Training was prima. Ik vond zelf het boek wat minder, beetje simpel en outdated. trainer was goed, veel ervaring die hij kon delen, daar had ik nog het meeste aan.
ik zou het bedrijf niet aan...
ik zou het bedrijf niet aan mijn directe collega's aanbevelen omdat ik het te makkelijk vond en daarmee iets onder het niveau wat bij en van ons wordt verwacht

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn bij met de ontvangen feedback en nemen dit mee in de evaluatie en doorontwikkeling van de training.
Boertien Vergouwen Overduin

Heel goed. Praktijkgericht, interactief en ruimte voor je eigen ontwikkeldoelen.

Prima training, interactief en praktijkgericht. Goede tips en tops gekregen naast het inzicht in eigen communicatiestijl.

Bijzonder nuttig: de aangeboden informatie was zeer breed. De oefeningen met collega cursisten waren bijzonder nuttig om eigen blinde vlekken en beperkingen in eigen communicatie te herkennen.

Super fijn en leerzaam, leuke open groep en een flexibele coach die goed inspeelde op de situaties.

Hans Molhoek

Zeer waardevol, goede tips en tops en praktische tools gekregen om in de praktijk uit te voeren.

Ik vond de cursus helaas tegenvallen, zoals in de evaluatie aangegeven.
Ik vond de cursus helaas tegenvallen, zoals in de evaluatie aangegeven.
De inhoud bleef aan de oppervlakte. We maakten geen verdiepingsslag op de leiderschapsmodellen van Cialdini en Quinn. Van rollenspellen leer je altijd wel iets, maar als werkvorm vond ik dat niet erg vernieuwend. De presentatie-opdracht kwam niet meer aan bod door tijdgebrek.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We vinden het erg jammer dat de training niet geheel heeft aangesloten bij de verwachting van de student. Wij waarderen de persoonlijk feedback en nemen dit graag mee in de evaluatie van de... We vinden het erg jammer dat de training niet geheel heeft aangesloten bij de verwachting van de student. Wij waarderen de persoonlijk feedback en nemen dit graag mee in de evaluatie van de training. Er volgt contact met de student voor verdere toelichting op de punten van aandacht.
Boertien Vergouwen Overduin

Prima training, goede interactie, uitleg en praktijksituaties

Robin

Erg leerzaam, goede handvatten en inzichten gekregen