Willem

Prima training welke aan mijn doelstellingen voldeed. Ik wilde graag kennis maken met theorie over hoe effectief te kunnen leidinggeven. Daar is deze training zeer geschikt voor.

Voordeel...

Voordeel dat er maar 5 studenten waren in onze les. Dit komt de interactie zeer ten goede.
Locatie was top voor het bereik met openbaar vervoer.

Michiel

Goede training die op maat werd gemaakt voor de deelnemers en daardoor goed aansluit op de beroepspraktijk en de leerdoelen van mij als deelnemer. Ik ben heel tevreden over de docent die op een... Goede training die op maat werd gemaakt voor de deelnemers en daardoor goed aansluit op de beroepspraktijk en de leerdoelen van mij als deelnemer. Ik ben heel tevreden over de docent die op een prettige manier zaken uitlegt en deelnemers goed dorvraagt en daarmee helpt om uitdagingen van de deelnemers inzichtelijk te maken.

Marinus

De bereikbaarheid van de locatie vond ik minder, de faciliteiten waren goed. Lesmateriaal prima, al werd daar niet altijd veel gebruik van gemaakt. De docente uitstekend, helder en doortastend. De... De bereikbaarheid van de locatie vond ik minder, de faciliteiten waren goed. Lesmateriaal prima, al werd daar niet altijd veel gebruik van gemaakt. De docente uitstekend, helder en doortastend. De opleiding is voor mij een opzet geweest om weer even in de start modus te komen. H

Nadine

Ik heb ontzettend veel gehad aan de Post HBO opleiding train de trainer. De docenten waren super betrokken en ik heb veel van hen geleerd.

Wat ik wel lastig vond is dat de Proeve van...

Wat ik wel lastig vond is dat de Proeve van bekwaamheid ineens van datum werd veranderd. Ik werk als docent en dit heeft mij stress en enig gedoe opgeleverd, want ik had vervanging voor mijn lessen geregeld voor de data die in eerste instantie gepland stonden. Maar toen werd er met data geschoven en toen moest ik opnieuw regelen dat mijn lessen overgenomen konden worden. Wat ik misschien wel het meest vervelend vond is dat dit niet duidelijk werd gecommuniceerd, zelf heb ik moeten ontdekken dat de data waren veranderd, de berichtgeving vanuit de organisatie had op dit vlak naar mijn mening beter gekund.

Ton

Locatie midden in het centrum is niet handig voor als je met de auto komt. Les materialen waren beide sessies niet aanwezig

André

Super training met oog voor de praktijk en een docent welke inspeelt op de behoeftes van de cursisten.
Veel leermomenten welke direct toepasbaar zijn in de praktijk
Ook mede door de...
Veel leermomenten welke direct toepasbaar zijn in de praktijk
Ook mede door de openheid van de deelnemers een zeer geslaagde cursus.

Prima training. Adequate voor elk project. Duidelijke uitleg van de trainer. Ik raad dit aan voor iedereen.

Ik vond het een interessante training waar ik zeker een aantal tools heb geleerd die ik kan toepassen. De trainer heeft voldoende kennis van het onderwerp. Wel had er meer uit de lesdagen kunnen... Ik vond het een interessante training waar ik zeker een aantal tools heb geleerd die ik kan toepassen. De trainer heeft voldoende kennis van het onderwerp. Wel had er meer uit de lesdagen kunnen worden gehaald door het wat efficiënter te plannen en minder af te wijken van het onderwerp.