Ivano

Vond de cursus erg goed, ik kreeg ook diverse suggesties ter verbetering

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat de cursus goed is bevallen! Wij wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis in de praktijk.
Boertien Vergouwen Overduin

De lesinhoud was goed en relevant voor de onderwerpen die behandeld werden.
Het lesmateriaal was goed gestructureerd en behulpzaam voor het volgen van de lessen.
De docent was minder goed....
De lesinhoud was goed en relevant voor de onderwerpen die behandeld werden.
De docent was minder goed. Hij is een oude man van 71 jaar en heeft gehoorproblemen, waardoor ik (wij) vaak mijn (onze) zinnen moest(en) herhalen. Soms begreep hij me niet en gaf antwoorden die niet relevant waren, waardoor ik me afvroeg wat ik daar deed. Hij kon geen vertaalslag maken tussen zijn kennis en praktijkgevallen en verwees altijd naar modellen die ik in het verleden tijdens mijn opleiding had gehoord. Hij deed alsof het weten van de namen van deze modellen of methodes belangrijk was. Bovendien werd hij regelmatig gebeld door zijn partner die op de camping zat. Het lijkt erop dat deze docent met pensioen moet gaan.
De locatie was goed en goed bereikbaar.
De impact van de opleiding op mijn werk was minder dan verwacht.
De impact van de opleiding op mijn privéleven was ook minder.
Het volgen van deze opleiding heeft me bewuster gemaakt van hoe ik overkom op anderen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen met de docent. We gaan je feedback hierover intern doorzetten. Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust even contact met ons op.
Met...

Actief en goede oefeningen

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve beoordeling!
Boertien Vergouwen Overduin

Veel praktijkvoorbeelden die zorgden voor het goed kunnen begrijpen van de cursus en toepassen in de eigen werkomgeving

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve beoordeling en het delen van je ervaring! Dat waarderen wij enorm.

Jessica

Leuke docent die scherpe vragen stelde. Sfeer in de groep was goed. We leerde met elkaar door elkaar.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat leuk om te lezen dat je de training als positief hebt ervaren en dat zowel de docent als de groep daaraan heeft bijgedragen! Bedankt voor het delen van je ervaring.
Met vriendelijke...
Boertien Vergouwen Overduin

De docent heeft voor een veilige omgeving gezorgd waarbij een ieder tot zijn of haar recht kwam. Enorme betrokkenheid en passie waarmee de leerstof werd aangereikt op een persoonlijke manier, hebben... De docent heeft voor een veilige omgeving gezorgd waarbij een ieder tot zijn of haar recht kwam. Enorme betrokkenheid en passie waarmee de leerstof werd aangereikt op een persoonlijke manier, hebben ervoor gezorgd dat het twee intensieve trainingsdagen waren waarbij veel gelachen is en de docent is naar mijn mening goed geslaagd in het overbrengen van de stof, waarmee wij allen verder kunnen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat de training goed is bevallen! Bedankt voor het delen van je ervaring. Wij wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis in de praktijk.
Met vriendelijke...
Boertien Vergouwen Overduin

Alles was prima. Wat ik wel echt een verbeterpunt vind is dat de ruimte waar wij zaten de temperatuur niet te regelen was. Het was echt heel erg koud.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je beoordeling!
Boertien Vergouwen Overduin

Docent gaf veel voorbeelden en had een aangename stem en karakter.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn om te lezen dat de training naar wens was! Wij wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.

Ruth

Ik vond de training provocatief coachen vooral verfrissend, omdat het een heel andere benadering is van begeleiding van cliënten. Wel ben ik voorzichtig, omdat de praktijk leert dat je ook snel... Ik vond de training provocatief coachen vooral verfrissend, omdat het een heel andere benadering is van begeleiding van cliënten. Wel ben ik voorzichtig, omdat de praktijk leert dat je ook snel klachten kunt krijgen van cliënten die zich toch wat onheus bejegend voelen en bij het UWV is dat best snel. Maar om de sleur in het coachen te doorbreken vind ik dit wel een prettige aanvulling op het repertoire van trainingen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Daar zijn wij erg blij mee.

Bianca

De cursus was erg leuk en leerzaam. De docent was erg prettig

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je de cursus als leerzaam hebt ervaren.