Maurice

Fijne coach waar ik veel van geleerd heb en in de praktijk en privé goed kan toepassen.

De praktijkopdrachten/rollenspel waren leuk zeer leerzaam.

Onze docent Marijke heeft een perfecte balans gevonden voor het geven van trainingen in de Coronatijd. De inhoud afwisselen met haar eigen werkervaring en oefenen in subgroepen is een perfecte... Onze docent Marijke heeft een perfecte balans gevonden voor het geven van trainingen in de Coronatijd. De inhoud afwisselen met haar eigen werkervaring en oefenen in subgroepen is een perfecte balans voor online geven van de trainingen.
TOP!

Nora

Ik vond het een super fijne en leerzame training. En de trainer Marion Bergevoet wat een top vrouw. ik heb zoveel van haar meegekregen en geleerd in de drie dagen. Zeer tevreden.

Nicoline

Knap gedaan, online toch zoveel connectie weten te maken en deelnemers in vertrouwelijke setting met elkaar te laten sparren.

Robbie

De opleidingen worden leuk gegeven. Er wordt gevraagd praktijkvoorbeelden te delen waar ik moeite mee heb. Deze worden in de les besproken en hierdoor maak je snel stappen vooruit. De locaties waren... De opleidingen worden leuk gegeven. Er wordt gevraagd praktijkvoorbeelden te delen waar ik moeite mee heb. Deze worden in de les besproken en hierdoor maak je snel stappen vooruit. De locaties waren prima. Wegens de lockdown was de laatste les via de virtuele classroom. Deze omgeving is nog in ontwikkeling waardoor een aantal opties niet goed functioneren. Communicatie met BVO verloopt goed en denken graag met je mee.

Ik vond de opleiding interessant en ben tot bepaalde inzichten gekomen, die ik zowel privé als op mijn werk wil gaan toepassen. Ondanks het een opleiding op afstand was vanwege Covid-19, deed de... Ik vond de opleiding interessant en ben tot bepaalde inzichten gekomen, die ik zowel privé als op mijn werk wil gaan toepassen. Ondanks het een opleiding op afstand was vanwege Covid-19, deed de docent zijn best om een en ander uit te leggen.
Wat wel jammer is, is dat je voorafgaand aan de training een intakeformulier moest invullen, waar vervolgens niets mee gedaan is of op ingegaan is.

Felix

Kundige docent in combinatie met relevant lesmateriaal

Het was een zeer interactieve training met goed lesmateriaal en een diversiteit aan cursisten wat de training nog meer diepgang gaf.

Karin

Docent past het programma aan a.d.h.v. de behoefte van de deelnemers. Geeft ook veel extra informatie. Ondanks de corona ook voldoende kunnen oefenen. Naar mijn mening past het aantal contactdagen... Docent past het programma aan a.d.h.v. de behoefte van de deelnemers. Geeft ook veel extra informatie. Ondanks de corona ook voldoende kunnen oefenen. Naar mijn mening past het aantal contactdagen goed bij het programma tegelijkertijd zou voor mij de tijd tussen de lesdagen beter 3 weken zijn i.p.v. de huidige 2 weken. Op die manier heb je meer tijd om tussendoor het geleerde in de praktijk alvast te oefenen en weer mee te nemen naar de volgende contactdag.