Jannie

Prima training

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Jannie! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Claudia

Vond de training, docente en actor geweldig, jammer dat het maar 1 dag was. heel veel geleerd en ben erg dankbaar

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat een geweldige review! We zijn super blij dat je tevreden bent over de training en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je... Wat een geweldige review! We zijn super blij dat je tevreden bent over de training en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk. Dankjewel voor je deelname, Claudia!

Jacqueline

Docent was heel vriendelijk, behulpzaam en zéér kundig. Cursus heel leerzaam en verrassend genoeg ook tot andere inzichten en zo gekomen, zo richting mijn pensioen. Locatie en eten top! Aanrader... Docent was heel vriendelijk, behulpzaam en zéér kundig. Cursus heel leerzaam en verrassend genoeg ook tot andere inzichten en zo gekomen, zo richting mijn pensioen. Locatie en eten top! Aanrader voor 50+, maar zeker voor 60+!!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je positieve feedback met ons.

Marc

Naast theorie ook praktijkoefeningen, soms klein, soms wat groter. In ieder geval een aanpak die werkt en beklijft.
De trainer speelt snel en goed in op de praktijk cases / oefeningen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review, Marc!

Uytvyvkj

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Klaas

Kleine interactieve groep. Trainer was toegankelijk en gaf veel praktisch uitvoerbare tips. Leastof werd goed gebruikt. Compliment voor trainer en acteur.
Het was een fijne en zinvolle...
Het was een fijne en zinvolle dank

Dank

Groet. Klaas

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je review, Klaas! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Maarten

Leuke training, zeer leerzaam en praktijk gericht

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen, Maarten! Bedankt voor je beoordeling.

Harm

Zeer prettige opzet met ervaren coach. Kleine groep dus veel ruimte voor iedereen. Inhoudelijk voldoende aanknopingspunten voor mijn werk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, Harm. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien...

Cumhur

Training is duidelijk en verhelderend,
geeft de juiste informatie voor je persoonlijke doelen

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld!
Boertien Vergouwen Overduin

De training werd verzorgd door een kundige docent met een schat aan ervaring. Met een actieve groep deelnemers was de cursus een interactive en prettige ervaring.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van je feedback.