oscar willemsen

feedback zou strakker kunnen, maar dat is hoe ik het liever krijg Iets te grote groep en niet iedereen was even gemotiveerd (sommigen waren gewoonweg gestuurd omdat er budget over was)
feedback zou strakker kunnen, maar dat is hoe ik het liever krijg
mooi verhalen
goede oefeningen
nuttige tips
zeer goede lunch
mogelijkheid om je zelf te ontwikkelen en om te willen leren
er wordt een veilige situatie gecreerd waarin dit mogelijk wordt gemaakt
ideaal podium om jezelf te testen en beter te worden
dat laatste is het belangrijkste maar ligt ook aan jezelf

Ik ben erg te spreken over de opleiding, ik heb had het geluk in een kleine groep (4 personen) aan de training deel te kunnen nemen wat het extra waardevol maakte door het aansnijden van... Ik ben erg te spreken over de opleiding, ik heb had het geluk in een kleine groep (4 personen) aan de training deel te kunnen nemen wat het extra waardevol maakte door het aansnijden van persoonlijke casussen. De training was dus intensief, dus het is niet aan te raden om veel trainingen te gelijk te volgen.

Marcel

Ik ben zeer tevreden over de gegeven training en trainer. Ik ben blij dat ik gekozen heb voor deze training.

Professionele begeleiding, goed en duidelijk les materiaal
groep niet te groot en niet te klein. goede locatie, ervaren trainster die goed aanvoelt wat je als individu nodig hebt.

Prima opleiding, gericht op praktijksituatie, kundige docent, leuk om er bij te zijn.

Wel erg jammer dat er nagenoeg geen rekening wordt gehouden met voorkeur voor locatie

Willemien

Professionele, uitstekende trainer. Goede en praktisch opgezette syllabus en ander lesmateriaal.