Frank

Door de praktische opzet van de training, het geven van twee minipresentaties, ontvang je direct feedback van de docent en je medecursisten. Je leert ook van je medecursisten. Hierdoor kreeg ik meer... Door de praktische opzet van de training, het geven van twee minipresentaties, ontvang je direct feedback van de docent en je medecursisten. Je leert ook van je medecursisten. Hierdoor kreeg ik meer zicht op trainingsvaardigheden en op welke didactische vaardigheden ik verder nog moet ontwikkelen. Het theoretische lesmateriaal geeft een goede onderbouwing. De feedback, tips en tops kun je direct meenemen in je eigen praktijk.

Eigenlijk een fijne cursus. Wat mij betreft had de snelheid van de les sneller gekund maar aangezien we in een groep zaten was het zo goed.

Jeroen

Ik vond de docent uitblinken in het onderwerp. Ze was pragmatisch, praktisch en nam de tijd om voorbeelden vanuit de groep te behandelen. Er werden leerdoelen gesteld en als ik voor de groep mag... Ik vond de docent uitblinken in het onderwerp. Ze was pragmatisch, praktisch en nam de tijd om voorbeelden vanuit de groep te behandelen. Er werden leerdoelen gesteld en als ik voor de groep mag spreken dan denk ik dat die leerdoelen behaald zijn. Ze had ook veel extra lesmateriaal voorhanden wat erg praktisch is.

Ik ben zeer te spreken over de training: mooie combi van theorie en praktijkoefening, leuke interactie onderling, goede trainer, veel geleerd

Johannes

Fantastische training met enthousiaste en betrokken trainer en goede acteur. Veel geleerd, vaardigheden geoefend, van elkaar geleerd, en interessante ondersteunende theorie. Alles komt samen in de... Fantastische training met enthousiaste en betrokken trainer en goede acteur. Veel geleerd, vaardigheden geoefend, van elkaar geleerd, en interessante ondersteunende theorie. Alles komt samen in de eindoefening die nu aan mijn muur hangt en verinnerlijkt is/ wordt als een blijvende herinnering en les.

Een interessant en divers aanbod en een heel goede en inspirerende trainer!

Marian

De lesinhoud van de training zou ik omschrijven als een stoomcursus HR. Het gehele spectrum van HR onderwerpen is in meer of mindere mate aan bod gekomen. De dynamiek in de training heb ik ook als... De lesinhoud van de training zou ik omschrijven als een stoomcursus HR. Het gehele spectrum van HR onderwerpen is in meer of mindere mate aan bod gekomen. De dynamiek in de training heb ik ook als prettig ervaren, doordat de zeer ervaren trainster naast een veelvoud aan informatie en handige hand-outs, ook ruimte biedt om cases uit de praktijk te behandelen. Een aan te bevelen training voor (lijn) managers met veel HR taken in hun pakket.

Het was een zeer leerzame training, veel geleerd hoe je je in bepaalde situatie met de werknemer moet omgaan, gesprektechnieken was heel belangrijke onderdeel van de training, man leert hoe je je... Het was een zeer leerzame training, veel geleerd hoe je je in bepaalde situatie met de werknemer moet omgaan, gesprektechnieken was heel belangrijke onderdeel van de training, man leert hoe je je gesprek een vorm en structuur moet geven en hoe je feedback moet geven. Locatie was snel bereikbar , was leesmateriaal betreft hebben we tijdens de lessen daar niet echt echt gebruik van gemaakt, waarschijnlijk was de lesmateriaal meer voor thuis studie bedoeld denk ik.
Kortom is de training mij goed bevallen