8.8/10
9.2/10
9/10

397 Reviews

Jan ter Hedde

9/10

Mijn ervaring met BoekenGilde als debutant in de boekenwereld heeft alleen positieve reacties als gevolg. De contacten in het uitgeven van mijn boek zijn altijd professioneel en zeer vriendelijk... Mijn ervaring met BoekenGilde als debutant in de boekenwereld heeft alleen positieve reacties als gevolg. De contacten in het uitgeven van mijn boek zijn altijd professioneel en zeer vriendelijk geweest en het resultaat ziet er prachtig uit en wordt zeer positief ontvangen. De weg naar het drukken van een boek is lang en zeer arbeidsintensief en de kleine fouten die (eigen schuld) nog in de uitgave staan doen mij realiseren dat deze waarschijnlijk in elk boek verscholen zitten. Mijn kijk op de schrijvers van een boek is daardoor verandert. Het neemt niet weg dat ik met behulp van BoekenGilde trots ben op het resultaat. Dank daarvoor, met name aan Nicole en Freddie voor het plezierige contact. Jammer dat wij momenteel alles via mail moeten doen ik had graag het hele proces van het drukken een keer gezien. Misschien een volgende keer.

Frederik W A J de Keyzer

9/10

Professioneel behoort BoekenGilde tot de hoogste gelederen in de uitgeverswereld!

9/10

Mijn boek van bijna 500 bladzijden in een kleine oplage laten drukken. Uitvoering geheel naar mijn wensen. Ondanks vakantietijd snel kunnen schakelen en geheel volgens planning afgeleverd. Wat wil... Mijn boek van bijna 500 bladzijden in een kleine oplage laten drukken. Uitvoering geheel naar mijn wensen. Ondanks vakantietijd snel kunnen schakelen en geheel volgens planning afgeleverd. Wat wil men nog meer?! Volgende keer weer.

10/10

Meer dan fantastisch, behalve advies denken ze mee

Paula

8/10

Na het opvragen van een offerte kreeg ik vrijwel meteen reactie. Dit was een prettige eerste kennismaking en beloofde veel goeds. Vervolgens snel een afspraak kunnen maken met een enthousiaste... Na het opvragen van een offerte kreeg ik vrijwel meteen reactie. Dit was een prettige eerste kennismaking en beloofde veel goeds. Vervolgens snel een afspraak kunnen maken met een enthousiaste medewerker. Bovenal een goede eerste indruk en fijn contact. Er ging echter iets mis met de productie van een spiegeltje achterin het boek, wat fijner was geweest als dit vanuit de drukkerij eerder was opgemerkt. Dit was een ietwat onaangename verrassing toen de boeken bezorgd werden. Ik ben vervolgens zelf aan de slag gegaan om dit te herstellen, het duurde even voordat BoekenGilde hier op terug kwam en er zat wat haast achter de verkoop van mijn boeken. Uiteindelijk wel fijn dat het financieel gecompenseerd werd vanuit BoekenGilde. Ik heb er vertrouwen in dat dit in de toekomst voorkomen kan worden en ervaar het contact nog steeds als prettig.

ROBERT VERHULST

6/10

Goede samenwerking, jammer dat de redactie in stukjes is gebeurd. Had liever het document volledig in een keer behandeld gezien.

8/10

Het gaat hier om het redigeren van mijn boek door Sanne.
Ik heb nuttige tips gekregen, Sanne toonde zich betrokken en stelde zich open voor het onderwerp waar ze (nog) niet in thuis was. Ze...
Ik heb nuttige tips gekregen, Sanne toonde zich betrokken en stelde zich open voor het onderwerp waar ze (nog) niet in thuis was. Ze rondde het af binnen de afgesproken deadlines.

De Beste Verliezer, Henk-Jan Koershuis

8/10

Voor mijn boek De Beste Verliezer een Gouden Boodschap, zocht ik contact met Boekengilde. Zij hielpen mij met het traject rondom het ontwikkelen van mijn boek. De gehele styling en branding hebben... Voor mijn boek De Beste Verliezer een Gouden Boodschap, zocht ik contact met Boekengilde. Zij hielpen mij met het traject rondom het ontwikkelen van mijn boek. De gehele styling en branding hebben wij zelf verricht vanuit De Beste Verliezer. Boekengilde nam het traject op zich tot aan de drukker. Prettige ervaring met hen. Collega Sanne verrichte als redacteur al het redactie werk. Good job!! Prettig werken met die club!

Johanna

8/10

Ik heb vorig jaar meerdere Webinars bij BoekenGilde gevolgd, gegeven door Sanne, leuk en leerzaam. Sanne vond ik een prettige vrouw en toen ik begreep dat zij ook de redactie deed, vond ik het een... Ik heb vorig jaar meerdere Webinars bij BoekenGilde gevolgd, gegeven door Sanne, leuk en leerzaam. Sanne vond ik een prettige vrouw en toen ik begreep dat zij ook de redactie deed, vond ik het een prettig idee dit door haar te laten doen.
Ook door het wat moeilijke onderwerp van mijn boek vond ik het fijn dat de redactie door een vrouw werd gedaan.