Intersnack

Leuke, leerzame en interactieve training! Erg veel ingespeeld op actuele en mogelijke situaties.

Janssen

Matig, maar voornamelijk door de docent. Ik heb vaker trainingen van Boertien gevolgd. Van deze training had ik dan ook hoge verwachtingen. Maar de docente vond ik niet erg goed. Er werd te veel... Matig, maar voornamelijk door de docent. Ik heb vaker trainingen van Boertien gevolgd. Van deze training had ik dan ook hoge verwachtingen. Maar de docente vond ik niet erg goed. Er werd te veel tijd aan ons besteed ipv het leren en oefenen van de handvatten. Ik vind dit erg jammer, want het is een prijzige training die heel waardevol kan zijn als die goed gegeven wordt.

HEYDAY Facility management

Leerzaam maar kwam met een andere verwachting.

Michael

Voor iedereen die een start maakt met het coachen van collega's of klanten kan ik deze training aanbevelen. Hierna heb een duidelijk kader en technieken die je toe kunt passen. Wat mij heeft... Voor iedereen die een start maakt met het coachen van collega's of klanten kan ik deze training aanbevelen. Hierna heb een duidelijk kader en technieken die je toe kunt passen. Wat mij heeft geholpen zijn de fasen van een coachingstraject en welke vragen erbij horen. Ook wordt er tijdens de sessies veel geoefend, waarbij de betrokkenheid en de scherpte van de docent een grote bijdrage had om tot inzichten te komen. Niet alleen voor jezelf, maar ook samen met de groep waardoor je van elkaar en met elkaar kunt leren.