Training goed, e-connect waardeloos

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wij waarderen de persoonlijke feedback! De leeromgeving is er voor onze studenten en we zijn ons ervan bewust dat we in de gebruiksvriendelijkheid altijd verbeterslagen kunnen maken. De... Wij waarderen de persoonlijke feedback! De leeromgeving is er voor onze studenten en we zijn ons ervan bewust dat we in de gebruiksvriendelijkheid altijd verbeterslagen kunnen maken. De gebruikerservaringen van onze studenten zijn daarbij belangrijke feedback. Door een team van professionals wordt hard gewerkt aan de optimalisering en technische ontwikkeling van onze online leeromgeving.
Boertien Vergouwen Overduin

Veel aan gehad. Gelijk kunnen uitvoeren in mijn werk.

Stefan

Zeer interessant en educatief. Heel veel facetten van het schrijven van een rapport worden besproken. Goede balans tussen theorie en praktijk. Goed dat wordt gekozen om ook aan de slag te gaan met... Zeer interessant en educatief. Heel veel facetten van het schrijven van een rapport worden besproken. Goede balans tussen theorie en praktijk. Goed dat wordt gekozen om ook aan de slag te gaan met praktijkvoorbeelden van de cursisten. Complimenten naar de docent voor de manier van les geven met een lach.

Christine Verweij

Ik ben zeer tevreden over deze training en de zeer ervaren trainster. Heb veel praktische dingen geleerd.

Bart Schröder

Uitstekende cursus met buitengewone cursusleider. Biedt handvatten voor sturend handelen waarbij in een zeer interactieve setting alle onderwerpen worden behandeld.

Heel veel aan gehad! Mooie combinatie van theorie en praktijk. Ook het rollenspel met de acteur was erg leerzaam.

Trainers zijn erg flexibel met het programma en werd aangepast aan de behoeften van de groep. Groepssamenstelling was erg divers, waardoor je ook ervaringen uit andere vakgebieden mee krijgt.... Trainers zijn erg flexibel met het programma en werd aangepast aan de behoeften van de groep. Groepssamenstelling was erg divers, waardoor je ook ervaringen uit andere vakgebieden mee krijgt. Training met acteur was erg leerzaam en sloot zeer goed aan aan de prakijk.

Heel goed, er werd echt gekeken naar de behoeften van de cursisten en daar werd de agenda op aangepast, maatwerk dus. Ben zeer tevreden over deze gevolgde training.

Yeter Ozcan-Altinok

Dankzij een hele ervaren en inspirende trainster (Annemart Berendse) een hele effectieve training gehad. Voor mij een stap vooruit in de goede richting!