Lesinhoud was prima. De lesvormen waren wat mij betreft wat te veel klassikaal waardoor het wat eentonig werd. De groep was erg groot, daardoor was de persoonlijke aandacht wat minder dan in andere... Lesinhoud was prima. De lesvormen waren wat mij betreft wat te veel klassikaal waardoor het wat eentonig werd. De groep was erg groot, daardoor was de persoonlijke aandacht wat minder dan in andere trainingen van bvo.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Rien

Veel sociologische onderzoeken die geventileerd worden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Rien! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
Boertien Vergouwen Overduin

Groepsgrote van 8 personen was fijn, daardoor voldoende ruimte voor ieders persoonlijke leerstuk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Geweldig dat je je mening met ons hebt gedeeld! Bedankt voor je mening.

Ron

Zeer ervaren en deskundige trainer en geleerd waarvoor ik kwam, minpuntje is dat het studiemateriaal er niet was en de locatie alleen met een lift te bereiken is

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Ron! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Boertien Vergouwen Overduin

Fijne training, toch had ik er net iets meer van verwacht! Maar misschien is 1 dag daar wel te kort voor!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Pascal

Leuke docent met een goede power point en leerzame filmpjes mbt Mindfulness. Goede lesopbouw en op tijd pauze! Nu aan mij om de theorie in de praktijk op werk en privé toe te passen!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn er erg blij mee.

Sylvia

De training was goed opgezet in een logische volgorde. Het heeft mij geholpen bij hoe je kunt kijken naar de manier waarop je op zoek kunt gaan naar een zinvolle invulling van het leven na je... De training was goed opgezet in een logische volgorde. Het heeft mij geholpen bij hoe je kunt kijken naar de manier waarop je op zoek kunt gaan naar een zinvolle invulling van het leven na je pensionering. Ik heb kennis gemaakt met voor mij onbekende schema's en denkwijzen, dus vond het interessant.
De vragen 3 en 4 zijn niet van toepassing op deze training, dus lastig te beantwoorden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Sylvia! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Fijne dag, veel geleerd, mooie locatie, lekker eten en drinken
Fijne dag, veel geleerd, mooie locatie, lekker eten en drinken
training was alleen een beetje gehaast was geen tijd voor overleg onderling of met de docent anders kwam het programma niet af , voelde beetje opgejaagd

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn er erg blij mee.

Ed

Goede ervaren docent. Diepgang. Lesmateriaal was helaas niet aangekomen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Daar zijn we erg blij mee, Ed! Verder jammer om te lezen over het lesmateriaal. Bedankt voor je beoordeling.
Boertien Vergouwen Overduin

Belangrijkste voor mij is stil te staan bij het thema, en in een groep samen de overwegingen en theorie te bespreken. Dat lukt zeer goed in deze training.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Goed om te horen! We waarderen je review.