Gebruiksgemak
Technische staat
8.1/10

Aldert

Handig aanhangwagentje, snel geregeld

Ik werd netje gebeld toen bleek dat de door ij gereserveed bak niet beschikbaar was. Dat had de wensite blijkbaar niet aangegeven...

Heel goed en netjes geregeld. Bak was schoon en makkelijk in gebruik, bestellen en afmelden waren ook prima geregeld. Dik tevreden.

Eenvoudig en op korte termijn gereserveerd. Alleen de andere prijs voor het weekend een beetje een verassing..

Duidelijker maken dat op zaterdag een ander tarief geld. Wanneer je niet op de (i) bij de prijs klikt op de site weet je van niets. Ook in de reserveringsbevestiging staat niets over de prijs.. Was dus een minder aangename verassing

Prima. De gereserveerde aanhangwagen stond keurig op tijd klaar en ik kon er snel mee op weg.

Uitermate vriendelijke bediening.

Misschien nog wat meer reservesleutels in het bedrijf op voorraad houden, voor als klanten deze per ongeluk meenemen.

Jack

Zeer goed. Prima aanhangwagen.

Uitstekende service op de locatie Numansdorp. Aanhangwagen wordt aangekoppeld en weer afgekoppeld door medewerkers. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Medewerkers staan al buiten voordat je de auto stil hebt gezet!

De medewerkster die bij inlevering met ons moest afrekenen, had daar duidelijk geen ervaring mee. Het duurde erg lang voordat zij in de gaten had wat ze moest doen.

de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam

Gerrit van der Luit

Goed en snel geregeld

eenvoudig te reserveren

de verhuurde boedelbakken al vast van slot afhalen.

bak was niet schoon

Galavazi

Reserverings bevestiging kreeg ik niet snel genoeg (niet binnen twee uur), daarom zelf erachteraan gebeld. Bleek inderdaad verkeerd gegaan bij Boedelbak. Daarna kreeg ik snel bevestiging.

Goed geholpen op verhuurlocatie.

Snel bevestigen dan kan de huurder verderzoeken in het geval de gewenste boedelbak niet op de locatie beschikbaar is.

CJTB

Top, behulpzaam en aanhanger in orde.

Goed geholpen.