Bart Schröder

Uitstekende cursus met buitengewone cursusleider. Biedt handvatten voor sturend handelen waarbij in een zeer interactieve setting alle onderwerpen worden behandeld.

Leidinggeven zonder macht

Heel veel aan gehad! Mooie combinatie van theorie en praktijk. Ook het rollenspel met de acteur was erg leerzaam.

Overtuigingskracht

Trainers zijn erg flexibel met het programma en werd aangepast aan de behoeften van de groep. Groepssamenstelling was erg divers, waardoor je ook ervaringen uit andere vakgebieden mee krijgt.... Trainers zijn erg flexibel met het programma en werd aangepast aan de behoeften van de groep. Groepssamenstelling was erg divers, waardoor je ook ervaringen uit andere vakgebieden mee krijgt. Training met acteur was erg leerzaam en sloot zeer goed aan aan de prakijk.

Professionele Communicatie en Effectiviteit

Heel goed, er werd echt gekeken naar de behoeften van de cursisten en daar werd de agenda op aangepast, maatwerk dus. Ben zeer tevreden over deze gevolgde training.

Overkomen zoals je wil

Yeter Ozcan-Altinok

Dankzij een hele ervaren en inspirende trainster (Annemart Berendse) een hele effectieve training gehad. Voor mij een stap vooruit in de goede richting!

Situationeel leidinggeven

Ik heb me prima vermaakt

Effectief Leidinggeven NLP

Leuke trainer. Cursus is zeer leerzaam. Pas het dagelijks toe.

NLP

Ik heb in korte tijd veel geleerd, niet alleen van de trainer maar ook van de mede-cursisten. Vooral de rollenspellen waren heel verhelderend. Heel prettig om aan de hand van real-life situaties... Ik heb in korte tijd veel geleerd, niet alleen van de trainer maar ook van de mede-cursisten. Vooral de rollenspellen waren heel verhelderend. Heel prettig om aan de hand van real-life situaties stil te staan bij je eigen valkuilen. Ook de invloed van woordkeuze op hoe assertief je overkomt was voor mij een echte eye-opener.

Assertiviteit op de werkplek

Denise Heijstek

Matig qua organisatie, interessant qua inhoud, teleurstellend qua groepssamenstelling

Trainingsprogramma Effectief Leidinggeven

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We hebben de student gesproken over de punten uit de review en waarderen de feedback en persoonlijk toelichting die wij in het gesprek hebben ontvangen. We nemen de punten van aandacht mee in de... We hebben de student gesproken over de punten uit de review en waarderen de feedback en persoonlijk toelichting die wij in het gesprek hebben ontvangen. We nemen de punten van aandacht mee in de evaluatie van de training. Boertien Vergouwen Overduin

Onvoldoende diepgang en weinig praktische toepasbaarheid

Sales- en Accountmangement

Reactie Boertien Vergouwen Overduin: