Robbert

Een prima training, vooral ook door de docent die alles heel erg praktisch maakte. Veel oefenen en feedback ontvangen en geven zorgen er voor dat je snel leert. Erg blij dat ik deze training gevolgd... Een prima training, vooral ook door de docent die alles heel erg praktisch maakte. Veel oefenen en feedback ontvangen en geven zorgen er voor dat je snel leert. Erg blij dat ik deze training gevolgd heb, ik ben tot nieuwe inzichten gekomen en zie nu nog beter welke ontwikkelpunten ik heb en hoe ik deze kan verbeteren. Maar ook welke punten ik al goed doe en hoe ik mijn sterke punten kan blijven inzetten. Absoluut een aanrader en door deze positieve ervaring kom ik graag een keer bij BVO/NCOI terug.

Prima opleiding en heel praktisch. Veel klassikale oefeningen en dat spreekt me enorm aan.

Leuke training, waar goed in wordt gegaan op je persoonlijke leerdoelen. De trainer, Jan, heeft kennis van zaken en komt met goede praktijkvoorbeelden. Ik raad deze training absoluut aan.

Hanna

Elly is heel goed in wat ze doet. Zij past de training volledig aan aan de deelnemers. Ook heeft zij gezorgd voor een veilige omgeving om te kunnen leren.

Ivo

+ docent (Annemieke)
+ balans tussen theorie en praktijk
+ groepsgrootte (kleine groep, veel ruimte om te oefenen)
+ overige deelnemers

- MS Teams werkt niet altijd even...
+ docent (Annemieke)
+ balans tussen theorie en praktijk
+ groepsgrootte (kleine groep, veel ruimte om te oefenen)
+ overige deelnemers

- MS Teams werkt niet altijd even handig, zeker niet binnen de Rijksoverheid

De docent gaf iedereen een warm welkom , waardoor een open sfeer ontstond, iedereen voelde zich vrij om te praten/meningen te delen. Ze anticipeerde heel goed op de vragen die gesteld werden, nam... De docent gaf iedereen een warm welkom , waardoor een open sfeer ontstond, iedereen voelde zich vrij om te praten/meningen te delen. Ze anticipeerde heel goed op de vragen die gesteld werden, nam daar de tijd voor en ging er goed op in zodat de cursisten voldoende uitleg kregen en de cursus zo makkelijker/beter konden volgen.
Veel bruikbare tips en casussen behandeld waarmee je verder kan in je dagelijks leven.
De syllabus zie ik vooral als naslagwerk.
TIP: Het zou fijn zijn als de powerpoint van de docent gedeeld zou mogen worden met de cursisten als pdf in de downloads.

Hendrikus

De lessen waren wel goed ik houw van in de klas dan heb je meer contact met de mede cursisten

Monique

Het eerste deel was goed, interessant en leerzaam. Leuke groep. Fijne docent. Goed geregeld met betrekking op corona en met een heerlijke lunch.