James

Uitstekende opleiding met een uitmuntende trainer

Trainer geeft goede uitleg en voorbeelden uit praktijk/dagelijks leven. Lesstof wordt allemaal doorgenomen. Duidelijke planning.

Lesstof gevarieerd en docent erg prettig om naar te luisteren

Sevda

Ik vind dat de training heel goed is verzorgd door mevrouw Marcella. Ik heb veel
kunnen leren.

Natalie

Leuke lessen, die goed aansluiten op mijn wensen

Linda

Docent Marcella heeft de training perfect afgestemd op de leerdoelen van de deelnemers. Hierbij was het lesmateriaal de basis.

Leuke afwisselende training. Docent speelde goed in op wat er in de groep leefde en ging daar specifiek op in. Veel geleerd en inzichten gekregen. Ook van de andere deelnemers veel opgestoken.

Linde

De docent is erg vakkundig. Ze is heel toegankelijk, houdt prettig een spiegel voor, graaft mee in je gedachten en helpt je je goed te kunnen verwoorden. Lessen sloten goed aan op de praktijk, we... De docent is erg vakkundig. Ze is heel toegankelijk, houdt prettig een spiegel voor, graaft mee in je gedachten en helpt je je goed te kunnen verwoorden. Lessen sloten goed aan op de praktijk, we hebben alle dagen met praktijkvoorbeelden gewerkt wat erg prettig was. Veel inzichten gekregen, handvatten en geleerd over mijzelf.

Martijn

Een super trainer. Kon goede en leuke spiegels voorhouden. Veel geleerd over mijzelf en over anderen. Voorzieningen tijdens de training waren super, groot assortiment en kwam niks te kort. Enige is... Een super trainer. Kon goede en leuke spiegels voorhouden. Veel geleerd over mijzelf en over anderen. Voorzieningen tijdens de training waren super, groot assortiment en kwam niks te kort. Enige is dat het invulformulier wat onduidelijk was :).

Qua training inhoudelijk heb ik veel gehad aan de 1 op 1 oefeningen waar je direct feedback op elkaar kon geven.
Daar was helaas te weinig tijd voor om dat vaker te oefenen.