Suzanne

Ik vond dit een zeer boeiende, nuttige training omdat de deelnemers konden oefenen met problemen die spelen in hun huidige, persoonlijke leven. Relevant en interessant! Gegeven door enthousiaste en... Ik vond dit een zeer boeiende, nuttige training omdat de deelnemers konden oefenen met problemen die spelen in hun huidige, persoonlijke leven. Relevant en interessant! Gegeven door enthousiaste en gedreven trainers die mijn aandacht er goed bij wisten te houden. Mijn leerdoelen zijn behaald; ik durf beter feedback te geven en weet wat daarbij van belang is.

Het onderdeel 'feedback ontvangen' had nog (meer) aan bod mogen.

Ik vond het vervelend dat de zonwering automatisch van het gebouw naar beneden ging waardoor er geen licht en frisse lucht meer binnen kwam.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Verder nemen we je feedback intern met ons mee over de lesinhoud. Bedankt voor het delen van je beoordeling, Suzanne!
Met vriendelijke...

Prima leuk en interessant

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Tijmen

Wat er in de training zelf gegeven werd was goed. Ik had zelf het idee dat het ook meer over de onderliggende laag van ontvangen van feedback zou gaan. Er is kort benoemd dat het ego een beperkende... Wat er in de training zelf gegeven werd was goed. Ik had zelf het idee dat het ook meer over de onderliggende laag van ontvangen van feedback zou gaan. Er is kort benoemd dat het ego een beperkende factor kan zijn, daar kwam ik meer voor.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, Tijmen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien...

Dion

Vervelend dat er in eerste instantie meerdere locaties aangeboden worden, maar dat we vanwege geringe belangstelling uiteindelijk toch naar Utrecht moeten uitwijken. Manage deze verwachting beter,... Vervelend dat er in eerste instantie meerdere locaties aangeboden worden, maar dat we vanwege geringe belangstelling uiteindelijk toch naar Utrecht moeten uitwijken. Manage deze verwachting beter, ik kies niet zomaar voor een training bij jullie. Locatie speelt hierbij ook een rol.

Vanwege onvoorziene omstandigheid (hersenschudding) kon ik helaas niet aanwezig zijn op de tweede trainingsdag. Teleurstellend dat ik de tweede trainingsdag niet in kan halen, terwijl dit wel zo op e-connect vermeld staat.

Ik miste bij de docent enig enthousiasme. Hij had absoluut verstand van zaken, maar naar mijn mening wist hij de groep wat lastig te activeren.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We begrijpen dat je graag fysiek op je voorkeurs locatie les wilt volgen. Als je hiervoor kiest, plannen we dit zo goed mogelijk in volgens jouw voorkeuren. Het kan echter voorkomen dat er te weinig... We begrijpen dat je graag fysiek op je voorkeurs locatie les wilt volgen. Als je hiervoor kiest, plannen we dit zo goed mogelijk in volgens jouw voorkeuren. Het kan echter voorkomen dat er te weinig aanmeldingen zijn, waardoor we genoodzaakt zijn om de planning te wijzigen. In dat geval kan het zijn dat de opleiding alleen nog op een andere locatie, online via een virtual classroom of via e-learning beschikbaar is. Verder vinden we het jammer om te lezen dat je de les niet kan inhalen en dit op e-connect anders wordt aangegeven. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hopen dat je ondanks alles de training als leerzaam hebt ervaren.

Zach

Ervaren Docent en Legt het duidelijk uit. Neemt ook de tijd voor de verschillende deelnemers

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld, Zach!
Boertien Vergouwen Overduin

Zeer leerzame en intense training waarbij je wordt getriggerd om direct de opgedane stof tot praktijk te brengen, niet alleen op de training zelf, maar ook op de werkvloer. Onze trainer had een... Zeer leerzame en intense training waarbij je wordt getriggerd om direct de opgedane stof tot praktijk te brengen, niet alleen op de training zelf, maar ook op de werkvloer. Onze trainer had een goede balans van theorie en praktijk. Dit vond ik erg fijn. Locatie in Zoetermeer was goed te bereiken, alleen was de lunch wat minder.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Aaltje

Ik vind dit een training die iedere leeftijdsgroep zou moeten volgen. Het geeft je zoveel inzicht in je eigen handelen en tips hoe je kunt veranderen.
Ik vind vooral de trainer zeer goed. Zij...
Ik vind vooral de trainer zeer goed. Zij laat jou in je waarde maar stelt de juiste vragen waardoor je zelf gaat nadenken.
Absoluut een aanrader voor iedereen!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Goed om te horen! We waarderen je review.

Maarten

Nuttiig en leerzaam.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat goed te horen, Maarten. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Mark

Begeleider en actrice waren een aanwinst voor de dag.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat je ons training hebt beoordeeld. Bedankt, Mark!
Boertien Vergouwen Overduin

Ik had al eerder kennisgemaakt met feedback geven en ontvangen (via het 4G-model), maar het oefenen met een trainingsacteur is van ongeëvenaarde waarde.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om horen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.