8.8/10
9/10
9/10

392 Reviews

Irma Tomey

10/10

Wat een verademing om met Boekengilde in zee te gaan. Elk onderdeel van het uitgeefproces kun je bij hen inhuren. Van editor tot vormgever tot verkoopkanalen. Ze zijn snel en professioneel. Binnen... Wat een verademing om met Boekengilde in zee te gaan. Elk onderdeel van het uitgeefproces kun je bij hen inhuren. Van editor tot vormgever tot verkoopkanalen. Ze zijn snel en professioneel. Binnen drie maanden na het eerste contact, kon ik mijn boek lanceren.
Boekengilde: een aanrader!

Boek & Art, Annerieke de Vries

10/10

Zó blij met BoekenGilde. Mooi om te zien dat boekhandelaren mijn boeken 'Ondersteboven' en 'WoestHaar en Riek' aan alle kanten kritisch bekijken, langdurig doorbladeren en dan een goedkeurende knik... Zó blij met BoekenGilde. Mooi om te zien dat boekhandelaren mijn boeken 'Ondersteboven' en 'WoestHaar en Riek' aan alle kanten kritisch bekijken, langdurig doorbladeren en dan een goedkeurende knik geven. Met BoekenGilde is het leuk om zelf boeken uit te geven! Annerieke

A.G. Epping

10/10

Ik kan mij moeilijk voorstellen, dat er een bedrijf je beter zal begeleiden, adviseren en een prima resultaat zal neerleggen dan Boekengilde Enschede. Als voormalig eigenaar van een Boekbinderij heb... Ik kan mij moeilijk voorstellen, dat er een bedrijf je beter zal begeleiden, adviseren en een prima resultaat zal neerleggen dan Boekengilde Enschede. Als voormalig eigenaar van een Boekbinderij heb ik Heb ik niets dan lof voor het eindresultaat.

Mirjan Hijink

10/10

Een aanrader voor elke schrijver die zijn/haar boek in eigen beheer wil uitgeven!

Centrum voor Mensontwikkeling

10/10

Prima!

Jan ter Hedde

9/10

Mijn ervaring met BoekenGilde als debutant in de boekenwereld heeft alleen positieve reacties als gevolg. De contacten in het uitgeven van mijn boek zijn altijd professioneel en zeer vriendelijk... Mijn ervaring met BoekenGilde als debutant in de boekenwereld heeft alleen positieve reacties als gevolg. De contacten in het uitgeven van mijn boek zijn altijd professioneel en zeer vriendelijk geweest en het resultaat ziet er prachtig uit en wordt zeer positief ontvangen. De weg naar het drukken van een boek is lang en zeer arbeidsintensief en de kleine fouten die (eigen schuld) nog in de uitgave staan doen mij realiseren dat deze waarschijnlijk in elk boek verscholen zitten. Mijn kijk op de schrijvers van een boek is daardoor verandert. Het neemt niet weg dat ik met behulp van BoekenGilde trots ben op het resultaat. Dank daarvoor, met name aan Nicole en Freddie voor het plezierige contact. Jammer dat wij momenteel alles via mail moeten doen ik had graag het hele proces van het drukken een keer gezien. Misschien een volgende keer.

Frederik W A J de Keyzer

9/10

Professioneel behoort BoekenGilde tot de hoogste gelederen in de uitgeverswereld!

Hans Arnoldy

9/10

Mijn boek van bijna 500 bladzijden in een kleine oplage laten drukken. Uitvoering geheel naar mijn wensen. Ondanks vakantietijd snel kunnen schakelen en geheel volgens planning afgeleverd. Wat wil... Mijn boek van bijna 500 bladzijden in een kleine oplage laten drukken. Uitvoering geheel naar mijn wensen. Ondanks vakantietijd snel kunnen schakelen en geheel volgens planning afgeleverd. Wat wil men nog meer?! Volgende keer weer.

10/10

Meer dan fantastisch, behalve advies denken ze mee

Paula

8/10

Na het opvragen van een offerte kreeg ik vrijwel meteen reactie. Dit was een prettige eerste kennismaking en beloofde veel goeds. Vervolgens snel een afspraak kunnen maken met een enthousiaste... Na het opvragen van een offerte kreeg ik vrijwel meteen reactie. Dit was een prettige eerste kennismaking en beloofde veel goeds. Vervolgens snel een afspraak kunnen maken met een enthousiaste medewerker. Bovenal een goede eerste indruk en fijn contact. Er ging echter iets mis met de productie van een spiegeltje achterin het boek, wat fijner was geweest als dit vanuit de drukkerij eerder was opgemerkt. Dit was een ietwat onaangename verrassing toen de boeken bezorgd werden. Ik ben vervolgens zelf aan de slag gegaan om dit te herstellen, het duurde even voordat BoekenGilde hier op terug kwam en er zat wat haast achter de verkoop van mijn boeken. Uiteindelijk wel fijn dat het financieel gecompenseerd werd vanuit BoekenGilde. Ik heb er vertrouwen in dat dit in de toekomst voorkomen kan worden en ervaar het contact nog steeds als prettig.