Gebruiksgemak

makkelijk

geen tips

verhuizing

J van O

Medewerking en locatie goed. Wat ik slecht vind is dat je alles van te voren digitaal in moet vullen en dan op locatie nog een keer papierwerk in moet vullen. Lijkt mij zeer overbodig. Medewerking en locatie goed. Wat ik slecht vind is dat je alles van te voren digitaal in moet vullen en dan op locatie nog een keer papierwerk in moet vullen. Lijkt mij zeer overbodig.
Daarnaast heb ik de aanhanger gelukkig niet voor een lange rit nodig gehad, maar ik vond het trillen van waarschijnlijk de wielen nu al irritant.

Nvt

Of papier invullen, of digitaal
Goed onderhoud plegen aan de aanhanger, bijv. op tijd uitlijnen van de wielen.

Nvt

Richard W

Aanhanger voldeed prima alles functioneerde, het online huurproces was eenvoudig en de gegeven info zinvol en duidelijk.

Veilige aanhanger met afdekzeil. Klemmetjes voor kentekenplaat. Zag er netjes onderhouden uit. Zowel 7 als 13 polige, en 7 naar 13 polige kabelstekkers beschikbaar.

De aangekoppelde aanhanger kon ik niet op slot zetten. Bij een tussenstop had die gestolen kunnen worden.
Na inleveren van de aanhanger kreeg ik daar geen (online) bevestiging van. Het was onduidelijk of ergens geregistreerd was dat de aanhanger in goede orde op tijd was ingeleverd en daarmee de huurovereenkomst was beeindigd. Dat is onprettig.

Waarvoor heb je de Boedelbak gebruikt?

Vervoer van een stoel over lange afstand

Daniel Asse van den Noort

Gemak

Verhuizen meubels

Kevin De Jong

flexibiliteit

Net over aanhanger was kapot

Kast

Jelle Booij

Ik maak regelmatig gebruik van de Boedelbak wat normaliter goed bevalt. Echter enige tijd geleden lag er nog afval in van waarschijnlijk de vorige huurder /gebruiker.

Ook dit keer lag er...

Ook dit keer lag er nog een aantal m2 aan laminaatdelen in van de vorige gebruiker.

Vriendelijk contact

Als klant betaal ik voor een aanhanger welke leeg word opgeleverd. Aanhanger controleren wanneer deze retour komt zodat een volgende huurder geen hinder ervaart van de vorige klant.

Als klant betaal ik voor een aanhanger welke leeg word opgeleverd.

De vorige keer heb ik de aanhanger netjes geleegd inclusief het afval van de vorige verhuurder. Echter kwam ik weliswaar welgeteld 2 minuten na de terugbrengtijd terug waarna er een hoop stampij werd gemaakt.

Dit keer alle troep laten liggen.

Afstorten groen afval

Henricus van Boxtel

Boedelbak heeft zijn procedures aangepast; dat was ff wennen

behulpzaam,

niet echt

spullen naar de milieustraat

Paul Bal

Auto ambulance was netjes en functionele

Zodag halen en brengen

Zou er een paar spanbanden bij doen. Als je geen auto ambulance bezit bezit je waarschijnlijk ook geen spanbanden.

Auto transport

JR

Tegenvaller, online registratie kennelijk niet aangekomen/bekend bij locatie ondanks bevestigingsmail. Daarna 40 min bezig geweest voor ik weg kon: 3 verschillende boedelbakken op/af slot,... Tegenvaller, online registratie kennelijk niet aangekomen/bekend bij locatie ondanks bevestigingsmail. Daarna 40 min bezig geweest voor ik weg kon: 3 verschillende boedelbakken op/af slot, aan/af-gekoppeld; geen enkele met (correct) werkende verlichting, uiteindelijk met de beste op pad gegaan: 1 werkend remlicht en geen knipperlicht. Mooi detail, contract beschrijft dat boetes gedurende de huurperiode (voor niet werkende verlichting?) voor de huurder zijn. Tijdens proberen van andere twee boedelbakken viel me op dat niet alleen verlichting slecht was: gesmolten afdekdoppen op wielbouten van boedelbak 2 (aanlopende rem?) en flink verbogen kogelvergrendeling op boedelbak 3.

Veel locaties, ook op zondag beschikbaar

Technische staat van boedelbakken

Stapelbed vervoeren