Peter

Zeer goede opleiding voor een basistraining.
Zeer goede opleiding voor een basistraining.
Echter is een 3e cursusdag noodzakelijk na 2 maanden om te kijken of het geleerde ook gewerkt heeft en of nog bijsturing verreist is. dan is de opleiding gewoon super.

Een ontzettend nuttige en praktische training/opleiding en een docent die boeide, interactief en interessant weet te houden.

Caroliene

Ik vond het een erg leuke en interessante dag. Ik heb nieuwe handvatten gekregen om weer verder te gaan.

Prettige docent, wist leerlingen aan te zetten zich kwetsbaar op te stellen waardoor er een open sfeer ontstond om maximaal van elkaar te leren.

John

Graag meer structuur in de verschillende lesmaterialen.

Saskia

Een fijne en leerzame training. Docent sprak altijd rustig en had de juiste kennis paraat. Iedereen kwam vaak genoeg aan het woord. Nuttige oefeningen, maar online toch lastiger mijn aandacht er... Een fijne en leerzame training. Docent sprak altijd rustig en had de juiste kennis paraat. Iedereen kwam vaak genoeg aan het woord. Nuttige oefeningen, maar online toch lastiger mijn aandacht er altijd bij te houden. Dit komt ook omdat de camera niet altijd aan staat. Aan de andere kant is dat ook wel weer prettig, dat je soms mag afdwalen. Daarnaast had de start van cursus dag 1 van mij iets vlotter gemogen, sneller een kennismakingsrondje en eerder starten met de theorie. Al met al twee geslaagde cursus dagen!

Mariëlle

Een prettige training met veel handvatten voor de praktijk. De opleider heeft gezorgd voor een omgeving waarin ik me prettig voelde om te oefenen en fouten durfde te maken.

Aart Willem

Veel ruimte voor persoonlijke leerbehoefte en oefenen (ook met acteur). Goede feedback en aanwijzingen van trainer.