19512 beoordelingen

8.5/10
Technische staat
8.1/10

19512 Reviews

Snel en makkelijk geregeld!

Goed uitgelegd en meegedacht

Cathelijne Asnyg

Prima!

Als klanten de aanhangwagen terug brengen controleren of alles compleet is en of ze op de juiste plaats zijn terug gezet.

Aanhanger stond klaar volgens afspraak.
Goed verzorgd.
Volgende keer zal ik hier zeker terugkomen

Zeer vriendelijke medewerkers

Het is wat lastig om de boedelbak op de stoep te krijgen, zeker in je eentje.
Er zat geen disselslot bij; wel handig als je de boedelbak even onbeheerd moet laten staan

Ophalen ging soepel. De aanhanger was netjes. De reservering via de website was alleen niet doorgekomen op locatie. Onhandig dat de ANWB korting achteraf via de site teruggevraagd moet worden....

Vooraf geboekt. Bij aankomst bleek de aanhanger er niet te zijn, en ook was mijn boeking kwijtgeraakt . Uiteindelijk netjes opgelost door medewerker. Andere aanhanger tegen oorspronkelijke prijs.

Flexibel en cordaat bij vinden oplossing

Slordig dat reservering kwijt was geraakt

Annemarie Jager

Prima. Het is wel wisselend hoeveel instructie je van de betreffende pompmedewerker krijgt. De afgelopen keer was dat prima. Maar ik heb ook al eens tot 4 keer toe een verkeerde kabel mee gekregen....

Bij deze Avia kregen we echt goede hulp en uitleg over de handrem. Deze was erg moeilijk te bedienen.

zie eerste kader

Goede uitleg

Het slot ging in dit geval moeilijk van de aanhanger omdat deze onder spanning stond.

Zie hieronder

Handige aanhangwagen met een degelijke huif. Snel online reserveren.

De koppelkabel tussen de auto en de aanhangwagen bleek niet in orde: één knipperlicht functioneerde daardoor niet. Daarom moest ik weer terug naar het verhuurpunt om deze om te ruilen. Dat was erg lastig. Daar bleek dat meerdere kabels defect waren. De medewerker deed er verder niks mee dus ik ga ervan uit dat een volgende huurder weer met hetzelfde probleem te maken krijgt.

Daaf Slijkhuis

Voldeed aan de verwachtingen, zeiltje op de aanhangwagen is handig.

Goed te reserveren via internet