Klaas

De titel van de training triggerde mij om me hiervoor op te geven. Training was gezellig maar had met name in de ochtend weinig inhoud. Middag programma was beter. Er is beperkt gebruik gemaakt... De titel van de training triggerde mij om me hiervoor op te geven. Training was gezellig maar had met name in de ochtend weinig inhoud. Middag programma was beter. Er is beperkt gebruik gemaakt van lesmateriaal. In dezé vorm is deze cursus zijn geld niet waard. Hier is echt meer van te maken

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Klaas! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Petra

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Geweldig dat je je mening met ons hebt gedeeld, Petra.

Angelique

Het was een positieve ervaring. Deel 2 was voor mij persoonlijk veel interessanter. Deel 1 had wel wat meer diepgang kunnen hebben. Waren veel algemeenheden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn blij met je positieve feedback!

Frank

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Frank!

Jos

Ik vond de opleiding perfect en compliment voor de docent

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze docent. We zullen je compliment intern doorzetten!

Alexandra

De trainer kon goed overbrengen wat er van belang is, hield de energie goed in de groep. Heeft geleid tot 2 hele leuke en interessante dagen waar ik van heb geleerd. De trainer kon on the spot zich... De trainer kon goed overbrengen wat er van belang is, hield de energie goed in de groep. Heeft geleid tot 2 hele leuke en interessante dagen waar ik van heb geleerd. De trainer kon on the spot zich aanpassen aan de hulpvragen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Henk

Een hele fijn groep die meteen vanaf dag 1 een hele goede klik met de docent heeft. De docent heeft een sterke vertrouwens band opgebouwd met de groep en daardoor liep het allemaal perfect.... Een hele fijn groep die meteen vanaf dag 1 een hele goede klik met de docent heeft. De docent heeft een sterke vertrouwens band opgebouwd met de groep en daardoor liep het allemaal perfect. Aanvullende wens is wel voor later eventueel om een terugkomdag in te roosteren bij deze cursus daar er bij onze groep wel behoefta aan is.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Rob

Prima docente en opleiding!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Cynthia

Ik vond het een waardevol Masterprogramma. Ik heb diverse modules gedaan met een steeds wisselende groep deelnemers waardoor je waardevolle inzichten krijgt vanuit steeds een ander... Ik vond het een waardevol Masterprogramma. Ik heb diverse modules gedaan met een steeds wisselende groep deelnemers waardoor je waardevolle inzichten krijgt vanuit steeds een ander perspectief/gezichtspunt. Alle trainers zijn heel erg bevlogen en geven oefeningen die je zelf uitwerkt en in groepjes met elkaar deelt. Ook al heeft iedereen een andere leervraag, je steekt er zelf ook veel van op. Heb voldoende materiaal gekregen om uit te werken en te blijven verfijnen, maar het is in ieder geval fijn om bewust te zijn van je gedrag, welke stijlen je hanteert en invloed die je hebt. Voor mij super leerzaam en zal op dit onderwerp nooit uitgeleerd raken!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat een geweldige review, Cynthia! We zijn super blij dat je tevreden bent over de opleiding en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het... Wat een geweldige review, Cynthia! We zijn super blij dat je tevreden bent over de opleiding en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk. Dankjewel voor je deelname!
Boertien Vergouwen Overduin

Training, je krijgt handvatten. Lokatie is top

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de training als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We... Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de training als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.