Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

P>H.J. van Breemen

Flexibel en grote mate van medewerken en meedenken. Goede en mooie kwaliteiten van het geleverde boek. Levering prompt en spoedig.
Zeer klantvriendelijk.

Karin Scheffer

Ik heb goede ervaringen met boekengilde. Erg leuk en vriendelijk, professioneel team.

Afshin Afkari

Goed, correct en profesioneel

Prima ervaringen.

Herman ten Hove

Zeer goede ervaring. Vriendelijke behulpzame mensen die bestand van zaken.hebben

THEA CHRISTINA VISSER VAN DIJK

Plezierig tot hartverwarmend

Co Keulstra

Nou, de gesprekken met Freddy verliepen gunstig voor mij. Zelfs enkele tips kwamen goed van pas. de afwerking en de snelle levering waren prima in orde, Bedankt voor jullie hulp en ik ben zeer... Nou, de gesprekken met Freddy verliepen gunstig voor mij. Zelfs enkele tips kwamen goed van pas. de afwerking en de snelle levering waren prima in orde, Bedankt voor jullie hulp en ik ben zeer tevreden over de afwerking en de levering.

Beau Mamé

Zeer goede ondersteuning, goed mee gedacht in het creatieve proces, correcte prijssetting, correcte afhandeling van proefdruk, stipte levering,

Inez Huizinga

Voor een leek is het zeer prettig samenwerken met BoekenGilde. Hulpvaardig, vriendelijk en korte lijntjes. Een prachtig eindresultaat!
Erg prettig dat je een klein aantal exemplaren kunt...
Erg prettig dat je een klein aantal exemplaren kunt bestellen.

Cees van Ierssel

Over het algemeen gesproken: positief. Gemaakte afspraken worden nagekomen.