Henri

Alles was prima geregeld.
De trainingduur was met 1 dag eigenlijk te kort.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen, Henri! Bedankt voor je feedback.

Bas

Goede informatieve lessen die extra informatie gaven over de lesstof. Het was leuk om met de docent te sparren, en casussen te behandelen. De docent liet een ervaren indruk achter.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Geweldig dat je je mening met ons hebt gedeeld, Bas! Bedankt voor je review.

Esther

Zeer diverse groep waardoor er veel goede interactie aanwezig was. We waren met elkaar echt aan het leren en oefenen in een omgeving die door de inzet van de trainers als veilig en vertrouwelijk is... Zeer diverse groep waardoor er veel goede interactie aanwezig was. We waren met elkaar echt aan het leren en oefenen in een omgeving die door de inzet van de trainers als veilig en vertrouwelijk is ervaren. Ben erg tevreden en goede handvatten gekregen om de training in de praktijk voort te zetten.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Oi - Keng

Leuke en interessante training, goede tips en tools gekregen om dit toe te passen op het werk. De locatie is perfect: erg goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel!

Muriël Petronella Maria

Ik heb een hoop inzichten gekregen van deze training. Het was heel fijn en verhelderend om met gelijkgestemden ervaringen te delen, zo weet je dat je niet de enige bent die hier tegenaan loopt en... Ik heb een hoop inzichten gekregen van deze training. Het was heel fijn en verhelderend om met gelijkgestemden ervaringen te delen, zo weet je dat je niet de enige bent die hier tegenaan loopt en van elkaar kun je toch een hoop leren. Elke perfectionist loopt en ervaart vaak andere dingen en gaat er op een andere manier mee om en toch is het zo herkenbaar. De trainer was een hele fijne vent en ervaringsdeskundige wat ook echt verhelderend is, hij weet waar het over gaat omdat hij hetzelfde heeft meegemaakt en soms nog tegen zijn perfectionisme aanloopt, maar goed weet hoe hiermee om te gaan. Ik hoop de handvatten en handreikingen die ik heb ontvangen ook in de praktijk kan uitoefenen en dat het uiteindelijk voor mij als iets vanzelfsprekends wordt.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt!

Paul

Goede lesinhoud, de docent paste zich goed aan op de groep en de individuele wensen die andere cursisten hadden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je review, Paul! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Froukje

Hele fijne dag gehad. Inspirerende training door een zeer bekwame docente. Ik ben vandaag al begonnen met het geleerde in praktijk brengen. De training was boven verwachting leuk en interessant.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te horen, Froukje! We wensen je veel succes met de opgedane kennis en bedanken je voor het delen van je beoordeling met ons.

Leerzaam

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld! We wensen je veel succes met de opgedane kennis.

Remco

Hele leuke interessante dag gehad. Fijne docente en leuke groep. Mooi theoretisch kader en goede opdrachten en dat allemaal goed begeleid door de docente die daarnaast mooi de ruimte liet voor de... Hele leuke interessante dag gehad. Fijne docente en leuke groep. Mooi theoretisch kader en goede opdrachten en dat allemaal goed begeleid door de docente die daarnaast mooi de ruimte liet voor de groep voor onderlinge feedback en nuttige tips.
De dag als geheel heeft mijn verwachtingen overtroffen

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, Remco. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien...

Saygin

Vandaag heb ik deelgenomen aan een Time Management training bij Boertien Vergouwen Overduin en ik kan oprecht zeggen dat het een verrijkende ervaring was. De docent, met zijn schat aan ervaring en... Vandaag heb ik deelgenomen aan een Time Management training bij Boertien Vergouwen Overduin en ik kan oprecht zeggen dat het een verrijkende ervaring was. De docent, met zijn schat aan ervaring en toegankelijke manier van lesgeven, wist de lesstof op een boeiende manier over te brengen. Ik ben geen moment verveeld geweest; integendeel, ik voelde me juist geïnspireerd en gemotiveerd om mijn tijd efficiënter te beheren.

De lesstof was perfect afgestemd op mijn behoeften en was zeer relevant voor mijn dagelijkse werkzaamheden. Ik heb waardevolle technieken geleerd die ik direct kan toepassen om mijn productiviteit te verhogen en mijn taken beter te prioriteren. Wat de ervaring nog beter maakte, was de locatie zelf. Alles was tot in de puntjes verzorgd, waardoor ik me volledig kon concentreren op het leren.

Al met al kan ik met volle overtuiging zeggen dat ik graag weer een training bij Boertien Vergouwen Overduin zou volgen. De professionele aanpak, gecombineerd met uitstekende docent en relevante lesstof, maakt het een uitstekende keuze voor iedereen die zijn vaardigheden wil verbeteren.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat een geweldige review, Saygin! We zijn super blij dat je tevreden bent over de opleiding en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen... Wat een geweldige review, Saygin! We zijn super blij dat je tevreden bent over de opleiding en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk. Dankjewel voor je deelname!