10/10

Heel goed, menselijk zoals je benadert wilt worden met respect en waarden en normen die niet altijd van deze tijd zijn maar zeer waardevol zijn.

8/10

Goede service

De Beste Verliezer, Henk-Jan Koershuis

10/10

Twee jaar lang ben ik bezig geweest met de zoektocht om het mooiste food en health boek te maken dat er op de markt is. Samen met Boekengilde en Femke van Fempire zijn we daarin geslaagd. Een... Twee jaar lang ben ik bezig geweest met de zoektocht om het mooiste food en health boek te maken dat er op de markt is. Samen met Boekengilde en Femke van Fempire zijn we daarin geslaagd. Een prachtexemplaar is het resultaat: De Beste Verliezer, een Gouden Boodschap. Dank!

Tessy Ernst

6/10

Moeilijk af en toe om communicatie tot stand te brengen. I het begin werd mijn mail niet vlot beantwoord, telefonisch niet goed bereikbaar. Als er contact tot stand kwam, dan verliep dat prettig.... Moeilijk af en toe om communicatie tot stand te brengen. I het begin werd mijn mail niet vlot beantwoord, telefonisch niet goed bereikbaar. Als er contact tot stand kwam, dan verliep dat prettig. Het product is niet goed geproduceerd: de laatste wijzigingen in de aangeleverde stukken waren niet goed overgenomen. Dit werd netjes opgelost door een vernieuwde omslag te produceren die wel goed was. Alleen is deze toen niet naar het juiste adres gestuurd: slordig dus. We moesten een ritje Hilversum Amsterdam zelf doen om de boeken op de juiste plek te brengen.

10/10

scherpe prijs, snelle levertijd, kwaliteits product

C.S.F.R. Amsterdam

8/10

Wij hebben een boek laten drukken. Toen onze proefdruk geleverd werd kwamen we erachter dat er een paar pagina's waren weggevalen (onze schuld). Toen hebben we een nieuwe pdf ingeleverd en die... Wij hebben een boek laten drukken. Toen onze proefdruk geleverd werd kwamen we erachter dat er een paar pagina's waren weggevalen (onze schuld). Toen hebben we een nieuwe pdf ingeleverd en die akkoord gegeven. Toen onze druk 2 dagen voor onze deadline werd geleverd, bleek dat toch de verkeerde pdf was gebruikt. Dit hebben wij aangegeven en 6 dagen later hadden we onze goede druk.

7/10

Fijne mensen om mee samen te werken, communicatie kan af en toe nog iets beter

Joris Hellevoort

8/10

Goed

Hilaire Bodein

10/10

Over de hele lijn professioneel, behulpzaam efficiënt, vriendelijk en dus correct.
Het is nu de tweede keer dat ik met BoekenGilde werk. Dus ik spreek over feiten.
Méér hoef ik niet te...
Méér hoef ik niet te zeggen.
Hilaire Bodein in België

Mariska van Doorn

9/10

Vind dat ik erg goed begeleid ben. Gebruik gemaakt van de workshop 'Selfpublishing' en gratis webinar 'Redigeren'. Daarnaast kon ik altijd met vragen terecht, die snel en goed beantwoord werden. Er... Vind dat ik erg goed begeleid ben. Gebruik gemaakt van de workshop 'Selfpublishing' en gratis webinar 'Redigeren'. Daarnaast kon ik altijd met vragen terecht, die snel en goed beantwoord werden. Er is meegedacht over een aantal zaken, naar tevredenheid geadviseerd en veel geduld getoond. Aan de telefoon zijn medewerkers altijd vriendelijk. Er is tijd gemaakt voor ondersteuning (ook face to face).
Ook prettig dat ik toen degene die het proces zou begeleiden op vakantie ging, ik terecht kon bij anderen.