Reinier

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging en wil mij richten op coaching gebied, vandaar dat ik deze training gevolgt heb. Ik vond het een geweldige training en er is een wereld voor mij open gegaan.... Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging en wil mij richten op coaching gebied, vandaar dat ik deze training gevolgt heb. Ik vond het een geweldige training en er is een wereld voor mij open gegaan. Ik heb met plezier de training gevolgd mede dankzij de trainer en mijn overige trainees. Ik kan hier zeker mee verder en onderzoek doen naar mijn nieuwe uitdaging.

Leuke training met een klein gezelschap van 5 man!

Marco

Prima opleiding en prima docent met veel praktijk voorbeelden die de materie veel en snel duidelijker maakte.

De inhoud van de trainig heb ik de loop der jaren al wel eens eerder gehad. Maar het was goed om daar weer een keer bij stil te staan. Je pikt er toch iedere keer weer iets uit. Dat was voor dit... De inhoud van de trainig heb ik de loop der jaren al wel eens eerder gehad. Maar het was goed om daar weer een keer bij stil te staan. Je pikt er toch iedere keer weer iets uit. Dat was voor dit keer proactief formuleren. Bernadette was een prettige en bevlogen docent, ze wist de dingen goed uit te leggen en je tot nadenken te zetten. Ik had zelf de hoop dat ik een 'test' zou kunnen doen om achter mijn beinvloedingsstijl te komen, de training ging echter in op meerdere theorieen. Dat is lastig om aan elkaar te koppelen.

Marco

Lesmateriaal was prima, de docent had ook zo haar eigen aanvulling om ons nog beter les te geven.
Dit kon ook prima omdat er i.v.m. corona de klassen klein waren en daardoor voldoende ruimte was om goed op maat les te geven.

Prima locatie. Verhouding kennis en praktijk kan meer in verhouding.

Mark

Lesinhoud goed, de trainster stemde dit goed af aan de behoeften van de groep.
Prettige trainster, die enthousiast en vol passie de training geeft.
Inhoud van de training is goed, wel...
Lesinhoud goed, de trainster stemde dit goed af aan de behoeften van de groep.
Prettige trainster, die enthousiast en vol passie de training geeft.
Inhoud van de training is goed, wel veel onderwerpen die in een relatief korte training besproken worden.

Georg

Deze training heb ik zeer positief ervaren. De stof sprak mij aan en ook de manier waarop dit in de lessen gegeven werd door de docent. Duidelijk gericht op het zelf ervaren en toepassen van de... Deze training heb ik zeer positief ervaren. De stof sprak mij aan en ook de manier waarop dit in de lessen gegeven werd door de docent. Duidelijk gericht op het zelf ervaren en toepassen van de gelezen stof. Deze cursus is zeker een aanrader voor diegenen die meer willen weten over arbeidsrecht en sociaal recht.

Helen Marianne

Prettige docente, duidelijk in haar uitleg en helpt je goed op weg met begrijpelijke praktijkvoorbeelden