Resi

De docent wist de theorie aan de hand van praktijkvoorbeelden heel goed weer te geven. Hij brengt de stof enthousiast, heeft oog voor de persoon en speelt daar goed op in. Met al een hele prettige... De docent wist de theorie aan de hand van praktijkvoorbeelden heel goed weer te geven. Hij brengt de stof enthousiast, heeft oog voor de persoon en speelt daar goed op in. Met al een hele prettige en leerzame training.

Michael Kroegman is een super gemotiveerde enthousiaste docent die op een hele fijne spontane en duidelijke manier de lessen geeft. De les online gevolgd en dat ging prima!

Leo

Prima lesmateriaal en docent. Eerste trainingssessie wel wat rommelig en/of veel aandacht aan spelfouten, terwijl dit onderwerp in de praktijk naar mijn mening niet zo belangrijk is. Enthousiaste... Prima lesmateriaal en docent. Eerste trainingssessie wel wat rommelig en/of veel aandacht aan spelfouten, terwijl dit onderwerp in de praktijk naar mijn mening niet zo belangrijk is. Enthousiaste docent met veel kennis.
Vertaling naar de praktijk is nu nog niet duidelijk, daarvoor moet ik eerst een tijdje met de inhoud aan de slag. Geeft wel veel handreikingen...

Beoordeling voorziening:
waarmee online gewerkt wordt werkt niet altijd opperbest. het geluid valt soms weg waardoor je in en uit de ruimte moet en weer opnieuw moet aanmelden.
ook het...
Beoordeling voorziening:
ook het geluid van andere is niet gelijk, sommigen staan heel hard en anderen zijn lastiger te verstaan

Mariëtte

Het was een leuke cursus. Ik heb inzicht gekregen in mijn persoonlijke probleem.
De tools die werden aangeboden, daar kan ik iets mee.

Elly

Ik begrijp de dubbele vraag niet en ik kan niets kwijt over de communicatie.. die was namelijk best wel beroerd!

Ester

De omschrijving van de opleiding komt niet overeen met de praktijk. Training richt zich erg op startende leidinggevenden. Ik had meer diepgang verwacht. Hierover heb ik eerder reeds telefonisch... De omschrijving van de opleiding komt niet overeen met de praktijk. Training richt zich erg op startende leidinggevenden. Ik had meer diepgang verwacht. Hierover heb ik eerder reeds telefonisch contact gezocht en toelichting gegeven.

Christel

Ik vond fijne bijeenkomsten en een prettige groep, fijne communicatie onderling. De docent speelt goed in op de vragen van de groep en past de training hier op aan. Verder vind ik het erg jammer dat... Ik vond fijne bijeenkomsten en een prettige groep, fijne communicatie onderling. De docent speelt goed in op de vragen van de groep en past de training hier op aan. Verder vind ik het erg jammer dat je elkaar in de virtuele classroom niet ziet. Ik zelf vind het prettiger om met MS teams te werken. Als iedereen in beeld is dan ben ik meer betrokken bij de bijeenkomst.

Er zitten in de opleiding veel tips die je zowel van de docent als van de andere cursisten leert.

Michiel

De gevolgde opleiding voldeed qua lesinhoud en materialen aan mijn verwachtingen. Ik had persoonlijk met de docente geen connectie, wat versterkt werd door het overduidelijke negatieve oordeel dat... De gevolgde opleiding voldeed qua lesinhoud en materialen aan mijn verwachtingen. Ik had persoonlijk met de docente geen connectie, wat versterkt werd door het overduidelijke negatieve oordeel dat de docente had, en uitsprak over mijn werk/werkhouding.
Hierdoor was van een vertrouwde omgeving geen sprake, dit staat in schril contrast met de trainingen die ik eerder bij Mario Greefhorst heb gevolgd.