Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

ROBERT VERHULST

Goede samenwerking, jammer dat de redactie in stukjes is gebeurd. Had liever het document volledig in een keer behandeld gezien.

Het gaat hier om het redigeren van mijn boek door Sanne.
Het gaat hier om het redigeren van mijn boek door Sanne.
Ik heb nuttige tips gekregen, Sanne toonde zich betrokken en stelde zich open voor het onderwerp waar ze (nog) niet in thuis was. Ze rondde het af binnen de afgesproken deadlines.

De Beste Verliezer, Henk-Jan Koershuis

Voor mijn boek De Beste Verliezer een Gouden Boodschap, zocht ik contact met Boekengilde. Zij hielpen mij met het traject rondom het ontwikkelen van mijn boek. De gehele styling en branding hebben... Voor mijn boek De Beste Verliezer een Gouden Boodschap, zocht ik contact met Boekengilde. Zij hielpen mij met het traject rondom het ontwikkelen van mijn boek. De gehele styling en branding hebben wij zelf verricht vanuit De Beste Verliezer. Boekengilde nam het traject op zich tot aan de drukker. Prettige ervaring met hen. Collega Sanne verrichte als redacteur al het redactie werk. Good job!! Prettig werken met die club!

Johanna

Ik heb vorig jaar meerdere Webinars bij BoekenGilde gevolgd, gegeven door Sanne, leuk en leerzaam. Sanne vond ik een prettige vrouw en toen ik begreep dat zij ook de redactie deed, vond ik het een... Ik heb vorig jaar meerdere Webinars bij BoekenGilde gevolgd, gegeven door Sanne, leuk en leerzaam. Sanne vond ik een prettige vrouw en toen ik begreep dat zij ook de redactie deed, vond ik het een prettig idee dit door haar te laten doen.
Ook door het wat moeilijke onderwerp van mijn boek vond ik het fijn dat de redactie door een vrouw werd gedaan.

Ingrid Peels

Een prettig bedrijf met betrokken medewerkers die zelf met een voorstel komen wanneer een klant ( ik) teleurgesteld is.

Goede ervaring. Inmiddels heb ik al veel geleerd.

G. Buis

Prima keurig op tijd geleverd

P>H.J. van Breemen

Flexibel en grote mate van medewerken en meedenken. Goede en mooie kwaliteiten van het geleverde boek. Levering prompt en spoedig.
Zeer klantvriendelijk.

Karin Scheffer

Ik heb goede ervaringen met boekengilde. Erg leuk en vriendelijk, professioneel team.