Een hele leuke training , en ook een hele fijne docent , veel interactie tijdens de training. Ik ben super enthousiast!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat horen we graag! We wensen je heel veel succes met het toepassen van de opgedane kennis!

Leon

Locatie voldoende goed, fijn om een hand-out te hebben ontvangen die het lesmateriaal tijdens de trainingsessie meer uitdiept. Het was een fun groep, docente inhoudelijk capabel (vb. stellen juiste... Locatie voldoende goed, fijn om een hand-out te hebben ontvangen die het lesmateriaal tijdens de trainingsessie meer uitdiept. Het was een fun groep, docente inhoudelijk capabel (vb. stellen juiste vragen).

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat goed om te horen, Leon! Bedankt voor je feedback.
Boertien Vergouwen Overduin

Leerzaam een daagse cursus coaching die aan verwachting voldoet. Wisselende en interactieve dagprogramma.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback.

Ibrahim

Docent was heel goed. Besprak praktische voorbeelden en nam ons interactief mee door de lesstof

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de docent! We zetten je compliment intern door, Ibrahim!

Gerard

Locatie was goed, lunch over het algemeen ook, op 1 cursusdag niet, lokaal was erg warm ook al is het nog geen zomer.
vooral het lesmateriaal van de eerste dagen was goed. Laatste dagen voelde...
vooral het lesmateriaal van de eerste dagen was goed. Laatste dagen voelde het alsof er veel doorheen moest worden geramd. De leraar is hier goed mee om gegaan.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve feedback, Gerard! We zullen dit intern meenemen ter verbetering van de kwaliteit van de opleiding.

Henriette

Het was een leerzame dag, fijne trainer!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is erg fijn om te horen, Henriette!

Bedankt voor je review!
Boertien Vergouwen Overduin

Prima balans tussen theorie en praktijk. Veel aan de slag en ook leren van anderen. Fijne groep ook.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Goed om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je review.

Sinead

Erg fijne docente. erg veilige trainingsomgeving.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is erg fijn om te horen, Sinead! Bedankt voor je feedback!

Geen op of aanmerkingen

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je feedback!