Veel opgestoken. Zowel de opleider als de inhoud van de cursus zijn een aanrader. Veel eigen gemaakt voor een beter functioneren. Zeer deskundige begeleiding, juiste curusmaterialen. Veel... Veel opgestoken. Zowel de opleider als de inhoud van de cursus zijn een aanrader. Veel eigen gemaakt voor een beter functioneren. Zeer deskundige begeleiding, juiste curusmaterialen. Veel kennisoverdracht. Ook veel geoefend. Super afsluiting gehad.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld! We wensen je veel succes met de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen Overduin

Nuttige training met veel terugkoppeling naar de praktijk en daardoor concrete handvaten.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen...

Peter

Gped gestructureerd, wetenschappelijk onderbouwd maar tog praktijkgericht.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Peter! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Ferit

Theorie en praktijk was goed op elkaar afgestemd. Ik vond het een leerzame training waarin ik meer handvatten toegereikt heb gekregen en hierdoor in de communicatie volwassener ben geworden. Mijn... Theorie en praktijk was goed op elkaar afgestemd. Ik vond het een leerzame training waarin ik meer handvatten toegereikt heb gekregen en hierdoor in de communicatie volwassener ben geworden. Mijn ambitie is om in de toekomst leidinggevende te worden en dit is een mooie basis. De trainer heeft het goed gedaan.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Ferit! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Marly

Het was een zeer fijne training waar is zeker handvatten heb gekregen die ik in zowel in mijn werk als prive kan toepassen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Marly! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Marly! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!
Boertien Vergouwen Overduin

Te veel praktijkgericht, te weinig theorie

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Boertien...

Jeroen

Ik had van een opleiding Creativiteit meer creativiteit in de wijze van aanbieden verwacht. Er kwamen veel sheets vol met tekst langs en weinig creatieve werkvormen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Jeroen! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Edwin

Lesmateriaal is duidelijk en toepasbaar voor bijna elke situatie van mondelinge communicatie. De trainer heeft ruime ervaring en expertise en dat straalt zij ook uit naar de cursisten. Samengevat... Lesmateriaal is duidelijk en toepasbaar voor bijna elke situatie van mondelinge communicatie. De trainer heeft ruime ervaring en expertise en dat straalt zij ook uit naar de cursisten. Samengevat ben ik zeer tevreden over deze cursus.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière.... Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Lisa

Ik vond de training goed in elkaar zitten. Echter denk ik dat twee fysieke bijeenkomsten net te weinig is om de verschillende modellen goed onder de knie te krijgen om deze later in de praktijk te... Ik vond de training goed in elkaar zitten. Echter denk ik dat twee fysieke bijeenkomsten net te weinig is om de verschillende modellen goed onder de knie te krijgen om deze later in de praktijk te kunnen toepassen. Een derde dag zou wenselijk zijn geweest.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Lisa. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact opnemen met ons.
Met...

Mehmet

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie!