Jammer dat we veel interessante theorieën en materiaal kregen, maar daar eigenlijk weinig aan toe zijn gekomen. Wel veel interesse en flexibiliteit om met de behoefte van de groep te werken.

Goede docent, die zorgde voor een prettige sfeer in het virtuele klaslokaal. Handig tips, tools, methodes worden gegeven om effectiever met je tijd om te gaan. Daarnaast vond ik het interessant dat... Goede docent, die zorgde voor een prettige sfeer in het virtuele klaslokaal. Handig tips, tools, methodes worden gegeven om effectiever met je tijd om te gaan. Daarnaast vond ik het interessant dat de training niet enkel ging over time management, maar ook over persoonlijke effectiviteit. Dit maakte het tot een interessante en leerzame training.

Robin

Fijne training mooie handvaten mee gekregen die simpel en heel goed te gebruiken zijn om het gewenste resultaat te krijgen
trainer was helder en rustig in de uitleg en gaf een goeie indruk...
trainer was helder en rustig in de uitleg en gaf een goeie indruk hierdoor was het fijn om je open te stellen en voelde je je op je gemak

fijne training waar ik zeker wat aan heb en zal gaan toepassen in de praktijk

Ingrid

Prima combinatie theorie/praktijk dmv opdrachten en interactie met mede-cursisten. Voldoende pauzes en fijne kleine groep van 6 mensen waardoor er een grote betrokkenheid is. Docent prima... Prima combinatie theorie/praktijk dmv opdrachten en interactie met mede-cursisten. Voldoende pauzes en fijne kleine groep van 6 mensen waardoor er een grote betrokkenheid is. Docent prima voorbereid en uitleg adhv sheets werkte fijn.

Voor een online persoonlijkheidstraining wist de docent er toch een goede cursus van te maken.

I liked the teacher, she involved us. The setting with 4 students was perfect, allowing everyone to share their own experiences, in a safe place.

De training gaf een goede eerste introductie over projectmanagement. De online training had een goede afwisseling in plenaire onderdelen, videocollege en opdrachten maken.

Inspirerende trainer met veel nuttige praktijkervaring