Gebruiksgemak
Optische staat buitenkant
Technische staat
8.2/10

Barry Loewer

Ik heb de bak on-line gereserveerd. Daarbij moest ik mijn persoonlijke gegevens zoals geboortedatum en rijbewijs nummer opgeven. Daar kan ik begrip voor opbrengen. Het is natuurlijk volslagen idioot... Ik heb de bak on-line gereserveerd. Daarbij moest ik mijn persoonlijke gegevens zoals geboortedatum en rijbewijs nummer opgeven. Daar kan ik begrip voor opbrengen. Het is natuurlijk volslagen idioot dat deze gegevens vervolgens wederom door mij ingevuld moeten worden op een papieren contract op de verhuurlocatie.

Lokale beschikbaarheid en keuze.

Voor regelmatig een technische inspectie van de aanhanger uit. Van deze bak deed 1 van de achterlichten het (nog steeds) niet! Eerder gehuurd met zelfde mankement. Afdekhoes gescheurd. 1 zachte band.

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Vervoer huishoudelijke apparatuur naar HVC afvalstation

Mirella

Bijzonder slecht, alles wat mis kon gaan ging mis, en dat lag aan de firma Boedelbak, niet aan het personeel van de locatie.

Zeer behulpzaam, ondanks dat Boedelbak de locatie al heel lang met kapot materieel laat zitten

De reservering kon door Boedelbak niet worden bevestigd doordat ze pas zo laat contact opnamen met de verhuurlocatie. Toen moesten we op de bonnefooi naar de locatie, daar bleken ze vervolgens... De reservering kon door Boedelbak niet worden bevestigd doordat ze pas zo laat contact opnamen met de verhuurlocatie. Toen moesten we op de bonnefooi naar de locatie, daar bleken ze vervolgens alleen kapotte stekkers te hebben van de CH-bak, en het verloopstuk paste ook niet. Toen moesten we met een EH-bak op pad terwijl we dat eigenlijk niet wilden. Dikke 30 minuten vertraging toen we wegreden, heel erg vervelend.
De jongen van de verhuur locatie heeft ons geweldig geholpen maar gaf ook aan dat de firma Boedelbak een drama is om mee te werken. Ik ga voortaan wel naar Boels.

Verhuizen

Bram Haasnoot

Web reserveren en betalen

Service verlening ter plaatse

Verhuizing bank

Gerard Verdel

Prima , handelbaar met klein formaat

locatie

prive tuinwerk

Roland

Dichtbij

Storing in het achterlicht/knipperlicht

Verplaatsing meubel

Jan Buiteman

Heel vervelend. Eerst een aanhanger, waarvan het knipperlicht kapot was en na veel gedoe omgeruild. (want pompmedewerkster moest eerst gaan bellen met Boedelbak). Bleek daarna van de 2e aanhanger... Heel vervelend. Eerst een aanhanger, waarvan het knipperlicht kapot was en na veel gedoe omgeruild. (want pompmedewerkster moest eerst gaan bellen met Boedelbak). Bleek daarna van de 2e aanhanger dat de band zacht was. O ja en ook nog spullen van de vorige gebruiker in de bak. kledinghangers en batterij.

online boeken was makkelijk

zie ervaring

verhuizing

Hans Van der Vegt

Verlichting niet OK, op zaterdag geen 3-uurs-tarief.

Reservering

Materieelonderhoud

Verhuizing

Jan Landman

Op zich goed, maar wel een kanttekening

Goede aanhangwagen

Aanhangwagen was vervuild door tuintroep. Hebben we eerst schoon moeten vegen.

Kleine verhuizing

Harry Van der Biessen

Vlotte service, vieze boedelbak

Sympathieke medewerker

We konden geen strapbanden huren, dus daar moesten we nog naar opzoek.

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Vervoer van een tuintafel met banken

Hans Hofsteede

Vriendelijk