Goede service, matige kwaliteit. Zowel drukwerk als binding niet consistent.

Drukwerk is naar volle tevredenheid hersteld, al is de binding van de tweede serie zeker niet zo goed als...

Drukwerk is naar volle tevredenheid hersteld, al is de binding van de tweede serie zeker niet zo goed als bij de eerste (te donkere) variant.

Zonde, want de prijzen zijn scherp, en de service prima!

Peter H.H.Trum

9/10

Bij het uitgeven van mijn autobiografie 'in eigen beheer 'werd ik op professionele wijze terzijde gestaan door medewerkers van BoekenGilde. Daarbij ervoer ik dat het commercieel aspect ondergeschikt... Bij het uitgeven van mijn autobiografie 'in eigen beheer 'werd ik op professionele wijze terzijde gestaan door medewerkers van BoekenGilde. Daarbij ervoer ik dat het commercieel aspect ondergeschikt leek aan klantvriendelijkheid. Op al mijn vragen kreeg ik duidelijke antwoorden en waar nodig werd eigener beweging aanvullende informatie verstrekt. De contacten werden op uiterst prettige wijze onderhouden, alle betrokken medewerkers verdienen een dik compliment. Indien ik opnieuw een boek uit zou willen geven, dan zou BoekenGilde opnieuw mijn eerste keus zijn. In een tijd waarin materiële belangen een grote rol blijken te spelen heb ik dat bij BoekenGilde niét zo ervaren. Nogmaals mijn complimenten voor de medewerkers!

Ben Ingerman

1/10

Contract wordt niet nagekomen, met name publicatie op bol.com hetgeen cruciaal was voor mijn project en eveneens zo gecommuniceerd is geweest, na weken van talloze mails en telefoons nog steeds geen... Contract wordt niet nagekomen, met name publicatie op bol.com hetgeen cruciaal was voor mijn project en eveneens zo gecommuniceerd is geweest, na weken van talloze mails en telefoons nog steeds geen resultaat

Esther Koymans

9/10

Vriendelijk personeel, snelle antwoorden en goede service! Heel tevreden over de vakkundigheid en het gevoel dat je krijgt als klant: zelfs de kleinste aanpassingen worden snel en zonder moeite... Vriendelijk personeel, snelle antwoorden en goede service! Heel tevreden over de vakkundigheid en het gevoel dat je krijgt als klant: zelfs de kleinste aanpassingen worden snel en zonder moeite gedaan. Aanrader!

stefaan kempynck

8/10

Heel positief