Eva

Zeer professionele trainster, goede handreikingen gekregen om mijn trainersskills verder te ontplooien!

Stephan

Training was heel leerzaam als beginnend leidinggevende..
Training was heel leerzaam als beginnend leidinggevende..
De theorie en het uitproberen dmv de rollenspellen geven je een kijk op hoe je leiderschapsstijlen kunt aannemen. Hoe die te gebruiken om de medewerker verder te helpen.
Trainer Reinier, brengt op zn eigen humoristische manier de boodschap duidelijk over.
Hierdoor is het geen saaie 4 dagen training, maar ben je blij als de training eindelijk weer is

Natasja

Een zeer nuttige training als je beter wilt worden in het "'verkopen" of je eigen adviezen, maar ook als je gewoon beter verbindingen wilt leggen. Je wordt echt geconfronteerd met hoe overkomt en... Een zeer nuttige training als je beter wilt worden in het "'verkopen" of je eigen adviezen, maar ook als je gewoon beter verbindingen wilt leggen. Je wordt echt geconfronteerd met hoe overkomt en wordt begeleidt in hoe je je eigen gedrag kunt beïnvloeden. Onze trainer is er echt in geslaagd een hele veilige en open sfeer te creëren. We hebben daardoor heel veel van elkaar geleerd en vonden het echt jammer dat het na 3 bijeenkomsten stopte.

Opleiding met veel inzichten en veel handvatten om mee te nemen voor op het werk en in privésferen.

Bernice

Goede training met een trainer die goede inschattingen maakten van mensen. Zij wist dit goed te benoemen terwijl zij ook altijd de persoon eer aan deed. Er was afwisseling tussen serieusheid en een... Goede training met een trainer die goede inschattingen maakten van mensen. Zij wist dit goed te benoemen terwijl zij ook altijd de persoon eer aan deed. Er was afwisseling tussen serieusheid en een goede dosis humor.

Cornelis Verboom

Trainer Wim was ervaren en wist precies alle zwakheden en kneepjes. Zeer effectieve cursus, met eerst een check waar je staat, en van daaruit ga je je verbeteren, in relatief korte tijd (3 dagen)... Trainer Wim was ervaren en wist precies alle zwakheden en kneepjes. Zeer effectieve cursus, met eerst een check waar je staat, en van daaruit ga je je verbeteren, in relatief korte tijd (3 dagen) heel veel geleerd. Een aantal prima leerboeken inbegrepen en ook handig de online oefeningen. De lokatie is uitstekend met metro voor de deur (Rotterdam WTC). Prima lestijden en tussenpozen van 2 weken waarin je mooi kan oefenen. Ook niet onbelangrijk voldoende koffiepauzes en een uitstekende lunch inbegrepen.

Carena Hameleers

Ik heb erg veel gehad aan de training. De trainer Reinier was zeer bekwaam en heeft op een goede manier de kennis overgebracht. Hij heeft ons meegenomen in praktijkvoorbeelden en veel interactieve... Ik heb erg veel gehad aan de training. De trainer Reinier was zeer bekwaam en heeft op een goede manier de kennis overgebracht. Hij heeft ons meegenomen in praktijkvoorbeelden en veel interactieve oefeningen, zodat er veel geoefend kon worden.

