E Vos

Een van de meest fijne/leerzame trainingen die ik gevolgd hebt. De inhoud werd compleet afgestemd op de behoeften van de deelnemers en je werd gestimuleerd ook meteen met de inhoud van de training... Een van de meest fijne/leerzame trainingen die ik gevolgd hebt. De inhoud werd compleet afgestemd op de behoeften van de deelnemers en je werd gestimuleerd ook meteen met de inhoud van de training aan de slag te gaan. Zeer kundige en enthousiaste trainer (Tamara).

Nynke vd Meulen

Goede praktische training, theorie afgewisseld met veel praktijk

Paulo Lemos / Stork

Goed, maar erg weinig lestijd ( onvoldoende dagen ). De docent was een leuke spontane vrouw Mariëlle Strik en legde het goed en duidelijk uit. Locaties waren goed, veel ruimte om uit elkaar te... Goed, maar erg weinig lestijd ( onvoldoende dagen ). De docent was een leuke spontane vrouw Mariëlle Strik en legde het goed en duidelijk uit. Locaties waren goed, veel ruimte om uit elkaar te zitten, en de lunch was perfect.

Nadia

Ik heb de opleiding als zeer waardevol ervaren. Vooral de kwaliteit van de docenten heeft mij enorm verrast. Aanrader!