De training vond ik heel nuttig. De lesinhoud en de wijze van het lesgeven van de docent vond ik heel goed.

Marius

Een hele interessante training voor professionals!

Jessica

De trainer is zeer kundig en heeft er voor gezorgd dat mijn leerdoelen en leervragen zijn beantwoord. Wat ik wel jammer vind, is dat er geen acteur op trainingsdag 3 is geweest en dat er van uit de... De trainer is zeer kundig en heeft er voor gezorgd dat mijn leerdoelen en leervragen zijn beantwoord. Wat ik wel jammer vind, is dat er geen acteur op trainingsdag 3 is geweest en dat er van uit de organisatie geen verdere informatie hierover is verstrekt.

Alles goed georganiseerd!
Blij met onze docente Marije Scheers

Amina

Ten eerste ik volg de HBO training en niet MBO, mijn naam is zie jullie gegevens Amita Jitan.
ik vond de lesinhoud duidelijk en ben beter gaan nadenken hoe je gesprek kunt voorbereiden. wat ik wel mis zijn de lesmateriaal qua samenvatting, wel zo makkelijk om dit als samenvatting door te nemen als ik weer gesprekken heb qua kapstok.
mvg, Amita Jitan

Tiffany

De gevolgde training vond ik echt top! Docent was heel inspirerend en motiverend, lesinhoud was erg interessant en relevant. Het was duidelijk te zien bij elke deelnemer dat er veel verandering... De gevolgde training vond ik echt top! Docent was heel inspirerend en motiverend, lesinhoud was erg interessant en relevant. Het was duidelijk te zien bij elke deelnemer dat er veel verandering heeft plaatsgevonden na het volgen van de eerste training alleen al. De training heeft mij veel zelfinzicht gegeven en daarnaast heb ik dit ook gelijk mee kunnen nemen en toegepast in mijn huidige werk. Erg positief over de training.

Ik ben heel blij dat ik voor deze training gekozen heb. De training bevat veel meer dan wat ik van tevoren had verwacht. Het heeft mij echt aan het denken gezet, en handvatten gegeven om meer rust... Ik ben heel blij dat ik voor deze training gekozen heb. De training bevat veel meer dan wat ik van tevoren had verwacht. Het heeft mij echt aan het denken gezet, en handvatten gegeven om meer rust en balans te creëren in mijn werk- en privéleven. De trainer (Aart Hilhorst) was echt top! Hij geeft de training op zo'n natuurlijke, fijne en enthousiaste manier en vraagt de juiste dingen om je echt aan het denken te zetten. Je kan echt zien dat hij er plezier in heeft en ervaren is. Ik zou iedereen deze training aanraden!

André

Verfrissende cursus en direct toepasbaar in de praktijk
goede docent welke je op een speelse en natuurlijke wijze door de stof heen loodst