Marcella

Goede training, goede voorbeelden. Locatie minder fijn dan het atlas gebouw.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review, Marcella!

Danny

Prima. Ook goed dat er een acteur bij was

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Je review is erg waardevol voor ons, Danny. Dankjewel!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Boertien Vergouwen Overduin

Fijne training, ik vind het een handige leermethode om steeds opdrachten uit te voeren. Als schrijver ben ik ook een beelddenker, dus direct in de praktijkbrengen werkt goed. Vond de opdrachten met... Fijne training, ik vind het een handige leermethode om steeds opdrachten uit te voeren. Als schrijver ben ik ook een beelddenker, dus direct in de praktijkbrengen werkt goed. Vond de opdrachten met name in les 2 wel erg gericht op smart, mijn eigen leerdoel had meer te maken met structuur aanbrengen en tekst opbouwen (conform de piramide). De groep bestond uit enkel niet-commerciele schrijvers naast mijzelf. Dat maakte het wat uitdagender want zij hadden een duidelijk ander doel met de training. Ik heb er zeker van geleerd en genoeg inspiratie opgedaan om mee aan de slag te gaan.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Jan-Hein

Top trainer, leuke start hoe de training begon. Geen standaard start maar meteen anders. Ik heb veel geleerd, de trainer leert hoe je anders naar veranderingen kunt kijken en wordt hierop... Top trainer, leuke start hoe de training begon. Geen standaard start maar meteen anders. Ik heb veel geleerd, de trainer leert hoe je anders naar veranderingen kunt kijken en wordt hierop getraind, komt met leuke voorbeelden over de hoe wat en waarom.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn blij dat je tevreden bent met de opleiding.

Aad

Het dagprogramma Blik op Pensioen vond ik een prima oriëntatie op veranderproces van werk naar pensioen. Ik had individueel ingeschreven, maar het ontmoeten van andere aspirant gepensioneerden was... Het dagprogramma Blik op Pensioen vond ik een prima oriëntatie op veranderproces van werk naar pensioen. Ik had individueel ingeschreven, maar het ontmoeten van andere aspirant gepensioneerden was inspirerend door het delen van ervaringen, zonder dat het al te 'zwaar' werd.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Aad!

Juul

Fijne leraar die door rollenspellen de aandacht er goed bij wist te houden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven, Juul.

Paul

Een te kleine groep.
Training als zo vele alleen onder andere naam.
Goede trainer.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Paul! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Gerry

De docent volgde niet het boek wat verstrekt werd aan het begin van de training. Hij had een eigen PowerPoint presentatie. Vooral in het begin was dit verrassend.
Ook is door u gezegd dat ik...
Ook is door u gezegd dat ik vooraf een gesprek zou krijgen zodat de training "op maat" zou worden gemaakt. Dit is niet gebeurd. Hierdoor is de training voor mij ook niet zinvol geweest.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat jammer om te lezen, Gerry! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen.... Wat jammer om te lezen, Gerry! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Ilona

Informatieve training met nieuwe inzichten in de 'moderne' manier van communicatie. Goede handvatten om mee aan de slag te gaan in de praktijk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt, Ilona!