Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

ad van beurden

Mooi drukwerk, goede prijs en accuraat qua levering

J m petri

Uitstekend, betrouwbaar, snel

Joost Blasweiler

Goede service en een prachtige drukweergave

Berend Jan Bielderman

De samenwerking met BoekenGilde verloopt altijd heel smooze. Duidelijke communicatie en afspraak is afspraak.
De kwaliteit van de boeken is prima. En de contacten met de medewerkers prettig.

De stap zetten om een boek te laten drukken is niet vanzelfsprekend en het is best een investering. Als je je dan niet vanaf het eerste gesprek serieus genomen voelt of meegenomen wordt in het... De stap zetten om een boek te laten drukken is niet vanzelfsprekend en het is best een investering. Als je je dan niet vanaf het eerste gesprek serieus genomen voelt of meegenomen wordt in het vervolg, zou je best eens kunnen afhaken. Het contact met medewerkers van BoekenGilde was direct heel fijn, helder en laagdrempelig. Dat zorgde voor een gevoel van vertrouwen. Daarnaast was het eindresultaat ook nog eens boven verwachting goed.

Miranda Roijakkers

Heel goed, menselijk zoals je benadert wilt worden met respect en waarden en normen die niet altijd van deze tijd zijn maar zeer waardevol zijn.

Goede service

De Beste Verliezer, Henk-Jan Koershuis

Twee jaar lang ben ik bezig geweest met de zoektocht om het mooiste food en health boek te maken dat er op de markt is. Samen met Boekengilde en Femke van Fempire zijn we daarin geslaagd. Een... Twee jaar lang ben ik bezig geweest met de zoektocht om het mooiste food en health boek te maken dat er op de markt is. Samen met Boekengilde en Femke van Fempire zijn we daarin geslaagd. Een prachtexemplaar is het resultaat: De Beste Verliezer, een Gouden Boodschap. Dank!

Tessy Ernst

Moeilijk af en toe om communicatie tot stand te brengen. I het begin werd mijn mail niet vlot beantwoord, telefonisch niet goed bereikbaar. Als er contact tot stand kwam, dan verliep dat prettig.... Moeilijk af en toe om communicatie tot stand te brengen. I het begin werd mijn mail niet vlot beantwoord, telefonisch niet goed bereikbaar. Als er contact tot stand kwam, dan verliep dat prettig. Het product is niet goed geproduceerd: de laatste wijzigingen in de aangeleverde stukken waren niet goed overgenomen. Dit werd netjes opgelost door een vernieuwde omslag te produceren die wel goed was. Alleen is deze toen niet naar het juiste adres gestuurd: slordig dus. We moesten een ritje Hilversum Amsterdam zelf doen om de boeken op de juiste plek te brengen.

scherpe prijs, snelle levertijd, kwaliteits product