Robbert

Zeer tevreden over de opleiding! Veel interessante dingen geleerd, die ik goed kan toepassen in mijn werkpraktijk. De inhoud van de training is interessant en uitdagend: je leert veel over het... Zeer tevreden over de opleiding! Veel interessante dingen geleerd, die ik goed kan toepassen in mijn werkpraktijk. De inhoud van de training is interessant en uitdagend: je leert veel over het trainersvak maar ook over jezelf. Omdat je veel kunt oefenen krijg je gerichte en duidelijke feedback waar je daarna weer mee aan de slag kunt. De modules sluiten goed op elkaar aan en maken er, samen met de Proeve van Bekwaamheid, echt één geheel van. De docenten hebben veel ervaring en kunnen goede, concrete en helpende tips geven. Door de grote hoeveelheid en diversiteit aan oefeningen en theoretische modellen, gecombineerd met de vakkundigheid van de docenten en alle feedback die je ontvangt, is dit een "must" voor iedereen die serieus met training geven aan de slag is of wil.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld, Robbert!

x

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt!

Ad

Dit is een zeer waardevolle training om verhalen te kunnen vertellen die je doelgroep raakt en daardoor zal de doelgroep je verhaal kunnen onthouden.
De trainster is zeer deskundig; kan de...
De trainster is zeer deskundig; kan de lesstof effectief en efficient overdragen naar de deelnemers. Ze staat met beide benen op de grond en is ook zeer praktisch in haar overdracht en omgaan met de deelnemers. De verhouding theorie en praktijk is goed op elkaar afgestemd in deze training.
Ook de humor wordt niet vergeten hetgeen ook van belang is in de training.
We kunnen het geleerde meteen toepassen in de praktijk en we kunnen met de ontvangen lesstof onszelf steeds verbeteren in ons eigen tempo en wat bij ons past.
Chapeau

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te horen! We wensen je veel succes met de opgedane kennis en bedanken je voor het delen van je beoordeling met ons.

Hannie

Ik vond t erg leuk om een keer kennis te maken met mindfullness.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen...

Bert

2e cursus dag voegde echt iets toe. Ik zou hierbij willen doorgeven dat ik de eerste dag zou laten vervallen en via de e-learning (duidelijk vooraf vermelden) doen. Daarna 2 cursus dagen met enkel... 2e cursus dag voegde echt iets toe. Ik zou hierbij willen doorgeven dat ik de eerste dag zou laten vervallen en via de e-learning (duidelijk vooraf vermelden) doen. Daarna 2 cursus dagen met enkel toepassing van de modellen zoals we nu dus enkel de 2e cursus hebben gedaan.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Bert! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Boertien Vergouwen Overduin

De start is of bij mij zelf of niet goed genoeg gecommuniceerd (verwarrend) dat ie online dan wel in E'hoven was.
Ik ben gestart met het Online gedeelte. Kwam er te laat achter dat de training toch fysiek in E'hoven al eerder was gestart. De toen bepaalde buddy had ik dus niet en kon dus de 2e les niet vervolgen aangezien je daarmee de nodige oefeningen moest doen. Andere datum kon maar moest ik € 125,- voor bij betalen. Daar kon geen uitzondering voor gemaakt worden. Ik ben nog maar enkele maanden in dienst. Dus dat is niet handig en niet geheel flexibel.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je ondanks dat de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Boertien Vergouwen Overduin

Veel opgestoken. Zowel de opleider als de inhoud van de cursus zijn een aanrader. Veel eigen gemaakt voor een beter functioneren. Zeer deskundige begeleiding, juiste curusmaterialen. Veel... Veel opgestoken. Zowel de opleider als de inhoud van de cursus zijn een aanrader. Veel eigen gemaakt voor een beter functioneren. Zeer deskundige begeleiding, juiste curusmaterialen. Veel kennisoverdracht. Ook veel geoefend. Super afsluiting gehad.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld! We wensen je veel succes met de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen Overduin

Nuttige training met veel terugkoppeling naar de praktijk en daardoor concrete handvaten.

Boertien Vergouwen...

Peter

Gped gestructureerd, wetenschappelijk onderbouwd maar tog praktijkgericht.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Peter! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Ferit

Theorie en praktijk was goed op elkaar afgestemd. Ik vond het een leerzame training waarin ik meer handvatten toegereikt heb gekregen en hierdoor in de communicatie volwassener ben geworden. Mijn... Theorie en praktijk was goed op elkaar afgestemd. Ik vond het een leerzame training waarin ik meer handvatten toegereikt heb gekregen en hierdoor in de communicatie volwassener ben geworden. Mijn ambitie is om in de toekomst leidinggevende te worden en dit is een mooie basis. De trainer heeft het goed gedaan.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Ferit! Bedankt voor het delen van je beoordeling!