Maurice

Duidelijke training, met goede handvaten om in de praktijk toe te passen. Een zeer gemotiveerde Trainer die zijn verhaal duidelijk wist over te brengen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.
Boertien Vergouwen Overduin

Prima, er werd goed ingespeeld op de behoefte. Mooie praktische voorbeelden en goede afwisseling om de energie erin te houden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Silvia

Goede cursus

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel, Silvia!

Gwen

De docent was geweldig. Gaf aan iedereen goede inzichten in hun manier van communiceren. Ik moet nu de stof gaan oefenen/toepassen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je review, Gwen! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Frank

Goede begrijpelijke manier van lesgeven. Fijne docent. Trainingslokaal voor 12 cursisten was aan de krappe kant.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie, Frank! We zijn erg blij met je positieve feedback.

Daphne

Erg tevreden over trainer en inhoud van de training. Locatie Utrecht teleurstellend omdat ik voor locatie Eindhoven had gekozen. Jammer dat dit initieel wordt aangeboden, maar dat je dan toch... Erg tevreden over trainer en inhoud van de training. Locatie Utrecht teleurstellend omdat ik voor locatie Eindhoven had gekozen. Jammer dat dit initieel wordt aangeboden, maar dat je dan toch gevraagd wordt naar een andere locatie uit te wijken.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen, Daphne! Bedankt voor je beoordeling.

Sander

Leuke dagen gehad, veel geleerd en interactief les gehad. Duimpje

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te lezen, Sander! Bedankt voor het delen van je feedback.

Frans

Praktijkgerichte leerstof. Heb je wat aan. Docent weet het lesmateriaal te filteren en custom-made voor elke student te maken. Docent beheerst de kunst om de aandacht van 's ochtends tot 's middags... Praktijkgerichte leerstof. Heb je wat aan. Docent weet het lesmateriaal te filteren en custom-made voor elke student te maken. Docent beheerst de kunst om de aandacht van 's ochtends tot 's middags vast te houden. Heb heel wat cursussen in 35 jaar gevolgd; deze is kwalitatief een uitschieter. Aanrader!!!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te schrijven, Frans.
Boertien Vergouwen Overduin

Nuttige invalshoeken en ideeën bekeken, goede oefeningen, goede trainster die kennis van zaken heeft. Heeft me zeker handvatten gegeven om mee aan de slag te kunnen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om horen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Boertien Vergouwen Overduin

Ik had van een training creativiteit meer creative werkvormen verwacht. Zeker de eerste dag bestond voornamelijk uit een powerpoint en een flapover, niet heel creatief. Daarnaast vond ik de trainer... Ik had van een training creativiteit meer creative werkvormen verwacht. Zeker de eerste dag bestond voornamelijk uit een powerpoint en een flapover, niet heel creatief. Daarnaast vond ik de trainer weinig inspirerend, het werd vaak het voorlezen van verschillende methoden. Het boek is erg prettig gevuld met diverse werkvormen, daar kan ik wel wat mee. De verzorging voor wat betreft eten en drinken was goed geregeld. De online leeromgeving vond ik weinig gebruiksvriendelijk, ik miste berichten, en de "huiswerk opdrachten" kwamen laat binnen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien, Eelko. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.