Liesbeth

Heel praktisch toepasbaar. Fijne docent die zorgde dat iedereen zich veilig voelde en meedeed.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven, Liesbeth!

Arnout

Goede docent, leuke groep, was nuttig

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je review, Arnout. Fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en tevreden bent over de groep en docent. Veel succes met het toepassen van de opgedane kennis!
Met...
Boertien Vergouwen Overduin

Docent was goed, materiaal presenteren sluit minder aan bij de tegenwoordige praktijk (hybride presenteren).

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.

Guus

Helaas moest ik me ziek meldden voor de 1e dag , na contact met BVO bleek dat de afspraak met Rabo is gemaakt om geen annulering toe te staan. Dat is op z'n minst teleustellend.
Ik had gehoopt...
Ik had gehoopt deze 2 daagse training op een ander moment te kunnen doen, maar herplannen was geen optie.
Wel kan ik de materialen ontvangen en zelf gaan bestuderen, maar dat is natuurlijk minder interessant.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat jammer om te horen, Guus. Helaas kunnen wij hier verder geen uitspraken over doen via dit kanaal. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het... Wat jammer om te horen, Guus. Helaas kunnen wij hier verder geen uitspraken over doen via dit kanaal. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Boertien Vergouwen Overduin

De opleiding werd super fijn en op een leuk manier gegeven. Locatie was perfect met een heerlijk lunch erbij. Wat ik kan meenemen vanuit de opleiding als bagage is om meer door te vragen

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om horen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Angela

Mijn verwachtingen lagen anders, dacht meer concrete handvaten te krijgen, vond vooral dag 1 te vaag en ook te traag. Ik zou de naam van de training ook veranderen en niet teveel over leeftijd en... Mijn verwachtingen lagen anders, dacht meer concrete handvaten te krijgen, vond vooral dag 1 te vaag en ook te traag. Ik zou de naam van de training ook veranderen en niet teveel over leeftijd en kwalen hebben. Dan moet de doelgroep echt naar 60+. Gelukkig bij de docent aan kunnen geven en die speelde daar goed op in. Heb uit dag 2 nog wel wat nuttigs kunnen halen en dag 3 was dan ook wel weer een leuke afsluiting, maar als ik het vooraf had geweten had ik deze cursus niet gevolgd.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dank je wel voor het achterlaten van een review, Angela. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons... Dank je wel voor het achterlaten van een review, Angela. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Boertien Vergouwen Overduin

Er was weinig tijd om de stof tijdens de les grondig door te nemen

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Boertien...
Boertien Vergouwen Overduin

De eerste dag vond ik kwalitatief niet zo goed. Docent leek niet goed voorbereid. Tweede dag werd dat gelukkig gecompenseerd. Al met al ben ik toch tevreden. Syllabus heel handig naslagwerk

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Boertien...

Martijn

Ik vond het een goede training gegeven door een bekwame trainer, ze behandelde de stof op een levendige manier met veel praktijkvoorbeelden en rollenspellen. Daarnaast paste ze het programma aan op... Ik vond het een goede training gegeven door een bekwame trainer, ze behandelde de stof op een levendige manier met veel praktijkvoorbeelden en rollenspellen. Daarnaast paste ze het programma aan op waar wij als cursisten behoefte aan hadden. Ik ben tevreden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie, Martijn! We zijn erg blij met je positieve feedback.
Boertien Vergouwen Overduin

Het was een leuke training die me veel inzichten heeft gegeven over mijn eigen handelen en omgang in bepaalde situaties.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.