Ik vond de opleiding heel zinvol. In de werkpraktijk kan hem niet heel goed toepassen maar in mijn prive wel.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.

Marjolijn

Top trainster. Fijn mens, speelde goed in op de behoeftes in de groep, aangezien lesmateriaal veel teveel is voor een tweedaagse training. Moeilijk leesbaar vaak het boek NLP voor Dummies... veel... Top trainster. Fijn mens, speelde goed in op de behoeftes in de groep, aangezien lesmateriaal veel teveel is voor een tweedaagse training. Moeilijk leesbaar vaak het boek NLP voor Dummies... veel lastige woorden/tekst (vertaald uit Engels) maar dit was dus in de training geen probleem.
Wel goed boek overigens, ik ga er mee door.
Maar prima training gehad dus!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Marjolijn. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...
Boertien Vergouwen Overduin

Alles was goed en perfect.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld. Bedankt!

Diksha

The training was practical and very informative, we were encouraged to talk more and communicate effectively. I am sure this training will help in my professional and personal life.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Thank you for sharing your thoughts with us. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.
Kind regards,

André

Inhoud sloot niet goed aan bij de leerdoelen, structuur niet heel helder

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, André! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Rob

De training was erg simpel qua lesstof, het boekje wat je kon voorbereiden moest je zelf maar downloaden terwijl de cursus voor 1 dag 1200 euro kost !!!, docent was goed , door de korte dag ( start... De training was erg simpel qua lesstof, het boekje wat je kon voorbereiden moest je zelf maar downloaden terwijl de cursus voor 1 dag 1200 euro kost !!!, docent was goed , door de korte dag ( start pas om 9.30 uur! tot 16.30 !!) erg weinig lesstof gehad. deze cursus is zijn geld niet waard. Ik weet zeker dat ik er net zoveel van geleerd had als ik zelf de lesstof had gekocht/gedownload en zelf had doorgelezen.
Ik begrijp nu waarom deze onderwijsinstelling zoveel geld verdient,... je krijgt gewoon niet waarvoor je betaalt.
Deze cursus ( en wel meer van Boertien en Vergouwen) is zijn geld niet waard.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dank je wel voor het achterlaten van een review, Rob. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons... Dank je wel voor het achterlaten van een review, Rob. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Boertien Vergouwen Overduin

Ik had een inhoudelijke cursus en theoriedag verwacht over stakeholder management.

Nu was het mede door de acteertrainingen meer een cursus effectief communiceren.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Boertien...

René

Goede training, enige opmerking dat focus iets meer nog op Eigenaarschap had kunnen liggen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de training en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Natascha

De groep was zeer divers en konden veel leren van elkaar. Sommige aspecten van de training komen ook terug in andere trainingen, maar dat is niet erg (kracht van de herhaling)

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie! We zijn erg blij met je positieve feedback.