Gebruiksgemak
8.5/10
Technische staat
8.1/10

Croonen

Ja goed ik mis alleen een staal kabel door de ringen waar mee ik hem op slot kan maken

Handige makkelijke bak!

F. Dirks

Als goed

DE Bereikbaarheid

Berry

Goed en betrouwbaar materiaal, vlotte afhandeling. Verloop kabel 13-7 polig beschikbaar.

Internetsite is helder, duidelijk en zonder 'verborgen' voorwaarden. Prima.

Op de website vul ik al mijn gegevens in voor een reservering. Bij het ophaalpunt verwacht ik dat alle gegevens beschikbaar zijn. Daar moet ik dan schriftelijk een formulier invullen met opnieuw alle gegevens, dit is omslachtig en kan anders!

Neuswiel uitdraaien gaat zwaar, smeren is aan te bevelen.

M.van Rooijen

Goede service makkelijk te reserveren. .Ze waren op de hoogte dat ik een boedelbak kwam halen op de afgesproken tijd.
Top service

Het lukte niet helemaal om de boedelbak achter de auto te krijgen...De medewerker kwam gelijk een handje helpen...goede service top....

Prima, snelle en makkelijke service.

Snelle hulp.

Bak stond niet klaar, was wel snel gepakt.

Pascal Hollander

Eenvoudig en makkerlijk

Alles wordt goed verteld

Nee alles is goed

Matig. Te duur, verkeerde stekker meegekregen, ik moet ondanks aanmelding op website alles weer op papier invullen (komt niet veel meer voor), bereikbaarheid kar is lastig je moet zelf iemand vinden...

kar is compleet en volgens afspraak beschikbaar

Lagere competitieve prijzen
Geen hele dag huur op zaterdag (waarom ??)
Betere training personeel over stekkers (..)
Geen papieren maar electronisch registreren

Reactie Boedelbak:

Wanneer u een aanhangwagen huurt, kunt u deze reserveren via onze website. U dient hiervoor enkele gegevens in te vullen.
Op de betreffende verhuurlocatie dient u opnieuw uw gegevens op de daarvoor bestemde huurovereenkomst in te vullen. Dit is een officieel document , staat op volgnummer en mag maar 1 x worden uitgegeven. Met ondertekening van deze overeenkomst verklaart de huurder kennis genomen te hebben van de voorwaarden en de toepassing hiervan te aanvaarden.
Gezien dit document maar 1 x uitgegeven mag worden en het helaas voorkomt dat onze klanten de reservering wijzigen cq. annuleren, kunnen wij deze gegevens niet van te voren invullen.

Harmen Boersma

Boedelbak was goed.

Rechter achterlicht gaf storing tijdens de huur. Dit was een losse stekker verbinding. Gemeld bij verhuurder.

Inleveren van de boedelbak buiten kantoor uren zou een verbetering zijn met een sleutel drop off.