Interessante training met waarbij diverse aspecten binnen het vakgebied aan bod zijn gekomen.
De diversiteit en interactie met de collega's zijn positief ervaren.

Zeer goed. Inhoudelijk sterk, en ook de trainer was fijn. Veel geleerd in korte tijd.

Goed. Veel handreikingen gekregen.
Goede interactie van de trainster met de groep.

Matig: er zaten wel handige tips bij en de trainer heeft me zeker e.e.a. kunnen leren. Maar door de combinatie van trainees die hier voor een module van hun opleiding zaten (en een examen moesten... Matig: er zaten wel handige tips bij en de trainer heeft me zeker e.e.a. kunnen leren. Maar door de combinatie van trainees die hier voor een module van hun opleiding zaten (en een examen moesten afleggen) met trainees die vanuit het bedrijfsleven eenmalig deze training volgen (en vooral persoonlijke aandachtspunten inbrachten), was er te veel stof om te behandelen en bleef het daardoor ook vrij oppervlakkig.

Ook de uitwerking van de trainersacteur viel tegen: de acteur kwam pas halverwege het middagdeel waardoor er niet voldoende tijd was om alle trainees 1x hun ingeleverde casus te laten oefenen, laat staan om dezelfde casus nog een keer over te doen met nieuw gedrag. Dit heb ik tijdens de training ook aangegeven. Het oefenen met een acteur is een zeer leerzame werkvorm en het is zonde als je niet de kans krijgt om hier aan mee te doen. De trainersacteur zelf was wel heel goed.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

De persoonlijke ervaring van onze studenten is waardevolle informatie bij de optimalisering van ons onderwijs en onze dienstverlening. Naar aanleiding van de review hebben wij geprobeerd... De persoonlijke ervaring van onze studenten is waardevolle informatie bij de optimalisering van ons onderwijs en onze dienstverlening. Naar aanleiding van de review hebben wij geprobeerd telefonisch in contact te komen voor meer toelichting op de punten uit de review. Helaas is dit nog niet gelukt. De feedback zoals aangegeven wordt geregistreerd en meegenomen in de evaluatie van de training.
Boertien Vergouwen Overduin

Training was prima. Ik vond zelf het boek wat minder, beetje simpel en outdated. trainer was goed, veel ervaring die hij kon delen, daar had ik nog het meeste aan.
ik zou het bedrijf niet aan...
ik zou het bedrijf niet aan mijn directe collega's aanbevelen omdat ik het te makkelijk vond en daarmee iets onder het niveau wat bij en van ons wordt verwacht

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn bij met de ontvangen feedback en nemen dit mee in de evaluatie en doorontwikkeling van de training.
Boertien Vergouwen Overduin

Heel goed. Praktijkgericht, interactief en ruimte voor je eigen ontwikkeldoelen.

Prima training, interactief en praktijkgericht. Goede tips en tops gekregen naast het inzicht in eigen communicatiestijl.

Bijzonder nuttig: de aangeboden informatie was zeer breed. De oefeningen met collega cursisten waren bijzonder nuttig om eigen blinde vlekken en beperkingen in eigen communicatie te herkennen.

Super fijn en leerzaam, leuke open groep en een flexibele coach die goed inspeelde op de situaties.