Gebruiksgemak
Technische staat
8.1/10

Prima!

Zeer vriendelijk personeel.

Prima meedenkende en behulpzame medewerker.

Ronald S

Heb per email een reservering gedaan en bij aankomst toch nog voor een grotere Boedelbak gekozen.

Ter plaatse voor een grotere Boedelbak gekozen die er nog stond, maar de medewerker heeft mijn duidelijk verteld,
Dat het neuswiel van de Boedelbak niet in orde was, vandaar dat ze het niet wilde verhuren.
Maar de medewerkster wilde mij helpen, door in goed overleg met mij toch nog de Boedelbak met het defecte neuswiel aan mij te verhuren.

Dit was de eerste keer dat de bak technisch niet 100% in orde was:
- de verbinding voor de verlichting bleek te haperen, was bijv. in orde bij testen voor wegrijden, maar tijdens rijden...

Gemak, snelheid, prijs.

- bak mag niets mankeren, dus goed onderhouden
- simpele gebruiksaanwijzing op verhuurformulier zetten
- bij online boeking meteen verhuurformulier laten invullen (nu bij ophalen alles weer met pen moeten invullen!)
- boedelbak anytime kunnen inleveren (kosten automatisch verrekenen met borg, sleutel mee en in beveiligde bus)

Goed. Alleen het afkoppelen en terug zetten op de plek vond ik lastig alleen. Dit met name vanwege het slot dat lastig op zijn plek viel

Heel professioneel,ook nadat we aan de eerste aanhanger stukken kregen. Zonder problemen kunnen ruilen met een andere.

Makkelijk ophalen aanhanger

Makkelijk te reserveren, efficicient. De aanhangwagen was wel aan het stoten (stuiteren) tussen 80-90 km/hr

Ze doen niet flauw als je 10 min te laat bent met inleveren

Niet postief. De boedelbak was erg vies en plakkerig. Zowel de bak als het zeil, terwijl we een lichte stoffen bank gingen ophalen. We moesten naast 1 deken toch nog voor extra dekens zorgen, zodat...

makkelijk online reserveren

- schoonmaken
- kabels die erbij worden geleverd nakijken (we kregen er eerst 1 die totaal verbogen was en de 2e miste een paar pinnen)

Huurder

Professioneel

N v t

Gemakkelijk

Belde ons omdat wevtecweinig geld teruggekregen hadden!
Vriendelijk

Er lag nog verpakkingsmateriaal Vd vorige huurder in.