Jammer dat door COVID de twee lesdagen zo ver uit elkaar lagen. Ook het wisselen van opleider was jammer, wat overigens niets zegt over de kwaliteit van deze twee.

Danique

Les inhoud sloot goed aan bij de verwachting en de leerdoelen. Er werd goed in gegaan op praktijkvoorbeelden van de deelnemers. De docent heeft goed geanticipeerd op wat de groep wilde en ook op dat... Les inhoud sloot goed aan bij de verwachting en de leerdoelen. Er werd goed in gegaan op praktijkvoorbeelden van de deelnemers. De docent heeft goed geanticipeerd op wat de groep wilde en ook op dat de groep een stuk kleiner bleek te zijn dan verwacht. De locatie en voorzieningen waren fantastisch, ook wb corona.

Caroline

Ik vond de training prima passen bij mijn behoeften van dit moment. Doordat er maar twee cursisten waren kregen we een prive training. Erg prettig. Leuke en kundige trainer!

Sander

Echt aan te raden training! Sluit goed aan op de praktijk en help je verder met je eigen ontwikkeling en die van de organisatie.

Ik heb een leerzame dag gehad. De gegeven handreikingen kan ik zeker in de praktijk/ werkomgeving gebruiken voor het geven van Feed-back op de juiste manier. De training werd online gegeven. Hier... Ik heb een leerzame dag gehad. De gegeven handreikingen kan ik zeker in de praktijk/ werkomgeving gebruiken voor het geven van Feed-back op de juiste manier. De training werd online gegeven. Hier zag ik een beetje tegenop maar dit viel uiteindelijk reuze mee. Ik had gelukkig geen problemen met inloggen e.d. De docente Marije gaf de training op een bijzonder prettige manier. Haar interessante uitleg en haar humor hebben daar zeker aan bij gedragen. Dat inspireerde ook de groep om goed mee te doen. Dank je wel Marije.

Marion

De lesinhoud was duidelijk en goed te volgen. Er was genoeg ruimte voor vragen. Docente was erg gestructureerd.
Ga dit zeker toepassen in de praktijk.

Sophie is een fijne trainer; ze is rustig, luistert goed en geeft goede handvatten waar je in de praktijk goed mee uit de voeten kunt.
De online lesdag was lang, maar door elk uur even een...
De online lesdag was lang, maar door elk uur even een korte pauze in te lassen, was het goed vol te houden.
Veel interactie tussen de lesgenoten, dat vind ik ook prettig. Een mooi gemengd gezelschap, waar ik ook veel bruikbare tips van heb geleerd.

Richard

Prima, vooral samen kijken naar ervaringen in de praktijk.

Wilco

Vanwege Corona was de opleiding online ipv live. Doordat we met een kleine groep van 5 deelnemers waren ging dat goed in zoom. Een ieder kreeg voldoende aandacht voor de stukken en specifieke... Vanwege Corona was de opleiding online ipv live. Doordat we met een kleine groep van 5 deelnemers waren ging dat goed in zoom. Een ieder kreeg voldoende aandacht voor de stukken en specifieke leerdoelen. De opleiding heeft me tools gegeven om tot betere beleidsteksten te komen. Nu nog verder in de praktijk brengen...

De docente was uitstekend en had veel kennis en ervaring. Ik heb goede tools en tips ontvangen voor het schrijven van goede teksten. Verder was de training afwisselend en interactief wat ik wel... De docente was uitstekend en had veel kennis en ervaring. Ik heb goede tools en tips ontvangen voor het schrijven van goede teksten. Verder was de training afwisselend en interactief wat ik wel prettig vond.