Franciscus

Ik heb de training als heel leerzaam en praktisch toepasbaar ervaren, mede door inbreng van mijn medecursisten en de trainster Annemieke. Binnen de groep was er sprake van vertrouwen waardoor je... Ik heb de training als heel leerzaam en praktisch toepasbaar ervaren, mede door inbreng van mijn medecursisten en de trainster Annemieke. Binnen de groep was er sprake van vertrouwen waardoor je mocht "falen" juist om er van maar ook van elkaar ervaringen te kunnen leren. Annemieke verstaat de kunst om pragmatische zaken uit de praktijk te vertalen in de lesstof en/of omgekeerd waardoor het heel concreet werd.
Kortom de moeite van de investering ook in tijd en mezelf meer dan waard. Sterker nog inmiddels onbewust bewust zet ik nog bijna dagelijks geleerde zaken in de praktijk in.

Mike

Prima training. Goede trainer die ook écht oog heeft voor je persoonlijke situatie.

Enig verbeterpunt die ik mee wil geven: de training voelt niet afgesloten. Na de laatste trainingsdag ga je echt in de praktijk aan de slag met alles wat je geleerd hebt, een terugkomdag na een week of 8 zou dan fijn zijn. Dan is er nog één dag waarin je de praktijkervaring terug kunt koppelen en tips/ hints kunt krijgen.

Gunilla

Zou graag meer feedback krijgen op POP dan enkel het cijfer.

Marieke

Erg prettige cursus met veel 1 op 1 oefenmomenten en zeer prettige kleine groep.

Tineke

Ik vind dat deze training online niet tot het gewenste resultaat oplevert. Ga de volgende cursus niet online doen maar ik wacht wel tot het weer op locatie kan.

Andre

Lesinhoud: prima
Lesmateriaal; prima
Docent: prima / weet zich goed in te leven en schakelt direct door naar.......
Wat heeft het opgeleverd;
Goede indruk gekregen van de...
Lesinhoud: prima
Lesmateriaal; prima
Docent: prima / weet zich goed in te leven en schakelt direct door naar.......
Wat heeft het opgeleverd;
Goede indruk gekregen van de beleving van anderen met voorbeeld casussen.
Communiceren kan op verschillende manieren, hoe breng je de boodschap

Algemeen:
In deze tijd van Covid 19 maatregelen is het niet anders dan dat trainingen online worden gegeven. Het pakket wat Boertien Vergouwen en Overduin ter beschikking had was niet bekend bij docent en cursisten Een gewenning voor docent en cursisten was een eerste vereiste. Een suggestie voor uw organisatie zou kunnen zijn; inventariseren wat voor video conference programma's binnen de rijksoverheid veelal wordt gebruikt en daarop anticiperen als opleidingsbureau. Dit vereenvoudigt het geven van een online cursus. En daarbij komt dat werknemers van de rijksoverheid niet zomaar programma's mag downloaden op de ter beschikking gestelde randapparatuur.

Iloisa

Er waren wat technische problemen tijdens de training, maar los daarvan vond ik het een leerzame ervaring en heb ik kennis gekregen waar ik daadwerkelijk iets mee kan en zelf kan uitoefenen. Ik raad... Er waren wat technische problemen tijdens de training, maar los daarvan vond ik het een leerzame ervaring en heb ik kennis gekregen waar ik daadwerkelijk iets mee kan en zelf kan uitoefenen. Ik raad deze training aan.

Bertha

Ik vond deze training nuttig en leerzaam. Omdat ik als programmamanager zelf geen projecten aanstuur, was het soms wat lastiger de aansluiting te maken. Maar dat wist ik van tevoren. De trainster... Ik vond deze training nuttig en leerzaam. Omdat ik als programmamanager zelf geen projecten aanstuur, was het soms wat lastiger de aansluiting te maken. Maar dat wist ik van tevoren. De trainster slaagde er goed in om de inbreng van alle deelnemers op te halen en te benutten. De digitale vorm gaf soms wat hick-ups, maar dat was niet onoverkomelijk. Kortom: ik ben tevreden.

Ida

Hele prettige en rustige docent die duidelijk uitlegde en veel praktijkvoorbeelden paraat had. De training was afwisselend en leerzaam.
Teams was onhandig; viel af en toe uit, mensen hadden...
Teams was onhandig; viel af en toe uit, mensen hadden geen geluid soms, uiteen gaan in subgroepjes lukte niet altijd, delen van documenten lukte niet etc.
E-connect vond ik ook niet handig. Onoverzichtelijk qua documenten. En ik krijg liever huiswerk of documenten per mail. Dan word je er beter aan herinnert dat je huiswerk hebt.

De cursus was erg leerzaam met lekker praktische onderdelen zoals een planning maken, WBS etc. Denk zeker dat ik hier in de toekomst wat aan zal hebben.
Ik vond de syllabus wel erg veel bladzijden. Is mij niet gelukt dit als huiswerk allemaal te lezen. Zeker ook omdat er maar een paar weken tussen de twee trainingsdagen zat inclusief kerstvakantie.

Door de coronamaatregelen werd de training online gegeven. Dit werkte heel goed. Ook het uiteen gaan in groepjes in subrooms.
De docente paste de training volledig aan, aan de behoefte van de...
De docente paste de training volledig aan, aan de behoefte van de deelnemers. Hierdoor werd volledig aan mijn (en de behoefte van de andere deelnemers) voldaan. Ik heb door deze methode nog meer uit de training kunnen halen dan ik verwacht had. Ik verheug me op het schrijven van mijn volgende rapport.