Bert Sperna Weiland

Nuttig. Geeft goede handvatten om mee aan de slag te gaan in de dagelijkse praktijk

Leerzame 2 dagen. Praktische tips gekregen en de trainster kon de theorie en praktijk goed koppelen. Goede afwisseling ook, dus het waren 2 dynamische dagen.

De training wat erg handig ter ondersteuning van de werkzaamheden die ik doe. Ik heb goeie tips gekregen en kan er zeker mee aan de slag

Michel nelen

Voor mij persoonlijk was het een eye opener
Met name hoe om te gaan met een junior medior en een senior.
Voor mij persoonlijk was het een eye opener
Met name hoe om te gaan met een junior medior en een senior.
Het enige punt is dat wij als groep vinden dat er nog een eind evaluatie moest komen na een aantal weken/maanden om bepaalde dingen van het werk na te bespreken en hoe de afgelopen periode gegeaan is.

Robin Bohnen

Prima in orde, goede stof, begeleiding en praktijkoefeningen.

Anne-Marie van der Mijl

Ik heb 3 leerzame en leuke dagen les gehad van Anneke. Ik werd er blij van en heb veel geleerd.

Uitstekende docente! Heel gestructureerd en duidelijk. Tevens een leerzame training die iedereen wel kan gebruiken.

Uitstekende docente: duidelijk in haar uitleg, gestructureerd en enthousiasmerend. Ze wist steeds de deelnemers scherp te houden en te betrekken. De 3-daagse training was voor mij vaak een... Uitstekende docente: duidelijk in haar uitleg, gestructureerd en enthousiasmerend. Ze wist steeds de deelnemers scherp te houden en te betrekken. De 3-daagse training was voor mij vaak een eye-opener en leerzaam. Het lesmateriaal vond ik overzichtelijk en prettig om door te nemen.

Zeer leerzaam. Veel ruimte voor oefenen en van elkaar leren.