Gracita van Engel

Ik ben totaal niet tevreden over de opleiding en dan mte name de rol van de nCOI hierin. De communicatie is slecht en het beeld dat op papier geschetst wordt is zo anders dan in werkelijkheid: de... Ik ben totaal niet tevreden over de opleiding en dan mte name de rol van de nCOI hierin. De communicatie is slecht en het beeld dat op papier geschetst wordt is zo anders dan in werkelijkheid: de groepen zijn te groot met als gevolg dat je niet genoeg begeleiding kan krijgen, de mix van medestudenten is met teveel niveau verschil en daardoor erg storend tijdens het oefenen met elkaar, de startinformatie vertelt niets over de ingewikkelde structuur mbt wel/geen accredatie en is totaal niet duidelijk in wat het beste is, locatie Amsterdam gaat op het laatste momet niet door waardoor de studenten van die locaties aanschuiven in Utrecht en zit je opeens met 15 personen!! De docent van de 3e module was vreselijk slecht en ondanks slechte reviews van bijna alle studenten hoor je er niets over. En wat helemaal verbazingwekkend is: dit is een coachopleiding waarbij het dus van belang is dat je het geleerde ook in de praktijk kunt toepassen. Het zou heel logisch zijn om elke module af te sluiten dmv een gesprek als examen. En niet zoals nu met het schrijven van een opdracht, bij elke module!! En pas als je ervoor kiest om de accreditatie te doen is een live gesprek als examen nodig. Heel erg zonde want de inhoud en de boeken zijn goed en gelukkig ook de overige 3 docenten. Er zijn meer dan genoeg verbeterpunten voor de NCOI hierin!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Beste Gracita van Engel,
Beste Gracita van Engel,
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over (de organisatie van) de opleiding. Wij hebben naar aanleiding van uw review telefonisch contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken en samen met u te bekijken wat wij eventueel voor u kunnen betekenen. Wij bedanken u hartelijk voor uw toelichting en uw aangedragen verbeterpunten. Uit uw ervaring als student halen wij zeer waardevolle informatie die wij meenemen ter verbetering van ons onderwijs en onze dienstverlening.
Boertien Vergouwen Overduin

Anthony

Inhoudelijk een goede opleiding (ervaren docenten met veel praktijkervaring).
Inhoudelijk een goede opleiding (ervaren docenten met veel praktijkervaring).
Qua organisatie is het echt een ramp. Er wordt niet geluisterd naar feedback (ook niet na een kritische noot bij de eindevaluatie van de lessen). Bij de laatste module was de les zo vol dat alle deelnemers bijna niet meer in het lokaal pasten. Voor een coachopleiding is dat niet te doen (de docent, hoe ervaren ook, kan zo geen feedback geven tijdens de oefengesprekken). Als je dan belt en dit aangeeft wordt er totaal niet meegedacht.
De locaties. Ik had mij ingeschreven om de studie in Eindhoven te volgen. Er waren te weinig deelnemers en ben echt heel Nederland doorgereisd om de lessen te kunnen volgen. Soms zelfs eindigend in een Motel.
Dan de diversiteit qua deelnemers. Het oefenen werd soms bemoeilijkt doordat sommige cursisten de opleiding aan het afronden waren, terwijl anderen net in aanraking kwamen met coachen omdat dit hun eerste les was.
De uitleg (wat te doen op welk moment (portfolio) en de voorbereiding op de accreditatie waren zeer verwarrend ( ik heb zelfs het advies gekregen dat de zaterdagen hiervoor niet verplicht waren)
Inhoudelijk dus een prima opleiding, qua organisatie? Tip, luister eens naar de cursisten. Ik sta hier zeker niet alleen in.
Er is veel te winnen en het doet veel afbreuk aan de kwaliteit van de docenten.
De feedback door de docenten is dus zeer goed te noemen. Elke eindopdracht wordt met zorg gelezen en opbouwend kritisch van feedback voorzien.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Beste Anthony,
Beste Anthony,
Allereerst hartelijk bedankt voor de tijd en de moeite die u heeft genomen om uw feedback aan ons kenbaar te maken. We vinden het spijtig om te vernemen dat de organisatie van de opleiding niet naar uw tevredenheid is verlopen. Feedback van onze studenten nemen wij erg serieus en wij zien hierin voor ons altijd een leerpunt. Wij betreuren het dat u dit anders heeft ervaren en bieden u hiervoor onze excuses aan. Naar aanleiding van uw feedback hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw persoonlijke ervaringen te bespreken. Wij waarderen uw feedback en nemen deze mee ter verbetering van de (organisatie van de) opleiding.
Boertien Vergouwen Overduin