Ik heb er erg veel aan gehad. Goed dat de docent dynamisch inspeelt op behoefte groep. Inhoud is uitstekend. 4 lessen is mogelijk wat weinig om alles onder de knie te krijgen. Online leeromgeving... Ik heb er erg veel aan gehad. Goed dat de docent dynamisch inspeelt op behoefte groep. Inhoud is uitstekend. 4 lessen is mogelijk wat weinig om alles onder de knie te krijgen. Online leeromgeving vond ik niet erg duidelijk, je moet vrij veel zoeken om alle bestanden te vinden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Boertien Vergouwen Overduin

Het was naar mijn smaak iets te algemeen, ik had juist iets meer rollenspel gehoopt

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.

Niels

Training was interessant, leuk en ook een beetje algemeen. Het trainen daadwerkelijk zou toch in de praktijk moeten plaatsvinden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt, Niels!

Erwin

Fijne docent die haar praktijk ervaring op een prettige en toegankelijke manier inzet, en de cursisten op de juiste manier confronteert met hun manier van communiceren. De trainingsdagen zaten zelf... Fijne docent die haar praktijk ervaring op een prettige en toegankelijke manier inzet, en de cursisten op de juiste manier confronteert met hun manier van communiceren. De trainingsdagen zaten zelf goed in elkaar waar theorie en praktijk zichzelf goed afwisselde.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel, Erwin!
Boertien Vergouwen Overduin

De training gaf mij de kracht om twijfels en angst weg te nemen en duidelijk mijn grenzen aan te geven bij grensoverschrijdend (aanvallend) gedrag.
Ergere gevolgen voor mijn gezondheid en mijn...
Ergere gevolgen voor mijn gezondheid en mijn baan is door de training voorkomen.
Ik heb duidelijke tools gekregen van de trainer hoe bovengenoemd gedrag meteen te stoppen. Vóór de training durfde ik dat niet.
Door de casussen van de deelnemers en de heldere toelichting van de docent heb ik meer inzicht gekregen in de grenzen van communicatie op de werkvloer.
Ook is mij duidelijk geworden dat ik eerder en duidelijker aan de bel kan trekken zonder angst voor gevolgen.
De docent was duidelijk en inspirerend. De actrice was bijzonder goed in het neerzetten van mijn situatie waardoor heel duidelijk werd wat mijn aandeel is in het laten voortduren van de situatie en wat ik kan doen om het te stoppen.
Dank jullie wel.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Was prima

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Boreau

Fijne basiskennis om mee te starten in het leidinggeven en je aansluiting bij andere vervolgleidingen hierna verder op te pakken. Een professionele docent met goede kennis en de je uitdaagt om zelf... Fijne basiskennis om mee te starten in het leidinggeven en je aansluiting bij andere vervolgleidingen hierna verder op te pakken. Een professionele docent met goede kennis en de je uitdaagt om zelf te reflecteren op je handelen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je beoordeling, Boreau! We zijn er erg blij mee.

Tessa

Super interessant en inspirerend. Docent deed het super, erg tevreden!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Esther

De omschrijving van de training vooraf is niet overeengekomen met mijn verwachting. Wellicht had ik een intakegesprek moeten plannen, want het niveau van deze training had/heb ik al. Het was voor... De omschrijving van de training vooraf is niet overeengekomen met mijn verwachting. Wellicht had ik een intakegesprek moeten plannen, want het niveau van deze training had/heb ik al. Het was voor mij beter geweest om de training over het ontwerpen van een training te volgen. Beetje zonde van de (tijds)investering.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat jammer om te lezen, Esther! We waarderen je review en we hopen dat je desondanks de training als leerzaam hebt ervaren.
Boertien Vergouwen Overduin

- Goede zeer praktische training.
- Trainer had meer feedback mogen geven.
- Jammer dat locatie niet naast een OV station was.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!