Prima cursus, vond het soms meer een cursus gedragstijlen dan professioneel adviseren.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.
Boertien Vergouwen Overduin

Dramatisch slechte cursus. Lessen waren niet interactief. Ik vond het geen Brain-Based beïnvloeden maar meer eenvoudige gespreksvaardigheden. Die werden gedoceerd door een persoon die alles... Dramatisch slechte cursus. Lessen waren niet interactief. Ik vond het geen Brain-Based beïnvloeden maar meer eenvoudige gespreksvaardigheden. Die werden gedoceerd door een persoon die alles voorleest en geen interactie met zijn leerlingen heeft. Deze Feedback had hij al van meerdere cursisten op lesdag 1 gekregen maar heeft daar niets mee gedaan. Het is belachelijk dat jullie hier zo'n hoog lesbedrag voor durven te vragen. Ik heb deze cursus dus ook als zodanig bij mijn werk beoordeeld.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je jouw feedback met ons deelt. Het spijt ons dat de training niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We zullen je feedback bespreken met de desbetreffende afdeling en... We waarderen het enorm dat je jouw feedback met ons deelt. Het spijt ons dat de training niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We zullen je feedback bespreken met de desbetreffende afdeling en kijken hoe we hiermee de training kunnen optimaliseren.
Boertien Vergouwen Overduin

Docent erg goed. Online training geprobeerd, maar niet (meer) mijn voorkeur. Kosten vs. trainingsuren relatief hoog.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie!

Sabrina

Ik heb een leuke en inspirerende ervaring gehad met deze opleiding. De lesinhoud was up to date en raakte in veel gevallen de praktijk. Hierdoor was de stof goed te koppelen aan de praktijk en gaf... Ik heb een leuke en inspirerende ervaring gehad met deze opleiding. De lesinhoud was up to date en raakte in veel gevallen de praktijk. Hierdoor was de stof goed te koppelen aan de praktijk en gaf dit ruimte om met elkaar de diepte in te gaan. Er is veel veiligheid geboden binnen de groep. Qua papierwerk mag het wat minder. De hand-out zijn eigenlijk niet gebruikt, wat zonde is van al het papier. Wat ik zelf nog wel wil melden, is dat de verschillende trainers wel een aandachtspunt is. een trainer is bepalend en deze variëren dusdanig erg dat ik dit soms als energievretend heb ervaren. Verder ben ik zeer tevreden en kijk alweer uit naar mijn nieuwe opleiding.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! We hopen je snel weer te zien bij een van... Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! We hopen je snel weer te zien bij een van onze opleidingen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn blij met je positieve feedback!

Marjan

Cursus was goed ingedeeld, docent was enthousiast en werkt veel met voorbeelden uit de praktijk.
De oefencasussen met acteur heeft ook echt toegevoegde waarde

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je beoordeling, Marjan! We zijn er erg blij mee.

Monique

Tijdens de lessen was er veel aandacht voor de persoonlijke behoefte. Het werken met een trainingsacteur was erg waardevol. Verder had ik een enthousiaste docente die me in 3 dagen veel heeft geleerd,

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Daar zijn we erg blij mee, Monique! Bedankt voor je beoordeling.
Boertien Vergouwen Overduin

Een ervaren trainer die oog had voor iedere deelnemer en zijn/haar behoeftes.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Goed om te horen! We waarderen je review.

Jos

Prima!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review, Jos!

Nikki

Vond het een mooie introductie van het onderwerp. De trainer heeft zijn best gedaan om iedereen persoonlijke aandacht te geven in een dagdeel. Topper!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je review, Nikki! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.