainster. Alleen jammer dat het online moest waardoor er toch wel wat tijd verloren ging ivm technische/wifi problemen. Oefeningen, lesmateriaal was duidelijk en overzichtelijk.

Peter

Leuke training, zeker aan te raden. Fijne trainster, die goed het tempo aanvoelt van de groep.

De lokatie is gewoon slecht. Hotel is zeer vervallen, waarbij we op kapotte stoelen zaten tijdens diverse sessies. Zeer onspirerende omgeving. Dit staat niet in verhouding met de kosten die we maken voor de training.

Joke

Het toegezonden boek sloot goed aan, de handouts vond ik 'rommelig'.
De docente was kundig en sloot aan bij de vraag van de deelnemers.

Elise

De training was leerzaam, interessant en de docent gaf op een leuke manier 'les' met veel praktijkvoorbeelden, dat spreekt mij aan. Ook de afwisseling tussen het behandelen van de theorie en het... De training was leerzaam, interessant en de docent gaf op een leuke manier 'les' met veel praktijkvoorbeelden, dat spreekt mij aan. Ook de afwisseling tussen het behandelen van de theorie en het oefenen in sub groepjes vond ik fijn.

Wilco

De inhoud en de trainer vond ik prettig, duidelijk en kernachtig. Veel praktijkvoorbeelden brengen de thema's goed over. Het voordeel was dat de groep klikte. Dat is altijd prettig. Ik vind dat de... De inhoud en de trainer vond ik prettig, duidelijk en kernachtig. Veel praktijkvoorbeelden brengen de thema's goed over. Het voordeel was dat de groep klikte. Dat is altijd prettig. Ik vind dat de trainer daar een belangrijk aandeel in heeft gehad door de gekozen aanpak en indeling van de dag.

Kritiekpuntje betreft de mogelijkheid tot het houden van afstand m.b.t corona. Dit is een basis adviesregel van de rijksoverheid. Het leslokaal was te klein om afstand te houden. Iedereen zat naast elkaar. Ook tijdens de lunch is de opstelling van het buffet te krap om afstand te kunnen houden. De behoefte voor afstand houden verschilt van mens tot mens, Maar het zou prettig zijn indien de ruimten in de mogelijkheid voorzien. Toegang d.m.v. QR code vervangt deze basisregel niet. Ook gevaccineerden kunnen ziek worden en de besmetting overdragen.
Dit is het enige kritiekpuntje. Verder als een zeer nuttige en prettige cursusdag ervaren.

Hans

Ooit is er interesse in NLP ontstaan. Door de training 'Effectief communiceren met NLP' is er een tipje van de sluier opgelicht wat NLP is en wat je ermee kunt doen. Ik ga zeker voor een vervolg.

Anne

Zie de uitgebreide review in de E-connect omgeving.
Zie de uitgebreide review in de E-connect omgeving.
Monique prettige docent, werkvorm prime, online Vitero systeem werkt prettig, oefenen met acteur geeft veel concrete inzichten. Wel fijn als de lesstof vooraf uitgereikt wordt zodat je zaken bij de hand hebt tijdens de les en je vooraf kunt voorbereiden.

Leerzame training met veel aandacht voor gesprekstechnieken die door het veelvuldige oefenen d.m.v. rollenspellen meteen te gebruiken zijn in alledaagse situaties.

Hele nuttige training. Echt super veel geleerd. Top docent!