Super, prachtige graszoden.

Gemakkelijk te bestellen, keurig op tijd geleverd.

H.J.Korf

Gewoon, normaal volk. zoals ze dat in het oosten zeggen.
zelfs de chauffeur , die keurig op tijd was, van een extern bedrijf en die veel voor Boelens reed sprak zelfs over ons bedrijf.

Goed stuk gras
Graszoden Premium

P.Pentinga

Zeer positief. Bestelling toch geleverd ook al was ik te laat met mijn opdracht.

Vriendelijk.

Onderste grasrollen waren fors beschadigd. Gelukkig hadden we wat extra.

Warringa

Super goed..

Op laatste moment een bestelling geannuleerd wegens zeer droog weer. Dit was geen enkel probleem

Pin automaat niet aanwezig

Erwin

Afspraak is afspraak..

Eigenlijk was alles prima geregeld. De chauffeur nam voor de zekerheid nog even contact op. Allemaal heel correct.

Ik had twee zakken mest gesteld en ook verwacht. Ik kreeg er uiteindelijk maar eentje en de chauffeur wist van niks. Ik denk wel dat ik voldoende heb gekregen maar daar was even onduidelijkheid over.

J Mulder

Ik heb goede ervaring met dit bedrijf Prima kwaliteit graszoden en netjes en snel geleverd

Zie anrwoord hierboven

Neen

M. v. Steijn

Duidelijke Website, met veel instructies, makkelijk bestellen, goed geleverd. Super

Sterkste punt is, gewoon Supergras zoals het ligt op de velden in Drenthe. Hebben het vaak gezien tijdens onze fietstochten op vakantie. Mooi egaal groen, stevige zoden, gaat niet zomaar stuk in je handen.

Zou niets weten

Marten uit surhuizum

Super mooi gras!!!

keurig thuis bezorgd op een pallet met werk omschrijving.
hanteerbare rollen.
geen plastic netten erin!
de goedkoopste die ik kon vinden en ze...

duidelijk en eenvoudig!
makkelijk te bestellen en de site adviseert ook meteen over de hoeveelheid meststof!

misschien is het een idee om aan te geven dat er max 75 m2 op een pallet kan dan kunnen mensen daar rekening mee houden in de transport kosten.

Zeer goed!

Prachtige graszoden