Carena Hameleers

Ik heb erg veel gehad aan de training. De trainer Reinier was zeer bekwaam en heeft op een goede manier de kennis overgebracht. Hij heeft ons meegenomen in praktijkvoorbeelden en veel interactieve... Ik heb erg veel gehad aan de training. De trainer Reinier was zeer bekwaam en heeft op een goede manier de kennis overgebracht. Hij heeft ons meegenomen in praktijkvoorbeelden en veel interactieve oefeningen, zodat er veel geoefend kon worden.

Assertief en Zelfverzekerd Communiceren

Gracita van Engel

Ik ben totaal niet tevreden over de opleiding en dan mte name de rol van de nCOI hierin. De communicatie is slecht en het beeld dat op papier geschetst wordt is zo anders dan in werkelijkheid: de... Ik ben totaal niet tevreden over de opleiding en dan mte name de rol van de nCOI hierin. De communicatie is slecht en het beeld dat op papier geschetst wordt is zo anders dan in werkelijkheid: de groepen zijn te groot met als gevolg dat je niet genoeg begeleiding kan krijgen, de mix van medestudenten is met teveel niveau verschil en daardoor erg storend tijdens het oefenen met elkaar, de startinformatie vertelt niets over de ingewikkelde structuur mbt wel/geen accredatie en is totaal niet duidelijk in wat het beste is, locatie Amsterdam gaat op het laatste momet niet door waardoor de studenten van die locaties aanschuiven in Utrecht en zit je opeens met 15 personen!! De docent van de 3e module was vreselijk slecht en ondanks slechte reviews van bijna alle studenten hoor je er niets over. En wat helemaal verbazingwekkend is: dit is een coachopleiding waarbij het dus van belang is dat je het geleerde ook in de praktijk kunt toepassen. Het zou heel logisch zijn om elke module af te sluiten dmv een gesprek als examen. En niet zoals nu met het schrijven van een opdracht, bij elke module!! En pas als je ervoor kiest om de accreditatie te doen is een live gesprek als examen nodig. Heel erg zonde want de inhoud en de boeken zijn goed en gelukkig ook de overige 3 docenten. Er zijn meer dan genoeg verbeterpunten voor de NCOI hierin!

Leergang Professioneel Coach

Beste Gracita van Engel,
Beste Gracita van Engel,
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over (de organisatie van) de opleiding. Wij hebben naar aanleiding van uw review telefonisch contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken en samen met u te bekijken wat wij eventueel voor u kunnen betekenen. Wij bedanken u hartelijk voor uw toelichting en uw aangedragen verbeterpunten. Uit uw ervaring als student halen wij zeer waardevolle informatie die wij meenemen ter verbetering van ons onderwijs en onze dienstverlening.

Anthony

Inhoudelijk een goede opleiding (ervaren docenten met veel praktijkervaring).
Inhoudelijk een goede opleiding (ervaren docenten met veel praktijkervaring).
Qua organisatie is het echt een ramp. Er wordt niet geluisterd naar feedback (ook niet na een kritische noot bij de eindevaluatie van de lessen). Bij de laatste module was de les zo vol dat alle deelnemers bijna niet meer in het lokaal pasten. Voor een coachopleiding is dat niet te doen (de docent, hoe ervaren ook, kan zo geen feedback geven tijdens de oefengesprekken). Als je dan belt en dit aangeeft wordt er totaal niet meegedacht.
De locaties. Ik had mij ingeschreven om de studie in Eindhoven te volgen. Er waren te weinig deelnemers en ben echt heel Nederland doorgereisd om de lessen te kunnen volgen. Soms zelfs eindigend in een Motel.
Dan de diversiteit qua deelnemers. Het oefenen werd soms bemoeilijkt doordat sommige cursisten de opleiding aan het afronden waren, terwijl anderen net in aanraking kwamen met coachen omdat dit hun eerste les was.
De uitleg (wat te doen op welk moment (portfolio) en de voorbereiding op de accreditatie waren zeer verwarrend ( ik heb zelfs het advies gekregen dat de zaterdagen hiervoor niet verplicht waren)
Inhoudelijk dus een prima opleiding, qua organisatie? Tip, luister eens naar de cursisten. Ik sta hier zeker niet alleen in.
Er is veel te winnen en het doet veel afbreuk aan de kwaliteit van de docenten.
De feedback door de docenten is dus zeer goed te noemen. Elke eindopdracht wordt met zorg gelezen en opbouwend kritisch van feedback voorzien.

