Training was goed. Niet zoveel grammatica gedaan maar meer nadruk op het spreken wat voor mij goed was.
De boeken vrijwel niet gebruikt in de les. Deze zijn erg theoretisch, oud en wel eens aan vervanging toe.
Ik raad deze les aan voor mensen die een drempel over moeten om gewoon Engels te gaan praten
Daarnaast zou aan te bevelen zijn wekelijks Engelse online te blijven oefenen bijv via You tube.

Anoniem123

In combinatie met feedback leidinggevende was dit erg leerzaam.

Veel geleerd tijdens de training.
En ook tijdens de training veel handvaten aangereikt gekregen waar ik verder mee kan.
De trainer was ook erg goed.

Verder sloot de training...
Veel geleerd tijdens de training.
De trainer was ook erg goed.

Verder sloot de training ook prima aan op mijn leerdoelen.

Joan de Visser

Inhoudelijk goed! veel geleerd, maar de manier waarop BVO met de planning van de opleidingsdagen omging was heel akelig. een cursus laten starten als er nog niet genoeg aanmeldingen zijn voor... Inhoudelijk goed! veel geleerd, maar de manier waarop BVO met de planning van de opleidingsdagen omging was heel akelig. een cursus laten starten als er nog niet genoeg aanmeldingen zijn voor vervolgmodules en die dan gaan uitstellen was voor mij een afknapper

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Beste Joan de Visser,
Beste Joan de Visser,
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend als de modulaire opzet en de planning van ons onderwijs voor onduidelijkheid heeft gezorgd en dit afbreuk heeft gedaan aan uw ervaring. Naar aanleiding van uw review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw ervaring persoonlijk te bespreken. Hartelijk dank voor uw toelichting, uw ervaring als student is voor ons waardevolle informatie.
Boertien Vergouwen Overduin

Het was een hele nuttige training. Interactief met veel rollenspellen waardoor iedereen de kans kreeg om (lastige) situaties te oefenen.

Chris Pint

De trainers waren over het algemeen van goed tot zeer goed niveau. Wel werd de nadruk meestal gelegd op het in praktijk oefenen terwijl er te weinig eerst een theoretische achtergrond werd... De trainers waren over het algemeen van goed tot zeer goed niveau. Wel werd de nadruk meestal gelegd op het in praktijk oefenen terwijl er te weinig eerst een theoretische achtergrond werd gegeven; hierdoor was het niveau van de praktijkoefeningen niet altijd van de kwaliteit die verwacht kan worden.

De opleiding was goed verzorgd in een goede opbouwende fase.
Veel interessante en handige vaardigheden geleerd.

Supergoed , veel geleerd, kan er zeker mee vooruit.

Conny Schut

De opleiding is niet bij Boertien Vergouwen Overduin maar bij de NCOI. Ik ben de opleiding gestart omdat ik geaccrediteerd coach wilde worden. Het blijkt dat de opleiding niet afdoende is maar dat... De opleiding is niet bij Boertien Vergouwen Overduin maar bij de NCOI. Ik ben de opleiding gestart omdat ik geaccrediteerd coach wilde worden. Het blijkt dat de opleiding niet afdoende is maar dat er nog veel moet gebeuren nav regels van de NOBCO. Was bij de start absoluut niet duidelijk en daarom ook een enorme tegenvaller! Ik heb 4 modules gevolgd steeds door een andere docent en steeds met een andere groep. Er zijn modules gecancelled op bepaalde locaties omdat er niet genoeg deelnemers zouden zijn. Blijkt dat er 15 deelnemers naar een andere locatie zijn gestuurd. Groepen zijn dan veel te groot. Omdat de samenstelling steeds wisselt, iemand kan met de 4e module bezig zijn of met de 1e krijg je geen groepsgevoel wat met een dergelijke opleiding wat mij betreft juist een enorme toegevoegde waarde heeft. De modules worden afgesloten met een reflectie verslag waarbij je steeds een inleiding en dergelijk moet schrijven en dus steeds in herhaling valt. Het lijkt me dat als er een vast persoon is die de betreffende verslagen toets je veel meer uit de resultaten kunt halen en dus ook niet steeds hetzelfde hoeft te schrijven en diegene ook de groei kan zien bij de betreffende leerling. Supervisie bestaat uit 2 sessies van 1 uur mij betreft totaal overbodig want voegt niets toe. ik heb een aantal goede docenten gehad maar ook zeker 1 erg slecht! ik vraag me af wie dit toetst? Gezien de kosten van deze opleiding had ik er veel meer van verwacht!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We vinden het jammer om te lezen dat de verwachtingen en ervaringen van de opleiding niet helemaal aansluiten. De persoonlijke feedback van onze studenten is heel waardevol. We hebben meermaals... We vinden het jammer om te lezen dat de verwachtingen en ervaringen van de opleiding niet helemaal aansluiten. De persoonlijke feedback van onze studenten is heel waardevol. We hebben meermaals geprobeerd telefonisch in contact te komen om de punten uit de review te bespreken en kijken graag samen met de studente naar een mogelijke oplossing. Helaas hebben we de studente hiertoe nog niet persoonlijk bereikt.
Boertien Vergouwen Opleidingen

peter komproe

Een training die prima aansloot op mijn leerdoel