BoekenGilde

BoekenGilde Ook benieuwd naar feedback over de webshop BoekenGilde? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company196
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen BoekenGilde met 9.2/10. Gebaseerd op 196 ervaringen.
Communicatie
Advies
Offerte
Medewerkers
Deskundigheid
Resultaat

Stefan de Groot

Boekengilde is een professioneel bedrijf met goede dienstverlening. er wordt snel gereageerd op de aanvraag van de offerte en zelfs nageteld voor enige vragen of tips en suggesties.

Rik Min
Goed (8/10)
Rik Min
Score voor BoekenGilde:4/5
Zou je BoekenGilde aanbevelen?Ja

Prima gelopen. hooguit en paar kleinigheden.

Uitstekend.

Erika Boekhoorn & Mariska Hijdendaal

Voor ons boek, veranderen begint met lef, zijn we op zoek gegaan naar de drukkerij met passie voor het boekenschap. .
met veel liefde en aandacht hebben we gewerkt aan ons boek en dan wil je dat de lezer uiteindelijk een boek in handen heeft die inhoudelijk sterk is, maar net zo belangrijk een boek die er prachtig uitziet en goed aanvoelt. je wilt geen boek die na 3 keer lezen uit elkaar ligt, dus de kwaliteit moet goed zijn. met boekengilde hebben we een partner gevonden die ons heeft geholpen die resultaat te bereiken. ons boek was in goede handen. we hebben écht een boek om trots op te zijn.

BoekenGilde 1 beoordeling

Mijn ervaring met boekengilde is dat je te maken hebt met een klantgerichte en professioneel bedrijf. aangezien ik voor het eerst een boek had samengesteld en laten drukken, heeft het boekengilde mij goed geholpen en extra service verleent.

Goed (8/10)
Score voor BoekenGilde:4/5
Zou je BoekenGilde aanbevelen?Ja

Voor onze vereniging in eigen beheer een gedichtenbundel laten drukken en binden.

Frans Hermans
Frans Hermans

Zeer goede ondersteuning..
perfecte opvolging..
fijne afwerking.

Sandra

Wat ben ik blij dat ik uit alle bedrijven heb gekozen voor boekengilde! de communicatie verliep perfect, ze luisterden goed naar mijn wensen en speelden daar perfect op in, alles was snel en gemakkelijk geregeld. het resultaat ziet er fantastisch uit. voor mijn volgende verhaal ga ik zeker weer naar boekengilde.

Uitstekend.

Wanda Plantinga

De beste ervaring die ik me kan bedenken!.
voor mijn eerste boek moest ik op zoek naar een goede drukker en een goede prijs. .
ook zocht ik naar een drukker waar ik een goed persoonlijk contact mee op kan bouwen, want er zullen zeker meer boeken volgen. bij veel drukkers kreeg ik torenhoge offertes voor gelijmde boekjes!!! terwijl de auteur een gebonden boekje wilde. en ik als illustrator natuurlijk ook. ik kreeg bij andere drukkers mensen aan de lijn die echt niet weten waar ze het over hebben. een boek maken (in ons geval gedichten en illustraties) moet een kunst blijven. voor ons is het als een kindje..
bij de boekengilde had ik meteen het gevoel alsof al ons werk in goede handen was. en we hadden een harde deadline. ook daar werd hard naartoe gewerkt door de boekengilde. .
hartelijk dank voor dit alles en mijn volgende boek ligt al op de schetstafel!.

Bedrijfsinformatie

Bij BoekenGilde vind je alles over het schrijven, drukken en uitgeven van boeken: van het eerste idee tot het moment dat je boek van de drukpersen rolt en het ingebonden wordt. We geven je schrijftips, vertellen over ontwerp en opmaak van je boek, hoe je je eigen boek drukt en maken je wegwijs in de uitgeefwereld. Met als doel: dat jij straks een boek hebt om trots op te zijn!
Adres
Javastraat 123