Professioneel coach

Beste Anthony,
Beste Anthony,
Allereerst hartelijk bedankt voor de tijd en de moeite die u heeft genomen om uw feedback aan ons kenbaar te maken. We vinden het spijtig om te vernemen dat de organisatie van de opleiding niet naar uw tevredenheid is verlopen. Feedback van onze studenten nemen wij erg serieus en wij zien hierin voor ons altijd een leerpunt. Wij betreuren het dat u dit anders heeft ervaren en bieden u hiervoor onze excuses aan. Naar aanleiding van uw feedback hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw persoonlijke ervaringen te bespreken. Wij waarderen uw feedback en nemen deze mee ter verbetering van de (organisatie van de) opleiding.
Boertien Vergouwen Overduin

Training was goed. Niet zoveel grammatica gedaan maar meer nadruk op het spreken wat voor mij goed was.
De boeken vrijwel niet gebruikt in de les. Deze zijn erg theoretisch, oud en wel eens aan vervanging toe.
Ik raad deze les aan voor mensen die een drempel over moeten om gewoon Engels te gaan praten
Daarnaast zou aan te bevelen zijn wekelijks Engelse online te blijven oefenen bijv via You tube.

Engels Business A

Anoniem123

In combinatie met feedback leidinggevende was dit erg leerzaam.

Effectieve gespreksvaardigheden.

Veel geleerd tijdens de training.
En ook tijdens de training veel handvaten aangereikt gekregen waar ik verder mee kan.
De trainer was ook erg goed.

Verder sloot de training...
Veel geleerd tijdens de training.
De trainer was ook erg goed.

Verder sloot de training ook prima aan op mijn leerdoelen.

Sensitief communiceren

Joan de Visser

Inhoudelijk goed! veel geleerd, maar de manier waarop BVO met de planning van de opleidingsdagen omging was heel akelig. een cursus laten starten als er nog niet genoeg aanmeldingen zijn voor... Inhoudelijk goed! veel geleerd, maar de manier waarop BVO met de planning van de opleidingsdagen omging was heel akelig. een cursus laten starten als er nog niet genoeg aanmeldingen zijn voor vervolgmodules en die dan gaan uitstellen was voor mij een afknapper

Welke training heeft u gevolgd?

young executive master program --> young executive talent program

Beste Joan de Visser,
Beste Joan de Visser,
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend als de modulaire opzet en de planning van ons onderwijs voor onduidelijkheid heeft gezorgd en dit afbreuk heeft gedaan aan uw ervaring. Naar aanleiding van uw review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw ervaring persoonlijk te bespreken. Hartelijk dank voor uw toelichting, uw ervaring als student is voor ons waardevolle informatie.
Boertien Vergouwen Overduin

Het was een hele nuttige training. Interactief met veel rollenspellen waardoor iedereen de kans kreeg om (lastige) situaties te oefenen.

Effectief BeĆÆnvloeden

Chris Pint

De trainers waren over het algemeen van goed tot zeer goed niveau. Wel werd de nadruk meestal gelegd op het in praktijk oefenen terwijl er te weinig eerst een theoretische achtergrond werd... De trainers waren over het algemeen van goed tot zeer goed niveau. Wel werd de nadruk meestal gelegd op het in praktijk oefenen terwijl er te weinig eerst een theoretische achtergrond werd gegeven; hierdoor was het niveau van de praktijkoefeningen niet altijd van de kwaliteit die verwacht kan worden.

Welke training heeft u gevolgd?

Executive master coaching en beinvloeden

De opleiding was goed verzorgd in een goede opbouwende fase.
Veel interessante en handige vaardigheden geleerd.

Basis communicatie vaardigheden