Leon

Prima compacte opleiding waarbij in 2 dagen veel relevante onderwerpen en theorie de revue passeren. Ook fijn kunnen oefenen met acteur. Was prima.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat de training goed is bevallen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Sandra

Ongelooflijk veel geleerd en goede uitleg. Lesinhoud was echt duidelijk en onze lerares was echt super goed. Rustig en duidelijke uitleg ontvangen. Ze neemt de tijd voor je. Ik heb veel geleerd en... Ongelooflijk veel geleerd en goede uitleg. Lesinhoud was echt duidelijk en onze lerares was echt super goed. Rustig en duidelijke uitleg ontvangen. Ze neemt de tijd voor je. Ik heb veel geleerd en ga het zeker gebruiken in mijn verder toekomst en in mijn werk.

Met vriendelijk groet,
Sandra Huberts-Gorter

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Daar zijn we erg blij mee. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen Overduin

Zeer nuttige training en veel geleerd. Om het meeste uit de training te halen zou het helpen als er tussen de twee trainingsdagen niet 2 maar 3 weken zit. Dan heb je meer tijd en ruimte om te... Zeer nuttige training en veel geleerd. Om het meeste uit de training te halen zou het helpen als er tussen de twee trainingsdagen niet 2 maar 3 weken zit. Dan heb je meer tijd en ruimte om te oefenen met het geleerde.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve beoordeling! We nemen je feedback intern met ons mee.

Selma

Ik vond zo fijn training, Docent was een top heel erg tevreden.
Erg bedankt voor alles.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat de training goed is bevallen.

Andries

Goede training waar ik weer wat van opgestoken heb

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je positieve feedback! We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Jos

Net

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve beoordeling!
Boertien Vergouwen Overduin

Ik vond het een hele leerzame opleiding. De lesstof was makkelijk te volgen en de praktijkopdrachten waren erg leuk en leerzaam om te doen. Kortom een aanrader voor iedereen. Of je nu je Nederlands... Ik vond het een hele leerzame opleiding. De lesstof was makkelijk te volgen en de praktijkopdrachten waren erg leuk en leerzaam om te doen. Kortom een aanrader voor iedereen. Of je nu je Nederlands wilt alleen wat wilt bijspijkeren of dat je veel meer nodig bent, ik vind deze opleiding geschikt voor beide situaties.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te horen dat de opleiding goed is bevallen! Bedankt voor je positieve feedback.

Dafne

De opleiding was iets te basic voor mij, maar doordat de trainer zeer ervaren was, kon ik er toch voldoende uithalen. Het oefenen met de praktijk was heel nuttig

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je feedback! We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen Overduin

De BCN locatie was top mede door de geweldige lunch.
Het Postiljon was een mindere locatie .gezien de lunch.
Verder wil ik kwijt dat de docent top was speelde goed in op de op- of...
De BCN locatie was top mede door de geweldige lunch.
Het Postiljon was een mindere locatie .gezien de lunch.
Verder wil ik kwijt dat de docent top was speelde goed in op de op- of aanmerkingen van de wensen.
Gaf goed en duidelijk aan waar het goed of minder goed ging.

Boertien Vergouwen Overduin

Zeer kundige docent welke de inhoud van de training moeiteloos wist over te brengen op mij als cursist. De inhoud van de training is duidelijk en overzichtelijk en toepasbaar voor één ieder naar... Zeer kundige docent welke de inhoud van de training moeiteloos wist over te brengen op mij als cursist. De inhoud van de training is duidelijk en overzichtelijk en toepasbaar voor één ieder naar mijn mening. Voor wat betreft mijn eigen ervaring zal niet alles toepasbaar zijn binnen mijn huidige werkzaamheden maar kan en ga ik zeker onderdelen toepassen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve feedback! We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.