Door deze training te volgen heb ik nieuwe inzichten gekregen om mijn leerdoelen te bereiken.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt!

Jeanique

Mooie training, veel nieuwe inzichten opgedaan. Door middel van verschillende technieken/modellen te laten zien, die je gemakkelijk kunt toepassen, zowel zakelijk als privé. Genoeg afwisseling... Mooie training, veel nieuwe inzichten opgedaan. Door middel van verschillende technieken/modellen te laten zien, die je gemakkelijk kunt toepassen, zowel zakelijk als privé. Genoeg afwisseling tijdens de trainingen met theorie, praktijk, oefeningen. Boeiende informatie en de training wordt op een leuke, informatieve manier gegeven. Geen saaie stof, maar het blijft interactief. Kortom, heel tevreden!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je beoordeling, Jeanique. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld!

Tom

Belangrijke materie. Goede docent en fijne medecursusgenoten.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om horen, Tim! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Sarah

Er werd tijdens de cursus nog meer behandeld dan ik had verwacht.
Ik vond het een hele goede en leerzame cursus, waar ik veel aan heb gehad.
De trainer vond ik ook heel goed. Ik ben blij...
Er werd tijdens de cursus nog meer behandeld dan ik had verwacht.
Ik vond het een hele goede en leerzame cursus, waar ik veel aan heb gehad.
De trainer vond ik ook heel goed. Ik ben blij dat ik heb deelgenomen aan deze cursus en heb andere collega's het ook aangeraden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te schrijven. Daar zijn we erg blij mee!

Kevin

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie, Kevin!
Boertien Vergouwen Overduin

Goede training doordat de trainer naast een stuk van de stof ook tijd en moeite stak in de vragen van de deelnemers en daar ook het verhaal omheen maakte, daarmee leeft het meer.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.
Boertien Vergouwen Overduin

Op een compacte en praktische manier wordt door de docente invulling gegeven aan het onderwerp storytelling. Met voldoende aandacht en interactie. Goede mix tussen theorie en praktijk, zelf werken,... Op een compacte en praktische manier wordt door de docente invulling gegeven aan het onderwerp storytelling. Met voldoende aandacht en interactie. Goede mix tussen theorie en praktijk, zelf werken, samenwerken, feedback en leren.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie! We zijn erg blij met je positieve feedback.
Boertien Vergouwen Overduin

Heel praktisch en nuttig training met superleuke docent! Zelfd de delen die minder aantrekkelijk zijn (grammatica, regels...) deed ze op een zeer aangename manier die je interesse trekt

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Goede docent. Lesinhoud prima

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt!

Zorita

Het was een mooie training, veel persoonlijke ervaringen waren verdeeld met de cursisten. Ik miste meer tijd en aandacht op mijn eigen situatie. We waren een grote groep van 11 mensen en dat maakte... Het was een mooie training, veel persoonlijke ervaringen waren verdeeld met de cursisten. Ik miste meer tijd en aandacht op mijn eigen situatie. We waren een grote groep van 11 mensen en dat maakte lastig op dieper met elk cursist te gaan, het waren meer oppervlakkig discussies. Ik heb meer advies en focus op mijn eigen situatie verwacht.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel!